2009-09-28, 12:45
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det är många som inte får effekt av vanligt Kratom (jag, bland andra), men som får stark effekt av Krypton. Så din fråga blir lite knepig att besvara.
Okej, jag tar och beställer hem lite och hoppas på att det ger fin effekt då.
Citera
2009-09-28, 12:52
Medlem
Denmarks avatar
Kaffe och Kratom/Krypton.

Vad tror ni om det? Kan Kaffet på något sätt försämra de positiva Kratom effekterna?
Citera
2009-09-28, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Förstår inte varför du har köpt krypton eftersom du verkar så negativt inställt till det...? Du får ta det lugnt som fan med doseringen eftersom du redan går på en opiat. Dock finns en viss risk att buprenorfinet blockerar kratomet från att fungera. Prova med typ 0,5 gram och se om det händer något. Högre doser ska du nog inte prova direkt.
Och du anser att "ta det lungt som fan med doseringen" är att börja med 0.5g?
Citera
2009-09-28, 13:36
Medlem
Dprests avatar
Tänkte koka upp lite te nu (lipton yellow label) och strö i lite krypton.

Skulle ett kryddmått räcka? Väger 70~kg och är helt tom i magen.

Tacksam för svar
Citera
2009-09-28, 13:41
Medlem
Jan-gustavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dprest

Tacksam för svar

Ett kryddmått är ungefär 0,3 g enligt min våg. Jag skulle ha tagit ett eller kanske ett och ett halvt kryddmått om jag inte testat krypton tidigare och jag väger också ungefär 70 kg.
Citera
2009-09-28, 13:42
Medlem
Dprests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-gustav
Ett kryddmått är ungefär 0,3 g enligt min våg. Jag skulle ha tagit ett eller kanske ett och ett halvt kryddmått om jag inte testat krypton tidigare och jag väger också ungefär 70 kg.

Okej, kör på ett och ett halvt!

Tack för det snabba svaret, nu får vi se vad som händer. Är alltid kul att testa nytt, det är lite pirrigt!
Citera
2009-09-28, 13:52
Medlem
Jan-gustavs avatar
Citat:
Okej, kör på ett och ett halvt!

Tack för det snabba svaret, nu får vi se vad som händer. Är alltid kul att testa nytt, det är lite pirrigt!

Spännande! På tom mage så borde du känna något inom en timme. Återkom gärna med resultat
Citera
2009-09-28, 14:01
Medlem
Dprests avatar
Måste säga att det var förvånansvärt gott. Rekommenderas varmt att blanda med yellow label och MYCKET socker

Återkommer med resultat senare!

EDIT 1: 40 min efter intag, mysig pirrig känsla i bröster. Kliar lite här och där i ansiktet. Är MYCKET nöjd och mysig. Sitter och glor på film och vill inte röra på mig för allt i världen.

Allting är bara toppen och min situation kunde inte vara bättre! Är liksom kär i stunden, allting är bara TOPPEN. Minskade pupiller, INGET som helst obehag. Älskar detta
Senast redigerad av Dprest 2009-09-28 kl. 14:38.
Citera
2009-09-28, 14:48
Medlem
Denmarks avatar
Citat:

Tacksam för svar

Exakt 1 kryddmått ger mig ett skönt "rus" som håller i flera timmar.

Dock väger jag ~15 kilo mer än dig. Så du kanske bör börja med lite mindre om du inte tagit Krypton förut.

Edit: Nu såg jag att du redan tagit det, men postar detta iaf som info till andra.
Citera
2009-09-28, 14:52
Medlem
Dprests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denmark
Exakt 1 kryddmått ger mig ett skönt "rus" som håller i flera timmar.

Dock väger jag ~15 kilo mer än dig. Så du kanske bör börja med lite mindre om du inte tagit Krypton förut.

Edit: Nu såg jag att du redan tagit det, men postar detta iaf som info till andra.

Om man vill fylla på, när ska man göra det? Vill gärna ha lite mera intensiv effekt, men det kanske inte går?

Jag tror jag kan ha tappat lite eftersom jag hade i tepåsen efter jag haft i kratomet vilket möjligtvis kan ha resulterat i att en del kratom försvann med tepåsen? Vad tror du?

Hur länge måste jag vänta innan jag ska ta nästa gång för maximal effekt, som jag förstått det är toleranskurvan väldigt snäv när det gäller kratom.

Tack för alla svar, ni är guld värda.

EDIT: Allt är bara SÅ bra..
Senast redigerad av Dprest 2009-09-28 kl. 14:56.
Citera
2009-09-28, 15:05
Medlem
Jan-gustavs avatar
Citat:
Om man vill fylla på, när ska man göra det? Vill gärna ha lite mera intensiv effekt, men det kanske inte går?

Jag tror jag kan ha tappat lite eftersom jag hade i tepåsen efter jag haft i kratomet vilket möjligtvis kan ha resulterat i att en del kratom försvann med tepåsen? Vad tror du?

Hur länge måste jag vänta innan jag ska ta nästa gång för maximal effekt, som jag förstått det är toleranskurvan väldigt snäv när det gäller kratom.

Tack för alla svar, ni är guld värda.

EDIT: Allt är bara SÅ bra..

Toleranskurvan är helt sjuk! Första dagen tog jag 0,3 g. Mycket trevligt! Jag fyllde på med 0,3 g när det började lugna sig och jag kände det rätt svagt, men det blev lite trevligare igen. Ett dygn senare tog jag 0,3 g igen och kände ingenting. Eventuellt något väldigt svagt. Ännu ett dygn senare tog jag 0,9 g och fick samma trevliga rus som första gången. Nu har jag tagit en paus på en vecka och ska se hur det ser ut med toleransen sen
Citera
2009-09-28, 15:13
Medlem
Dprests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-gustav
Toleranskurvan är helt sjuk! Första dagen tog jag 0,3 g. Mycket trevligt! Jag fyllde på med 0,3 g när det började lugna sig och jag kände det rätt svagt, men det blev lite trevligare igen. Ett dygn senare tog jag 0,3 g igen och kände ingenting. Eventuellt något väldigt svagt. Ännu ett dygn senare tog jag 0,9 g och fick samma trevliga rus som första gången. Nu har jag tagit en paus på en vecka och ska se hur det ser ut med toleransen sen

Nu efterhand tror jag det här räcker Ska ge mig ut i det underbara vädret och njuta lite! Dra mig in till stan och krama folk!

LOVE!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in