2021-10-03, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Så det ÄR lagligt här?
Menar du att du köper i en hälsokostbutik?

Syns kratom på urinprov/blodprov?

(Jag har läst lite här & där i denna tråd, men sannolikt missat mycket!)

Kratom är lagligt att köpa och inneha, men inte att förtära eller dela upp i doser.
Citera
2021-10-03, 19:48
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockyvonfjutt
Fan va synd. Hoppas dom är tillbaka på måndag, tänkte lägga beställning då.

KS finns ju också.
Citera
2021-10-04, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
KS finns ju också.
SS är tillbaka nu. Kände mig tveksam till KS, läste att folk varit lite missnöjda med kvalitén.
Citera
2021-10-04, 18:15
Medlem
Jag känner att mitt Kratom är mycket starkare än jag minns det som. Alltså några klunkar så är jag Märkbart opiat påverkad.
Citera
2021-10-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deegottde
Jag känner att mitt Kratom är mycket starkare än jag minns det som. Alltså några klunkar så är jag Märkbart opiat påverkad.

Låter som en bra tvål. Har du handlat in- eller utrikes?
Citera
2021-10-06, 02:44
Medlem
Någon som beställt från ecoval på senaste? Tagit över en vecka, känns som lång leveranstid...
Citera
2021-10-06, 11:15
Medlem
tröttnat på all skitkratom man köper ifrån sverige,
nån som vet nån bra utrikes shop som har bra
grejer och levererar.
Citera
2021-10-06, 19:16
Medlem
Hur länge behöver man vänta mellan doser för att toleransen inte ska gå upp? Tog för första gången för en vecka sen och tror toleransen byggs upp rätt snabbt. Första dan tog jag 2 teskedar och det funkande ju prima, sen tog jag en tesked till och mådde illa så antog att 2 teskedar var bra för mig. Bara efter denna vecka kan jag lätt ta 6 teskedar om dan och har inte samma effekt. Jag undrar om det var för att jag utsvulten och försupen och nu börjar jag stabilisera mig så är det inte lika skoj?

Kanske inte borde säga skoj då det hjälpt mig bara över veckan som varit. Försöker ta det med måtta men man vill ju ändå känna en märkbar effekt. Hur doserar ni?
Citera
2021-10-06, 19:54
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockyvonfjutt
SS är tillbaka nu. Kände mig tveksam till KS, läste att folk varit lite missnöjda med kvalitén.

Köpte där för några veckor sen och jag är beredd att hålla med. Kände nada.
Citera
2021-10-06, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yarpyarp
Hur länge behöver man vänta mellan doser för att toleransen inte ska gå upp? Tog för första gången för en vecka sen och tror toleransen byggs upp rätt snabbt. Första dan tog jag 2 teskedar och det funkande ju prima, sen tog jag en tesked till och mådde illa så antog att 2 teskedar var bra för mig. Bara efter denna vecka kan jag lätt ta 6 teskedar om dan och har inte samma effekt. Jag undrar om det var för att jag utsvulten och försupen och nu börjar jag stabilisera mig så är det inte lika skoj?

Kanske inte borde säga skoj då det hjälpt mig bara över veckan som varit. Försöker ta det med måtta men man vill ju ändå känna en märkbar effekt. Hur doserar ni?

Visst höjs toleransen rätt snabbt. Ta som mest varannan dag så håller du nere toleransen något iallafall.
Och det gör stor skillnad på rus om du tar det på tom mage. Man ska gärna vänta 2 timmar om man precis har ätit.
Citera
2021-10-07, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
Köpte där för några veckor sen och jag är beredd att hålla med. Kände nada.
Synd. Jag beställde iallafall från ss, fick det dagen efter. Inget att klaga på alls
Citera
2021-10-07, 09:22
Medlem
cacablancas avatar
Jag är nybörjare med kratom hur känns effekten och hur länge varar ruset
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in