2010-03-17, 23:42
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Aldrig upplevt någon som helst avtändning, hur mycket eller ofta jag än använt Krypton.

Ojdå, där ser man. Har du använt runt 2-4g dagligen i en månad? Man har ju enligt Nemesis1 ett par extraliv innan man får AT redan efter 2 dagar när de extralicen tar slut.

Har du stor erfarenhet av Opioider? (Klassiska sådana menar jag nu) Har du missbrukat dessa? Fått någon AT av dem? Om nej, hur länge (miss)-brukade du, vilk(a/et) preparat, och villka doser/dag?

-"- Benso?

Antingen har du "extraliv" kvar. Eller så är du en mirakelmänniska, käre Krypton broder

Stor kärlek i mig just nu Skulle vilja dra ut och träffa någon zonkad faktiskt.
Citera
2010-03-17, 23:51
Medlem
Royal-s avatar
Jag gjorde så att när jag mådde som mest piss så tog jag bara 0.3 när det blev som värst MAX. Det två första dagarna. Sen det sista hade jag lite skrap på kanske en 0.7, så jag tog bara det på morgonen och tänkte lika bra att ta allt på en smäll. Men sen så blev det ingen at av det alls. Det enda jag upplevde då var rysningarna(frossan) och sov bra.

Detta har jag beprövat ett par gånger nu och det har funkat galatan. Kan inte säga att lite frossa är en at. Har haft energy till allt som inte funnits förut.

Har även en kompis som provat detta med och han fick inte ens frossa. Han jag körde med och båda var lika hookt.

... Happy to share. ...

Det vill säga, jag bröt ner allt på 3 dagar genom att göra så. Säger inte till 100 att det funkar på er men mig funka det galant på.. inte alls alla ångest attaker och cp anfallen med sparka i sängen av abbsen.
Citera
2010-03-18, 00:18
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Ojdå, där ser man. Har du använt runt 2-4g dagligen i en månad?
Använder man SÅ mycket så får man nog räkna med konsekvenser. Men jag är långt ifrån den enda som aldrig känt av någon avtändning på Krypton. Faktiskt. Mer än ca: 1,5g har jag aldrig behövt ta. Faktiskt fungerar knappa ett gram alldeles utmärkt för min del, och då har jag brukat kratom sedan många år.

Citat:
Har du stor erfarenhet av Opioider? (Klassiska sådana menar jag nu) Har du missbrukat dessa? Fått någon AT av dem? Om nej, hur länge (miss)-brukade du, vilk(a/et) preparat, och villka doser/dag?
Fy fan! Jag missbrukade egentligen allt jag kom över då jag var yngre... när jag tänker på det... Tram, kodein, starkare grejer än så (som jag inte ens minns namnet på i dag), DXM... You name it. Allt utan gatugrejer som heroin, speed och sådant.

Citat:
-"- Benso?
Har aldrig gjort något för mig.

Citat:
-"- Stor kärlek i mig just nu Skulle vilja dra ut och träffa någon zonkad faktiskt.
Hehe, ja kratom är fin-fint på det viset. Får man in perfekt dagsdos mår man så jäkla bra och blir så kärleksfull och överjävligt pratsjuk
Senast redigerad av Pinkskin 2010-03-18 kl. 00:21.
Citera
2010-03-18, 00:27
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Använder man SÅ mycket så får man nog räkna med konsekvenser. Men jag är långt ifrån den enda som aldrig känt av någon avtändning på Krypton. Faktiskt. Mer än ca: 1,5g har jag aldrig behövt ta. Faktiskt fungerar knappa ett gram alldeles utmärkt för min del, och då har jag brukat kratom sedan många år.

Jo det var väll det jag tänkte. Men jag kanske har missförstått dig? Menar du AT efter en gång eller utsättnings symptom efter ett långvarigt missbruk? Vi borde komma på ett ntt namn för antingen abstinens, eller för avtändningen som dagen efter tjack t.ex.
Citat:
Fy fan! Jag missbrukade egentligen allt jag kom över då jag var yngre... när jag tänker på det... Tram, kodein, starkare grejer än så (som jag inte ens minns namnet på i dag), DXM... You name it. Allt utan gatugrejer som heroin, speed och sådant.

