Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Sedan förstår jag inte riktigt denna fixering kring AT och beroende? Okej, du upplever AT... so what, liksom?!? Är det något att sitta och älta? Tydligen är det så - oförklarligt som det verkar - att en del upplever AT, och andra känner beroende, och en del andra upplever inget av detta. Spekulera kring DET istället!
Om jag sitter och tuggar i mig morfin dagarna i ända och åker på en AT. Inte sitter jag då och snackar om den AT:n för att jag VET att man får det av morfin. Men morfin har jag ätit några dagar i streck för flera år sedan utan att få någon vidare AT. Endast svettningar.
Med Kratom/Krypton - grejen är nu en annan sak. Varför kunde jag dricka vanligt Kratom dag ut och dag in och bara uppleva mycket mild AT (Som jag räknade med. AT på vanlig Kratom har jag bara fått två gånger)?!
En halv tesked Krypton. BAM! Sängliggande med medelsvår AT i tre dagar. Är det inte märkligt? Sedan är det flera som upplevt exakt samma sak. Samma mönster.
Jag sätter mina pungkulor på att jag kan dricka vanligt Kratom igen utan att få AT.