2008-01-12, 00:53
Medlem
timehunters avatar
Tog 2,5 g halva påsen för en timma sen men känner knappt nånting, möjligtvis lite dåsig i huvudet! Får bli resten nu. Allt snack om vad man ska blanda med... det smakade ju ingenting alls? Blandade man med varmt vatten så smakade det varmt vatten och inget mer typ! Bara slänga i pulvret i ett glas med vatten och skölja! Så länge man halsar så smakar det inget utan det kommer en liten eftersmak när man är klar så bästa är och svepa allt på en gång!
Senast redigerad av timehunter 2008-01-12 kl. 00:57.
Citera
2008-01-12, 18:51
Medlem
timehunters avatar
Resumé

Blev lite dåsig. Ruset liknade ett tramadolrus men inte alls lika bra. Idag har jag haft som en klump i halsen hela dagen och ett svagt illamående. Började dricka lite öl nu och känner mig helt förstörd, mår illa och är hur seg som hellst, ingen ork alls... Inget mer kratom flr min del. Det lilla ruset man fick är inte värt bieffekterna dagen efter!
Citera
2008-01-14, 17:25
Medlem
Vaggis avatar
Hade tänkt beställa Kratom via Sm***bar, ska man beställa x15 eller helt vanlig Kratom? Duger vanlig Kratom och hur stor mängd krävs för att vanlig Kratom ska ge en skön känsla? Skummat igenom tråden lite och läst att x15 ska ge en skön känsla på 3-5g, vilket är riktigt dyrt i mängden. Klarar man inte sig på en mindre dos?

Vanlig Kratom är ju sjukt mycket billigare än x15, plånboken får inte bli korrupt. Vad borde man egentligen beställa?
Citera
2008-01-14, 20:20
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaggi
Hade tänkt beställa Kratom via Sm***bar, ska man beställa x15 eller helt vanlig Kratom? Duger vanlig Kratom och hur stor mängd krävs för att vanlig Kratom ska ge en skön känsla? Skummat igenom tråden lite och läst att x15 ska ge en skön känsla på 3-5g, vilket är riktigt dyrt i mängden. Klarar man inte sig på en mindre dos?

Vanlig Kratom är ju sjukt mycket billigare än x15, plånboken får inte bli korrupt. Vad borde man egentligen beställa?
samma fråga här, extrakt eller vanligt? varifrån?
Citera
2008-01-15, 16:52
Medlem
snuffomans avatar
Jag och en kompis fick bra effekt av 10g A+ leaf från EDIt som vi delade på. Vi kokade té på bladen genom att koka dem 3ggr. Häll på vatten, låt koka ner så det precis täcker bladen, sila ner i en kopp, tillbaks med "sumpen" i en kastrull och på med nytt vatten och gör om proceduren tills vattnet inte får någon färg längre. Kratom är den bästa legal high jag testat iaf.
Citera
2008-01-15, 20:09
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuffoman
Jag och en kompis fick bra effekt av 10g A+ leaf från EDIt som vi delade på. Vi kokade té på bladen genom att koka dem 3ggr. Häll på vatten, låt koka ner så det precis täcker bladen, sila ner i en kopp, tillbaks med "sumpen" i en kastrull och på med nytt vatten och gör om proceduren tills vattnet inte får någon färg längre. Kratom är den bästa legal high jag testat iaf.
använde ni allt?
valet står mellan kratom och nån slags piller, kratom e så jävla dyrt
Citera
2008-01-15, 20:14
Medlem
alprazolam_s avatar
Hur fjuttad blir man?
Skulle vilja prova. Iaf om de är som dolcontin..
Citera
2008-01-16, 12:01
Medlem
Carleoneyähs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Recenserar denna variant lite till efter vidare utvärdering. Har kommit fram till att detta extakt är det mest potenta hittills. Tråkiga arbetsuppgifter såsom att städa utföres utan vidare ångest eller uttråkning. Välbefinnandet kommer snabbare samt att tröttheten kommer senare.

Skulle nog inte kalla Kratom direkt för en stark drog, men väl ett substitut för ångestdämpande preparat. Vissa talar om eufori, detta kan jag inte hålla med om, jag skulle mer beskriva teét som välbefinnade än euforiskt. Toleranshöjningen är dock skrämmande och kostnaderna blir därefter, men vid rekomenderad användning dvs. en gång i veckan max så är det inte dyrare än en kvarting sprit, och troligen mycket bättre för kroppen.

jag har testat lotus däremot =/
Citera
2008-01-16, 15:55
Medlem
snuffomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotten_88
använde ni allt?
valet står mellan kratom och nån slags piller, kratom e så jävla dyrt
Ja, 5gram var. Det landade på 50kr var, knappast billigt, men helt klart värt att göra någon gång ibland... Det är ju trots allt bara en öl på krogen.
Citera
2008-01-16, 17:40
Medlem
Rogge-s avatar
Ah, sådärja. Nu börjar den säregna blandningen av mysighet och speed infinna sig. Stormgillar verkligen det här alltså.
Citera
2008-01-16, 23:21
Medlem
Eckankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuffoman

Jao, precis druckit 5g av samma kratom nån timme sen, fast micron funkade lika bra.
Recension:
Helt ok, smakar inte så illa som jag trodde, mer som riktigt starkt/beskt te. Med lite socker så går medicinen ner.
Godkänd effekt, känns lite som en ordentlig sockerlattekick (jag brukar ha löjliga mängder socker i kaffet), lite lätt euforiskt men mycket lugnare. Vet inte om det riktigt är värt priset dock. Blir kanske till att pröva ett extrakt där man får mer för pengarna.

EDIT: Börjar kicka in lite mer nu med en lätt drömsk, behagligt varm känsla över det hela. Najs.
Senast redigerad av Eckankar 2008-01-16 kl. 23:28.
Citera
2008-01-19, 03:27
Medlem
sailawayss avatar
Kratom äter jag just nu, typ 2 g 15x extract

är jag lite coolare nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem