2021-05-12, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bloodofthesaints
Vart positivt överraskad av kratom. Smaka beskt och gräs och lite jobbigt att få i sig men skön avdomnande effekt i huvudet och mindre ryggont. Om man tar det på dagen runt tolv kan man ta en Stilnoct till kvällen när man ska sova? Trodde jag sov bra på Kratom men efter några dagar har jag känsla av att jag inte sov så bra, satt mest och gäspa.

Va kul att du gillade de! Har hört att de gör under mot verk (Har själv ingen verk så kan inte uttala mig om de).

Ja du kan ta stilnoct på kvällen.
Citera
2021-05-12, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Den var bra! Blev jävligt sömnig dock, håller mig till gröna men soft att ss håller kvalité. Härliga nya priser också.

Tyckte med den va bra Perfekt en stund innan man ska sova. Somnade riktigt gott och vaknade inte en enda gång under natten.
Citera
2021-05-12, 16:35
Medlem
Gentlemahns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteLedsen1991
ja fantastisk drog om man vill bli apatisk och helt förlora sexlusten. tjejen gnäller som fan och säger att jag var mer på när jag käkade SSRI, vilket knappast heller gjorde underverk för kuken.

Tips i all välmening till alla som funderar på kratom: håll er borta. Kul i början, sen försvinner charmen snabbt och kvar blir man med ett pulver som smakar skit, färgar tänderna gula (finns ur mycket info om detta som helst. Värre än både te och kaffe), gör att ni inte bryr om en den där tighta 18-åringen går förbi i bikini, och dessutom är det knappast gratis om man köper för ockerpriserna från SS.

Hade hållit mig till röka, och det är det jag ska fortsätta med när jag lyckats trappa ned på de 100 g jag har kvar av den här pajasdrogen som borde skrattas ut i samma kategori som khat.

Come on nu alla frälsta haters, kalla mig lögnare och bitter

Så kan man ju säga om vilken substans som helst. Gäller ju att bruka i lagom mängder. 3 gram ca 2 ggr/veckan kör jag på att funkar hur bra som helst. Sen ska man ju komma ihåg att det är en opioid i slutändan, som sänker GH och testot vid överdrivet bruk.

Justja, kratom funkar galet bra för sex då man håller mycket längre!
Citera
2021-05-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck
Tyckte med den va bra Perfekt en stund innan man ska sova. Somnade riktigt gott och vaknade inte en enda gång under natten.

Precis sov jättegott efter jag tagit den. Fortfarande bra tryck i green malay för övrigt. Gillar ss nya priset.
Citera
2021-05-12, 17:18
Bannlyst
Citat:
Precis sov jättegott efter jag tagit den. Fortfarande bra tryck i green malay för övrigt. Gillar ss nya priset.

Ja grymt prisvärt just nu. Va lite orolig först att det skulle va sämre kvalite, men den är riktigt potent.
Citera
2021-05-12, 19:45
Medlem
Fick hem Yellow Vietnam från SS idag. Någon som prövat gul Kratom på kvällen? Tänkte om man sover bra på den? har annars ett par röda strains hemma, men vill gärna testa den gula ikväll.
Citera
2021-05-12, 21:28
Medlem
apelsinmissbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gentlemahn
Så kan man ju säga om vilken substans som helst. Gäller ju att bruka i lagom mängder. 3 gram ca 2 ggr/veckan kör jag på att funkar hur bra som helst. Sen ska man ju komma ihåg att det är en opioid i slutändan, som sänker GH och testot vid överdrivet bruk.

Justja, kratom funkar galet bra för sex då man håller mycket längre!

Har du någon källa på att kratom sänker testot?
Vad jag läst så ska väl det inte finnas någon korrelation.
Citera
2021-05-12, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck
Ja grymt prisvärt just nu. Va lite orolig först att det skulle va sämre kvalite, men den är riktigt potent.

Japp och intressant att dom tar in nya grejor.
Citera
2021-05-12, 22:14
Medlem
Blandade för 2 timmar sedan 1 tsk Red Dragon från TT och en tsk Red Kapaus fån SS. Det här var absolut den skönaste känslan jag nånsin har fått på Kratom, känns nästan exakt som en opiat Jag ska testa Yellow Vietnam imorgon istället då jag läste att den funkar ungefär som vit K
Citera
2021-05-13, 11:48
Medlem
Jag provade att göra tép på Maeng Da och röd Thai-kratom men jag fick ingen direkt skön effekt. Blev himla sömnig bara... Kanske var det dåligt kratom?
Citera
2021-05-13, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av decube
Jag provade att göra tép på Maeng Da och röd Thai-kratom men jag fick ingen direkt skön effekt. Blev himla sömnig bara... Kanske var det dåligt kratom?

Kan ha varit, men hade föreslagit att dricka allt istället för att göra te på de. Vet att temetoden fungerar men när jag har provat de har jag alltid fått sämre resultat än när jag bara dricker allt pulver på en gång.
Citera
2021-05-13, 15:08
Bannlyst
Citat:
Japp och intressant att dom tar in nya grejor.

Tog lite mer än 1 tesked red kapuas igårkväll, blev riktigt avslappnad. Aldrig känt sån avslappning innan på kratom. Tog iofs en dos green malay en timme innan med så det kan ha boostat på effekten kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in