2009-12-28, 00:03
Medlem
overtrips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
Galen klåda av Krypton, ingen klåda av kodein!

Haha vi är alla olika, kan vi inte byta klådsymptom imorrn? För imorrn är ju min kodeindag!!
Citera
2009-12-28, 00:16
Medlem
hanbaagaas avatar
Tycker klådan är lite småmysig, "hör till" själva krypperuset men kan vara jobbigt när det kliar o man ska sova, en gång blev jag helt galen o bara ställde mig o gnuggade en hård frottehanduk i nyllet!
Citera
2009-12-28, 00:27
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overtrip
Haha vi är alla olika, kan vi inte byta klådsymptom imorrn? För imorrn är ju min kodeindag!!

Haha "kodeindag", för mig är det måndag!

Lycka till.
Citera
2009-12-28, 01:36
Medlem
Körde kanske 0,5g tsm med alkohol :S gick inte så bra.

Började dricka en drink på 40cl kanske, och sen kryptonet i te, sen en till drink, sen drog vi ut kl 22.00 ungefär (då vi inte fixat förköpsbiljetter) och där slocknade det rejält, kom ihåg att jag beställde en öl, därefter vaknar jag kl 12.00 nästa dag (en timme försenad till jobbet), enligt kvitton har jag köpt några redbullvodka 4cl och 10 cider, hahaha. Vet inte hur jag kom hem (är kanske 3km hem till mig), kanske gick jag, kanske fick jag skjuts.

Minneslucka på 5-6h, har inte hänt förrut med alkohol. Jävlar vad det tog kryponet tsm med alkohol
Citera
2009-12-28, 02:35
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.high
enligt kvitton har jag köpt några redbullvodka 4cl och 10 cider, hahaha.
Annars är ju redbulldrinkar rätt kända för att både ge blackouts och en jävla baksmälla... Söt koffeindryck tillsammans med 40%-ig alkohol. Jo jo, det var säkert Kryptonet
Citera
2009-12-28, 05:18
Medlem
Tack för infon!
Citera
2009-12-28, 12:07
Medlem
Jag tror helt enkelt det var de där 10 cidrarna och drinkarna som gav upphov till minnesluckan. Luckan kan ha börjat innan ditt sprithävande började.

Om något kan kratomet(kryptonet) tillsammans ge illamående, men knappast ger det själv upphov till minnesluckor (vad jag erfarit).
Citera
2009-12-28, 12:18
Medlem
whatelses avatar
Jag tycker inte fyllan "boostas" alls av krypton, möjligtvis drar ner den lite. Lite mer lugn så att säga.
Citera
2009-12-28, 12:44
Medlem
bluetech123s avatar
Jag har erfarit minnesluckor av kombinationen. Det är oerhört potent och jag blir alltid sjukt väck. Men det är farligt också. Akta sig för andningsdepp.
Citera
2009-12-28, 13:23
Medlem
Druiden1s avatar
Men fan också! Beställde och betalade för mitt krypton den 20 dec. Hoppades på att det skulle komma innan julafton, men det gjorde det inte och det var väl ganska så väntat. Men idag var jag helt säker på att det skulle komma, men icke. Undra om det har tagit någon julsemester eller vad det är frågan om.

Nästa gång blir det prylshoppen jag beställer ifrån.
Citera
2009-12-28, 13:54
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Druiden1
Men fan också! Beställde och betalade för mitt krypton den 20 dec. Hoppades på att det skulle komma innan julafton, men det gjorde det inte och det var väl ganska så väntat. Men idag var jag helt säker på att det skulle komma, men icke. Undra om det har tagit någon julsemester eller vad det är frågan om.

Nästa gång blir det prylshoppen jag beställer ifrån.

Spicenordic? Intresserad därför att jag tänkt beställa en 5gramspåse och man vill ju inte vänta en vecka när det är inrikes.
Citera
2009-12-28, 14:29
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Spicenordic? Intresserad därför att jag tänkt beställa en 5gramspåse och man vill ju inte vänta en vecka när det är inrikes.

Betala med postförskott så får du det dagen efter du har beställt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in