2008-01-19, 10:30
Medlem
Näsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sailaways
Kratom äter jag just nu, typ 2 g 15x extract

är jag lite coolare nu?

Ja !
Citera
2008-01-23, 23:05
Medlem
Rogge-s avatar
Kände att jag behövde en belöning idag, hållit mig ren från nikotinet, gick till jobbet trots sjuk, osv, så bestämde mig för 3g kratom.

Pallade inte med att göra tee på det igen så funderade på att bomba. Men det kändes lite väl ansträngt att bomba 3 gram så sluta med att jag bara vräkte in allt extrakt i käften sen sköljde ner med vatten. Och det var det vidrigaste jag gjort, inget jag rekommenderar. Kratom smakar ju inte tårta precis i vanliga fall och det blev värre nu när allt bara smetade sig fast i käften, typ som när man ätit oboypulver rent.

Men shit vad det slog. Har iofs inte ätit sen jag muncha spontant igår natt dock.
Alltså seriös ren eufori innan jag ens kände av någon annan effekt. Får helt klart en annan prägel på ruset beroende på intagsmetod.

EDIT

Finner inte ord... Kratom blir bara bättre o bättre.
Senast redigerad av Rogge- 2008-01-23 kl. 23:20.
Citera
2008-01-23, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Kände att jag behövde en belöning idag, hållit mig ren från nikotinet, gick till jobbet trots sjuk, osv, så bestämde mig för 3g kratom.

Pallade inte med att göra tee på det igen så funderade på att bomba. Men det kändes lite väl ansträngt att bomba 3 gram så sluta med att jag bara vräkte in allt extrakt i käften sen sköljde ner med vatten. Och det var det vidrigaste jag gjort, inget jag rekommenderar. Kratom smakar ju inte tårta precis i vanliga fall och det blev värre nu när allt bara smetade sig fast i käften, typ som när man ätit oboypulver rent.

Men shit vad det slog. Har iofs inte ätit sen jag muncha spontant igår natt dock.
Alltså seriös ren eufori innan jag ens kände av någon annan effekt. Får helt klart en annan prägel på ruset beroende på intagsmetod.

EDIT

Finner inte ord... Kratom blir bara bättre o bättre.

Jag slänger alltid skiten i nån dryck och dricker de när jag tar kratom, om de fastnar i typ botten av glaset fyll på med dryck av val och drick upp de också så du får i dig allt, sjölj sen munnen och svälj så har du fått i skiten.

Det går snabbt och är lätt, och verkar som man får bäst effekt av dricka/göra te av det, det enda som kan vara jobbigt är smaken. Det är extremt bittert, men de stör inte mig, dock kan de störa andra, så häll skiten i nån söt dryck så mildar de, eller sätt skiten i yogurh och ät... fast klägget du äter är nog äckligare än det andra

eller borsta tänderna / ta en mintpastill efteråt
Citera
2008-01-24, 00:12
Medlem
Rogge-s avatar
Jäklar alltså. Sitter liksom här o noddar.
Citera
2008-01-26, 00:02
Medlem
Hur fungerar kratom tillsammans med alkohol?
Citera
2008-01-26, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glenntos

jättebra om målet är att kräka, om inte så avstå.
Citera
2008-01-26, 00:21
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenntos

Beror helt på mängd och vana. Läste på någon sida att man skall iakta försiktighet och det gäller ju. Själv har jag tagit Kratom tillsammans med grogg och utekväll för att dricka mindre, men så har jag både alkohol som kratom-tolerans.

Testa med nån bärs om du är nyfiken, inga dyngfyllor. Jag tycker dock inte att Kratomruset blir ett dugg bättre med alkohol. Spriten liksom tar över...
Citera
2008-02-04, 21:27
Medlem
skottkärrans avatar
Jag och en polare köpte hem EDITs "Highest Quality Grade A+ Kratom Leaf 10 g" och kokade det tre gånger. Sen svepte vi den bäska drycken och väntade. Men inget hände! Nu har det gått över tre timmar och ingen av oss har känt något alls, förutom pissnödighet.
Som tur är har vi tre påsar till eftersom EDIT råkade skicka vår beställning två gånger(använder dom sina egna produkter på jobbet?) Nästa gång ska vi koka det längre och använda mer vatten, och kanske ta en påse var. Återkommer med rapport då vi testat detta.
Citera
2008-02-12, 21:40
Medlem
46&2s avatar
kratom=tramadol?

Har inte testas kratom själv, men efter vad jag läst här så verkar det påminna lite om ett svagare tramadolrus, dvs välbefinnande lätt eufori.. Stämmer detta eller?

Tillochmed överdoseringarna verkar påminner om varandra (klåda, illamående, spya)

Någon som har testat båda som kan bekräfta?
Citera
2008-02-12, 21:52
Bannlyst
Jag provade 10g malet kratom från elephantos, det funkade jäkligt fint men blev lite mindre skön efteråt.
Men fortfarande värt det..
nästan det skönaste jag testat oxå fast inte som svamp..
Citera
2008-02-15, 10:48
Medlem
Slynglings avatar
Jag har inte läst igenom hela tråden, men jag undrar en grej...
Hur ska man göra thè av Kratom??? Ska man koka upp en kopp Lipton earl grey och röra ner skiten, eller ska man koka thèet AV själva kratomet, eller vad???
Jag fick hem grejerna idag så jag e sugen på att köra min kratom-debut ikväll!!
Citera
2008-02-15, 12:02
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slyngling
Jag har inte läst igenom hela tråden, men jag undrar en grej...
Hur ska man göra thè av Kratom??? Ska man koka upp en kopp Lipton earl grey och röra ner skiten, eller ska man koka thèet AV själva kratomet, eller vad???
Jag fick hem grejerna idag så jag e sugen på att köra min kratom-debut ikväll!!

Du kan göra thé med typ Earl Grey eller nåt för att maskera smaken något kanske, men det känns som lite överkurs när man ändå bara skall ha ner skiten. Jag brukar(beronde på vilke sort Kratom det gäller, Commersial leaf eller 15x extrakt) göra som så att jag micrar lite vatten i en glasburl, häller ner önskad mängd Kratom, på med locket och skakar om kraftigt. Sedan fyller jag på med lite kallvatten så att det skall gå att svepa det hela. Allt skall ner, sump och hela faderullan. Har man blad så brukar jag köra wash n'toss dvs att jag kör in en sked kratom i munnen och skjöljer ner med juice eller nåt, ofta behöver man köra några gånger för att få i sig tillräcklig mängd då löven är svagare än extrakten. Eller så lägger du bladen i kokat vatten och låter dem dra ett tag, sen när det svalnat så öppnar du strupen och sväljer rubbet, blad och allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in