Citat:
Ursprungligen postat av
CptKirk
2 och en halv tesked röd kratom en gång per dag på kvällen (först 1/halv efter en 1tim sista teskeden)
för mig en avslappande och skön känsla i kroppen, kommer saknar det som fan! det enda man har att se framemot sen är helgerna där man kan dricka öl....skit också.
vardagen åter grå och trist.
Jag beställde en röd kratom strain eller vad man nu ska kalla olika sorter för. Och röd Kratom påstås ge mer lugnande och sederande effekter. Men det jag fick var inte röd utan något som heter Super Green. Vilket enligt sidor som Psychonautwiki och liknande ska vara som en 50/50% blandning av röd och grön Kratom. Men då det var ganska många år sedan jag använde Kratom tidigare så vet jag inte riktigt hur denna skall upplevas eller om jag ens har provat någon sorts grön Kratom innan.
Har även förut under förmiddagen använt 10mg Diazepam samt 30mg Oxazepam. Och tänkte väl ta 25 - 37,5mg Baklofen lite senare ikväll för mer muskelavslappning.
Känner mig ändå ganska avslappnad samt lite lätt seg av Kratomet så det lär inte bli så överdrivet med Benso.
För mig håller effekten av detta Kratomet i sig typ 2 - 3 timmar så kanske ändå blir 1 - 1,5 skopa till lite senare innan det är helt slut.
Kan också tillägga att jag inte dricker alkohol längre och har inte gjort det på rätt många år nu. Delvis för att jag inte gillar "ruset" samt pga olika läkemedel jag äter som inte passar så bra med alkohol.
/Mvh