2007-10-14, 17:50
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Hur mycket tog du då? När jag testade blev jag bara sjukt jäkla illamående, det var hemskt.. men jag misstänker att jag eventuellt överdoserade. Har kvar några gram men vet inte om jag vågar testa en gång till, funderar på att slänga skiten, inte roligt att ligga och spy och känna sig åksjuk i 10 timmar typ.
Inte mycket alls faktiskt, första gången tänkte jag bara smaka på det och känna av. Tog bara ett halvt glas vatten o hällde ner kanske 0.7g om ens det.
Har inte tagit starkare än lite över ett gram och det känns ganska lagom så.
Det lät inte som nån höjdare alltså! Frågan är ju om det du fått är dåligt, om det helt enkelt inte är din drog eller om du tog för mycket.
Hur mycket tog du ungefär? Var det x15 extrakt?
Citera
2007-10-14, 20:08
Medlem
I_O_Us avatar
Oj då tog jag på tok för mycket. Jag måste ha tagit ca 3-4 gram. Det är ju så svårdoserat också så jag fick gå på ögonmått.. Tror inte det var dåligt, köpte det i en smart shop i Amsterdam.
Citera
2007-10-14, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeOl´MadHatter
Vad tyckte du? Testade på kratom först nu faktiskt och jag måste säga att det var över mina förväntningar.
Brukar inte vara så förtjust i lagliga droger och spice tyckte jag gav ett ganska nedstämt rus men alltså, det här var riktigt skönt faktiskt.
Är lite sådär morfinskön

Har inte fått hem det än faktiskt, får la det imorgon kanske.
Har kört Sub och Cocalina innan, det kom inte upp någon vallmo i sommar (jävla weibull) men jag antar att ruset ligger runt Cocalina nivå?
Hur stor skillnad är det tycker du då att ta 0.8 och 1?

@I_O_U
Jag kan rekomdera åksjukepiller från Apoteket, det hjälpte mig mot sub åksjukan, bra att ha liksom, man vet ju aldrig ifall man kommer må dåligt eller inte, tog en sådan där eller två kanske cirka 1-2 timmar innan jag drog sub och det hjälpte verkligen.
Citera
2007-10-14, 22:57
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Oj då tog jag på tok för mycket. Jag måste ha tagit ca 3-4 gram. Det är ju så svårdoserat också så jag fick gå på ögonmått.. Tror inte det var dåligt, köpte det i en smart shop i Amsterdam.
Jo verkligen svårt, man får chansa lite men 3-4g av det här hade nog jag också mått dåligt av, om inte annat hade jag blivit alldeles för seg av det.
men testa 1g eller nåt bara om du ändå har det kvar, synd o slänga då det kan visa sig att du faktiskt gillar det Hoppas du gör det!

Citat:
Ursprungligen postat av Sird
Har inte fått hem det än faktiskt, får la det imorgon kanske.
Har kört Sub och Cocalina innan, det kom inte upp någon vallmo i sommar (jävla weibull) men jag antar att ruset ligger runt Cocalina nivå?
Hur stor skillnad är det tycker du då att ta 0.8 och 1?
Aha, berätta vad du tyckte sen!
Vet inte, har inte testat Cocalina om det inte är cocillana du syftar på?
Det var ungefär samma sak och helt ärligt vet jag inte 100% när jag tog 0.8 o när det var 1.0 då jag inte vägde eller nånting, så gissade på att det låg runt där.
Det har varit en alldeles lagom dos hittills iaf, riktigt glad att jag testade detta faktiskt
Citera
2007-10-14, 23:30
Medlem
jrgbgs avatar
Jag får inget rus nästan alls av kratom, men det hjälper mot opiat-at, om man kommit över den värsta at:n och kommer upp ur sängen.
Citera
2007-10-14, 23:31
Medlem
Aaah, Cocillana jag menar!
Får återkomma när jag har testat. Hur länge höll ruset i sig? Tre-fyra timmar kanske?
Citera
2007-10-15, 10:27
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sird
Aaah, Cocillana jag menar!
Får återkomma när jag har testat. Hur länge höll ruset i sig? Tre-fyra timmar kanske?
Aha Ruset är inte så jätte likt alls faktiskt, ska bli kul o höra vad du tycker!
Ja precis, nåt sånt, sen blev man lite trött ett tag efteråt.
Jag blir även på lite extra positivt o glatt humör när ruset har försvunnit dock lite bakis morgonen efter.
Citera
2007-10-15, 11:04
Medlem
(:D)s avatar
Jag beställde 15x exrakt från PAH 3:e oktober, har inte fått paketet än. får hoppas att det kommer idag gått 2 veckor snart, stod att leveransen skulle vara på 7-10 dagar.

Får man besked om det nu skulle stoppas i tullen?
Citera
2007-10-15, 11:09
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (:D)
Jag beställde 15x exrakt från PAH 3:e oktober, har inte fått paketet än. får hoppas att det kommer idag gått 2 veckor snart, stod att leveransen skulle vara på 7-10 dagar.

Får man besked om det nu skulle stoppas i tullen?

Jepp, du kan även spåra din försändelse via postens hemsida, där står ifall den ligger kvar i tullen. Leveranserna bruka inte ta mer än 4-6 dagar...EDIT är väldigt pålitliga i vanliga fall, maila och fråga dem varför din order inte kommit.
Citera
2007-10-15, 14:55
Medlem
Jag beställde från Psychoactiveherbs.com. jag var och hämtade ut det platta paketet från china på lunchen. de innehöll 2 zipbags kratom 12g vardera, betalade endast 500 för 24g mycket bra pris tycker jag.

drog i mig 2 koppar te på lunchen, ca 2g har jag druckit. Jag måste säga att jag är posetivt överraskad. det är inget "rus" precis, men jag fick precis vad jag ville av kratomet, skön lugnande effekt och oro/ångestdämpande precis vad jag behöver. Nu känner jag mig alldeles luugn och avslappnad som en fluffig boll som sitter och myser i en värld av moln. jävlar vilken bånge man fick med, aja bara posetivt änsålänge

kan man dra i sig några gram i kväll med? vill att detta ska hålla i sig tills jag går och lägger mig ^^

Citera
2007-10-16, 12:27
Medlem
verkar kratomet bättre när man dricker det i kokat vatten? eller går det lika bra att ta det i t.ex saft?
Citera
2007-10-16, 20:36
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (:D)
Jag beställde från Psychoactive
Hur länge fick du vänta ungefär? Lät som ett riktigt bra pris faktiskt, var det 500 inklusive frakt alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in