Citat:

Ursprungligen postat av 
LiteLedsen1991

ja fantastisk drog om man vill bli apatisk och helt förlora sexlusten. tjejen gnäller som fan och säger att jag var mer på när jag käkade SSRI, vilket knappast heller gjorde underverk för kuken.
Tips i all välmening till alla som funderar på kratom: håll er borta. Kul i början, sen försvinner charmen snabbt och kvar blir man med ett pulver som smakar skit, färgar tänderna gula (finns ur mycket info om detta som helst. Värre än både te och kaffe), gör att ni inte bryr om en den där tighta 18-åringen går förbi i bikini, och dessutom är det knappast gratis om man köper för ockerpriserna från SS.
Hade hållit mig till röka, och det är det jag ska fortsätta med när jag lyckats trappa ned på de 100 g jag har kvar av den här pajasdrogen som borde skrattas ut i samma kategori som khat.
Come on nu alla frälsta haters, kalla mig lögnare och bitter 

Så kan man ju säga om vilken substans som helst. Gäller ju att bruka i lagom mängder. 3 gram ca 2 ggr/veckan kör jag på att funkar hur bra som helst. Sen ska man ju komma ihåg att det är en opioid i slutändan, som sänker GH och testot vid överdrivet bruk. 
Justja, kratom funkar galet bra för sex då man håller mycket längre!