Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Kände att jag behövde en belöning idag, hållit mig ren från nikotinet, gick till jobbet trots sjuk, osv, så bestämde mig för 3g kratom.
Pallade inte med att göra tee på det igen så funderade på att bomba. Men det kändes lite väl ansträngt att bomba 3 gram så sluta med att jag bara vräkte in allt extrakt i käften sen sköljde ner med vatten. Och det var det vidrigaste jag gjort, inget jag rekommenderar. Kratom smakar ju inte tårta precis i vanliga fall och det blev värre nu när allt bara smetade sig fast i käften, typ som när man ätit oboypulver rent.
Men shit vad det slog. Har iofs inte ätit sen jag muncha spontant igår natt dock.
Alltså seriös ren eufori innan jag ens kände av någon annan effekt. Får helt klart en annan prägel på ruset beroende på intagsmetod.
EDIT
Finner inte ord... Kratom blir bara bättre o bättre.
Jag slänger alltid skiten i nån dryck och dricker de när jag tar kratom, om de fastnar i typ botten av glaset fyll på med dryck av val och drick upp de också så du får i dig allt, sjölj sen munnen och svälj så har du fått i skiten.
Det går snabbt och är lätt, och verkar som man får bäst effekt av dricka/göra te av det, det enda som kan vara jobbigt är smaken. Det är extremt bittert, men de stör inte mig, dock kan de störa andra, så häll skiten i nån söt dryck så mildar de, eller sätt skiten i yogurh och ät... fast klägget du äter är nog äckligare än det andra
eller borsta tänderna / ta en mintpastill efteråt