2025-03-29, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Ultra premium kratom, thai från upgrade natural är något helt utanför denna värld. Bästa kratomet i hela världen. Jag förstår inte hur ni alla kan hålla på med avloppsvatten. Detta är kvalitet och jag svär att ni kommer tycka samma

Har du kanske någon aning vad det svarta snus-aktiga slagget är för något? Det förekommer i olika stora klumpar, då ungefär hälften är som sand medan resten får det att se ut som att någon har garnerat smoothien med grus. Kan det vara bly eller dylikt? Det verkar inte vara vattenlösligt då det är vad som medföljer om man känner för att leka katapult, även om flera timmar har passerat när det väl är dags för att fräscha upp sig inne i badrummet.

Jag kommer ihåg att UN's beskrivning av Ultra Premium sorten lyder "de mest potenta delarna av det traditionella pulvret", vilket låter väldigt suspekt. Har jag tur är det extrakt, har jag otur är det vad jag misstänker. Oavsett blir det att vänta på klartecken innan det används till mer tvål x)

Vill tillägga att det är värst med den röda thai sorten.
Senast redigerad av Gabber420 2025-03-29 kl. 03:10.
Citera
2025-03-29, 12:29
Medlem
knark-kungens avatar
Bara jag som börjat svettas av kratomet? Inget extremt men hade inte så förut.

Finns det ngt sätt att motverka?
Citera
2025-03-29, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Har inte svettats men är det bra kratom så blir man lite varm i kroppen. Måste oftast ta av mig tröjan när jag känner att kratomet börjar verka. Blir lite varmt för kroppen.
Citera
2025-03-29, 12:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pOXE
Har inte svettats men är det bra kratom så blir man lite varm i kroppen. Måste oftast ta av mig tröjan när jag känner att kratomet börjar verka. Blir lite varmt för kroppen.
Det är bra grejer det ska jag inte sticka under stolen med.

Det är inte hela tiden utan kommer i omgångar lite i pannan emellanåt, inget extremt men ändå störigt. Det är den enda bieffekten jag märkt av så fortfarande en väldigt lätt drog.
Citera
2025-03-30, 15:26
Medlem
Stainless Steels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Ta en mindre dos.

Jag kan svettas rikligt om jag tar för mkt, alltså sjukt mycket.
Citera
2025-03-30, 15:30
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Piss drog.

Köpt flera gånger och olika. Gav mig inget alls.
Citera
2025-03-30, 15:32
Medlem
Stainless Steels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Ja precis, SSRI får Kratom att fungera sämre likt Tramadol tror jag även det går lite på serotoninet

Märkligt, det är första gången jag hör talas om det. Jag har ätit både SSRI och SNRI under mina fyra år med dagligt kratomintag. Jag kan för min del inte säga att det fungerat dåligt, men självklart kan jag inte veta.
Citera
2025-03-30, 15:37
Medlem
Stainless Steels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Piss drog.

Köpt flera gånger och olika. Gav mig inget alls.

Undrar vilka du köpte och vilken dos du tog?

Jag tror att om man har för höga förväntningar eller har erfarenhet av tyngre grejer tycker man förmodligen att kratom är en ynklig smurfdrog. Var det så för dig?
Citera
2025-03-30, 15:47
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stainless Steel
Undrar vilka du köpte och vilken dos du tog?

Jag tror att om man har för höga förväntningar eller har erfarenhet av tyngre grejer tycker man förmodligen att kratom är en ynklig smurfdrog. Var det så för dig?

Det minns jag inte nu, testade runt 2021. Grön, röd, gul. Har tidigare haft bland missbruk så kanske därför det inte fungerade så bra.
Citera
2025-03-30, 16:19
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stainless Steel
Ta en mindre dos.

Jag kan svettas rikligt om jag tar för mkt, alltså sjukt mycket.
Har aldrig ens gått upp i dos, kör fortfarande en rågad tsk sedan jag började kratta. Hur mkt är sjukt mkt för dig? Jag går typ aldrig över 20gpd.

Någon som fått husis ännu?

Du ser lite påverkad ut grabben, har du suttit hemma och knarkat kratom? Du ska med till stationen vi måste pissa av dig
Citera
2025-03-30, 19:14
Medlem
Astronauttis avatar
Stör mig ganska mycket att det klassats. Företår att man blir beroende är själv det men jämnför med andra perparat då är kratom inget. Det räddar (rädddade) många. Ser inga större risker. Kratom är nog en av de bättre och mest funktionella drogen som finns. Hjälper mot värk och man kan dessutom fortsätta vara en fungerande människa.

Jag är dock positiv, har en hat-kärlek ill skiten. Nu måste jag sluta med den gröna kläggan, har varken värk eller andra problem som gör att jag använder förutom adhd som jag faktiskt tycker det är bra för. Ska bli skönt att få tillbaka förmågan att minnas,, känna känslor och bli mig själv igen, ut ur dimman.
Senast redigerad av Astronautti 2025-03-30 kl. 19:22.
Citera
2025-03-30, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Stör mig ganska mycket att det klassats. Företår att man blir beroende är själv det men jämnför med andra perparat då är kratom inget. Det räddar (rädddade) många. Ser inga större risker. Kratom är nog en av de bättre och mest funktionella drogen som finns. Hjälper mot värk och man kan dessutom fortsätta vara en fungerande människa.

Jag är dock positiv, har en hat-kärlek ill skiten. Nu måste jag sluta med den gröna kläggan, har varken värk eller andra problem som gör att jag använder förutom adhd som jag faktiskt tycker det är bra för. Ska bli skönt att få tillbaka förmågan att minnas,, känna känslor och bli mig själv igen, ut ur dimman.

Håller med! Kratom har räddat väldigt många från tyngre droger, jag är en av dom, men nu när det inte går att få tag på så lär många ta återfall, precis det gjorde jag nyligen. Hade aldrig hänt om jag hade kratom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in