2009-10-13, 22:38
Medlem
EnTrevligPoliss avatar
Är ni kryppade?
Citera
2009-10-13, 22:41
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnTrevligPolis
Är ni kryppade?

Hahaha precis! Kryppe är kung
Citera
2009-10-13, 22:54
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Det finns ju många som hävdar att de blir så mycket fullare av att blanda alvedon och alkohol med... Då måste det så klart vara så. Jag finner eran logik jävligt bristfällig - framför allt förstår jag inte eran aggression bara för att jag påpekar att det är något märkligt med en drog som ger så olika upplevelser i efterhand.

Herregud! Nu pissar i ett revir jag ägt under minst fyra år...

Vad är det som är ologiskt för dig? Vilken aggression, vi berättar ju bara vad vi varit med om? Tycker mer att det är du som verkar upprörd med tanke på din sista mening som jag finner något fjantig.

Tycker ofta du har en hel del vettigt och skriva men nu förlöjligar du mest dig själv.

Vi kan väl diskutera på vuxennivå istället för den sedvanliga pajkastningen? Vad funderar du på? Vad är det du vill ha sagt? Jag lyssnar och är öppen för en debatt. Allting är inte svart eller vitt.
Citera
2009-10-13, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Hahaha precis! Kryppe är kung

Haha "kryppe" MÅSTE bara slå igenom, sjukt bra namn!
Var lite kryppad igår för övrigt, märkte att det verkar vara lite softare att slå på en rejäl dos i te't med en gång och sedan sitta och sippa på det länge än att göra nya koppar med olika mellanrum, vet inte varför jag fick den känslan. Känns ju inte så logiskt kanske men får testa annorlunda nästa gång.
Citera
2009-10-13, 23:38
Medlem
SyphaXs avatar
Angående Pinkskin vs. Deadset tjafset så är jag lika trött på er båda. Ni bara upprepar er om och om igen i denna tråd. Vi förstår vad ni tycker/känner nu.
Citera
2009-10-14, 00:18
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyphaX
Angående Pinkskin vs. Deadset tjafset så är jag lika trött på er båda. Ni bara upprepar er om och om igen i denna tråd. Vi förstår vad ni tycker/känner nu.
Jag vet, jag vet. Det är lite svårt bara att hålla käft när självgoda tjejer tjattrar om sin "aaaate". Ifrågasätter sedan varför ett par här anser att tråden - och ämnet - är deras? Och alla avvikande uppfattningar genast sätts tänderna i, så att folk flyr eller helt enkelt inte orkar käfta emot.

Och, ja. Eftersom det är minst (minst!) lika många som aldrig upplevt någon jävla AT på Krypton, så kunde det kanske inte vara helt ointressant att resonera kring varför det är så? Annars finns det väl inte så mycket mer att säga om kratomet, än vad som redan åtskilliga gånger sagts i den här (och andra) trådar om ämnet.
Citera
2009-10-14, 01:10
Medlem
Kimees avatar
Kimee har tryckt i sig femton påsar krypton dom senaste tolv dagarna och befunnit sig i ett rus mer eller mindre varje vaken sekund. Nu har det snart gått ett dygn sedan sista påsen tog slut och jag hittills mår jag riktigt prima. Lite tomt/tråk utan mina påsar och lite tärd men inte nämnvärt värre än på ett race med vilken random drog som helst. Återkommer med AT-rapport om den kommer, vilket jag starkt betvivlar. Ursäkta frånvaron av styckesindelning skriver från mob.
Citera
2009-10-14, 02:24
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Sedan förstår jag inte riktigt denna fixering kring AT och beroende? Okej, du upplever AT... so what, liksom?!? Är det något att sitta och älta? Tydligen är det så - oförklarligt som det verkar - att en del upplever AT, och andra känner beroende, och en del andra upplever inget av detta. Spekulera kring DET istället!
Om jag sitter och tuggar i mig morfin dagarna i ända och åker på en AT. Inte sitter jag då och snackar om den AT:n för att jag VET att man får det av morfin. Men morfin har jag ätit några dagar i streck för flera år sedan utan att få någon vidare AT. Endast svettningar.

Med Kratom/Krypton - grejen är nu en annan sak. Varför kunde jag dricka vanligt Kratom dag ut och dag in och bara uppleva mycket mild AT (Som jag räknade med. AT på vanlig Kratom har jag bara fått två gånger)?!

En halv tesked Krypton. BAM! Sängliggande med medelsvår AT i tre dagar. Är det inte märkligt? Sedan är det flera som upplevt exakt samma sak. Samma mönster.

Jag sätter mina pungkulor på att jag kan dricka vanligt Kratom igen utan att få AT.
Citera
2009-10-14, 02:30
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
När upplevelserna går vitt isär, så går det inte utesluta inbillningens makt. Nej.

Vadå inbillning?? Är Du på riktigt?
Citera
2009-10-14, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Om jag sitter och tuggar i mig morfin dagarna i ända och åker på en AT. Inte sitter jag då och snackar om den AT:n för att jag VET att man får det av morfin. Men morfin har jag ätit några dagar i streck för flera år sedan utan att få någon vidare AT. Endast svettningar.

Med Kratom/Krypton - grejen är nu en annan sak. Varför kunde jag dricka vanligt Kratom dag ut och dag in och bara uppleva mycket mild AT (Som jag räknade med. AT på vanlig Kratom har jag bara fått två gånger)?!

En halv tesked Krypton. BAM! Sängliggande med medelsvår AT i tre dagar. Är det inte märkligt? Sedan är det flera som upplevt exakt samma sak. Samma mönster.

Jag sätter mina pungkulor på att jag kan dricka vanligt Kratom igen utan att få AT.

Vet inte om jag läste korrekt nu, men får du AT (vad innebär det för dig) av en halv tesked kryppe?
Är en halv tesked kryppe ungefär 2st kryddmått?
Citera
2009-10-14, 02:48
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eeel
Vet inte om jag läste korrekt nu, men får du AT (vad innebär det för dig) av en halv tesked kryppe?
Är en halv tesked kryppe ungefär 2st kryddmått?

Hahaha, Kryppe har slagit igenom Lite som tralalala.

Poängen med det hela är att vanligtvis finns det inte en möjlighet i helvetet att åka på en ganska obehaglig upplevelse efter 1-2 dagars bruk. Det finns helt enkelt ingen opioid som ger dessa symtom. Om det finns någon så upplys mig.
Frågor på detta?
Citera
2009-10-14, 02:52
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyphaX

Det ger jag blanka fan i, ärligt talat. Det här är ett diskussionforum, och jag diskuterar vad fan jag vill med vem fan jag vill. Pinkskin och du äger inte tråden. Om ni vill sitta och skryta över hur balla och tuffa ni är som inte får utsättningssymptom av Krypton - varsågoda. Men kom fan inte och diktera över vad jag ska eller inte ska snacka om. Om du inte gillar mina inlägg - använd ignore-funktionen. Eller så håller du käften. Och detsamma gäller dig, Pinkskin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in