2021-11-02, 11:40
Medlem
kattingSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Är inte mitragynin narkotikaklassat? Konsumerar du kratom så kommer du ju i slutändan ha mitragynin i kroppen, alltså ringa narkotikabrott?

Det stämmer. Olagligt att förbereda till mindre doser och olagligt att inneha i kroppen.
Citera
2021-11-02, 12:48
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Är inte mitragynin narkotikaklassat? Konsumerar du kratom så kommer du ju i slutändan ha mitragynin i kroppen, alltså ringa narkotikabrott?
Citat:
Ursprungligen postat av kattingSS
Det stämmer. Olagligt att förbereda till mindre doser och olagligt att inneha i kroppen.
Hoppsan, missat den klassningen, tackar.
Citera
2021-11-02, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Jag blandar alltid med apelsinjuice och klumparna vägrade lösas upp men ska prova med varm dryck, roligt att herrarna är seriösa och fler aktörer stormar in i svenska marknaden.

EDIT: någon som har provat indonesian lime from sk?
Jag brukar värma vatten, i med en tepåse och en skvätt mjölk och lite socker. Sedan blandar jag ner 1-2 tsk kratom och dricker det som helt vanligt te. Smakar nästan gott.
Citera
2021-11-02, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Är den bättre än GMD eller Super Green från KS?

Beställde den här nu på prov https://www.kratomexperten.se/butik/...-green-borneo/

FÅr jag fråga varför? 929 spänn för 500g ju. Du får ett kilo grön Borneo från SS för 900, och det är en bra sort.
Citera
2021-11-02, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Är den bättre än GMD eller Super Green från KS?

Beställde den här nu på prov https://www.kratomexperten.se/butik/...-green-borneo/

Skulle säga att den är i klass med super green, fast lite mer lugn i denna
Citera
2021-11-03, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck
Skulle säga att den är i klass med super green, fast lite mer lugn i denna

Är den bättre än SS red horn? Är ju nästan dubbelt så dyr men är den mycket bättre och så stor skillnad kan det vara värt de.
Citera
2021-11-03, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Är den bättre än SS red horn? Är ju nästan dubbelt så dyr men är den mycket bättre och så stor skillnad kan det vara värt de.

Har inte provat red horn än, så kan tyvärr inte uttala mig om det
Citera
2021-11-03, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck
Har inte provat red horn än, så kan tyvärr inte uttala mig om det

Beställde royal green från KE så kan återkomma med omdöme när jag fått hem de brukar de komma rätt ner i lådan eller hur fungerar leveransen på KE? Tar alltid hos ombud hos SS. Såg att KE hade DHL så därför jag undrar.
Citera
2021-11-03, 20:08
Bannlyst
[quote=blancotramco|77802166]Beställde royal green från KE så kan återkomma med omdöme när jag fått hem de brukar de komma rätt ner i lådan eller hur fungerar leveransen på KE? Tar alltid hos ombud hos SS. Såg att KE hade DHL så därför jag

Låter bra Aha, nä jag har inte beställt från KE nångång. Den jag snackar om är green maeng da från TT 😁
Citera
2021-11-03, 21:08
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Beställde royal green från KE så kan återkomma med omdöme när jag fått hem de brukar de komma rätt ner i lådan eller hur fungerar leveransen på KE? Tar alltid hos ombud hos SS. Såg att KE hade DHL så därför jag undrar.
"DHL Service Point" använder de, det står i kassan. När jag beställde fick jag det till närmsta ombud 👍
Citera
2021-11-03, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
"DHL Service Point" använder de, det står i kassan. När jag beställde fick jag det till närmsta ombud 👍

Såg de nu 👍. Ska bli kul att testa från en annan leverantör, kört från SS bara väldigt länge.
Senast redigerad av blancotramco 2021-11-03 kl. 21:45.
Citera
2021-11-03, 23:26
Medlem
apelsinmissbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
FÅr jag fråga varför? 929 spänn för 500g ju. Du får ett kilo grön Borneo från SS för 900, och det är en bra sort.

Håller med, SS priser är svårslagna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in