Jo sådan var jag också när jag var 15, sjukt. Hade vi fått tag i H och Koks då hade vi vart fast innan man hade hunnit blinka.

Citat:
Har aldrig gjort något för mig.

Okej, det är skönt att slippa PÅ/ångest med hjälp av benso, finns inget bättre enligt mig. Man får mer Eufori på Opioider men lugnar stress och den AKUTA PÅ attacken hjälper benso mest mot. Även då Opioider hjälper på lite längre sikt.

Citat:
Hehe, ja kratom är fin-fint på det viset. Får man in perfekt dagsdos mår man så jäkla bra och blir så kärleksfull och överjävligt pratsjuk
Jo, perfekt vardagsdrog. Tog 1.5 krypton igår och var mysig hel dagen. Sen drog jag till skolan. Men nu har jag ju tagit Opioider och Iktorivil.
Citera
2010-03-18, 01:11
Bannlyst
Ärligt talat, nya batchen fungerar bra. Jag tror ni inbillar er mycket. Ni intalar er själva att den nya skall vara sämre, och får då så klart lite sämre effekt. Ni gick in med dålig inställning när ni provade nya batchen. Jag brukar inte kratom dagligen, utan bara då och då. Har köpt mycket av den gamla batchen, totalt kanske 50-60 g, så jag har en del kryptonbrukande bakom mig. Nya batchen fungerar som den skall.

Smartbar/Legalhigh gör ett utmärkt jobb. Beställde vid 13.00 i måndags, och 11.00 på tisdag fick jag SMS-avi:n.
Citera
2010-03-18, 01:23
Medlem
Ja, jag håller med. Fick min 80g burk idag. Tycker det fungerar precis lika bra som den gamla batchen.
Snabb leverans också
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Ärligt talat, nya batchen fungerar bra. Jag tror ni inbillar er mycket. Ni intalar er själva att den nya skall vara sämre, och får då så klart lite sämre effekt. Ni gick in med dålig inställning när ni provade nya batchen. Jag brukar inte kratom dagligen, utan bara då och då. Har köpt mycket av den gamla batchen, totalt kanske 50-60 g, så jag har en del kryptonbrukande bakom mig. Nya batchen fungerar som den skall.

Smartbar/Legalhigh gör ett utmärkt jobb. Beställde vid 13.00 i måndags, och 11.00 på tisdag fick jag SMS-avi:n.
Citera
2010-03-18, 09:37
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Hmmm, hoppas mitt skickas idag då. Beställde tidigt i tisdags men det står fortfarande "väntar på granskning".
Citera
2010-03-18, 10:40
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Hmmm, hoppas mitt skickas idag då. Beställde tidigt i tisdags men det står fortfarande "väntar på granskning".

Det tar rätt lång tid om man gör förskott betalning. Jag beställde på torsdag och fick onsdag nästa vecka. Dvs 6 dagar.
Citera
2010-03-18, 11:07
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Det tar rätt lång tid om man gör förskott betalning. Jag beställde på torsdag och fick onsdag nästa vecka. Dvs 6 dagar.
Men fuck, riktigt jävla illa isåfall.

Hur kan det så mycket längre tid att kolla förskottsbetalningar när alla andra sidor gör det precis lika snabbt?

Suck...
Senast redigerad av Malr 2010-03-18 kl. 11:14.
Citera
2010-03-18, 12:07
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Men fuck, riktigt jävla illa isåfall.

Hur kan det så mycket längre tid att kolla förskottsbetalningar när alla andra sidor gör det precis lika snabbt?

Suck...

För mig har det alltid tagit 2 dagar när jag förskottsbetalar.
Citera
2010-03-18, 12:39
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Så lång tid ska det helt enkelt inte ta. Taskig yrkesetik rätt igenom. Jag väntar själv fortfarande på min femma Krypton... som jag borde haft igår... ja, senast igår om de arbetade på som de ska med tanke på de pengar de drar in!
Senast redigerad av Pinkskin 2010-03-18 kl. 13:21.
Citera
2010-03-18, 12:52
Medlem
_Marcuss avatar
5 grams påsen är helt värdelös, 1g påsen var lätta att dosera och man slapp konstigheter, 3g påsarna var ju zip-påsar så det var också lätt, men dom här jävla 5 gram är helt värdelösa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in