Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Tycker ni att de stora svenska sajterna sålt likvärdig kratom?
Har inte köpt från utlandet men vissa sorter var riktigt kassa från svenska shoppar. Riktigt kassa. Så kassa så jag slängde de. Men vissa sorter var rätt bra. Det var rysk roulette varje gång man köpte en ny sort, stabila sorter varierade i kvaliten också.
Fanns sorter och batches som jag verkligen gillade och tyckt att så här ska kratom vara. Men vid nästa köp får man nått svagare och annan färg, man ba wtf?! Men som jag sa tidigare det varierade rätt mycket från sort till sort och batch till batch. Det var rätt svårt att få tag på stabil sort tycker jag.
Jag har inte druckit extremt mycket men har ändå handlad från flera shopar för att testa mig fram. Jag höll mig till två sorter som var okej och ibland riktigt bra.
Är det bra kratom så känner man värmen i kroppen och blir lite uppåt, exakt som på opi.
Ska man få tag på det bästa kratom har att erbjuda så är det extrakt, då blir man definitivt inte besviken och får känna på kratomets power.
Ska man dra det ännu längre då är det alkaloiderna eller isolat man ska få tag på och då är det super powers i effekt, då blir det narkotiskt effekt på riktigt.