2021-05-10, 14:44
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Tack för svar!
Ja, fixa det kommer jag göra. Har klivit av och blivit ren från betydligt tyngre grejer men vill ju ändå minimera obehaget. Men ok, ett halvt gram låter bra. Känns fint att ha en fast siffra att sikta på, sen får vi se hur det kommer kännas

Det behöver inte alls vara någon fara. Slutade efter 3 månader dagligen och det blev 2-3 dagars sämre mående men inget som man inte klarade av. Har du karaktär och positivt mindset är detta en peace of cake.

Strunta i nedtrappning, det är inte heroin eller Xanor vi pratar om. Ska du sluta, sluta direkt.
Citera
2021-05-10, 14:46
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Allt måste drickas. Tyvärr.

Stämmer inte. Väldigt många som dricker teet utan att dricka pulvret, bara att kolla Reddit.
Citera
2021-05-11, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Det behöver inte alls vara någon fara. Slutade efter 3 månader dagligen och det blev 2-3 dagars sämre mående men inget som man inte klarade av. Har du karaktär och positivt mindset är detta en peace of cake.

Strunta i nedtrappning, det är inte heroin eller Xanor vi pratar om. Ska du sluta, sluta direkt.

Håller med. Kan du bara acceptera att du kommer sova dåligt och må allmänt dåligt 2-3 dagar så är det inte svårt alls. Det jobbiga för mig är frossan jag får i 2 dagar, annars är det rätt lungt.
Citera
2021-05-11, 18:54
Medlem
Fick sample på någon ny Red kapua från ss. Ska bli intressant att prova. Tycker ss håller bra kvalité..
Citera
2021-05-11, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Fick sample på någon ny Red kapua från ss. Ska bli intressant att prova. Tycker ss håller bra kvalité..

Fick med sample på den. Ska testa den nu ikväll.
Deras green malay håller fortfarande riktigt bra kvalité enligt mig
Citera
2021-05-11, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck

Gött att höra, inte öppnat min än väntar tills ikväll ska bli intressant också då jag inte tagit kratom på ett tag.
Citera
2021-05-11, 21:38
Medlem
MelissaSweets avatar
Citat:
Har berättat tidigare i tråden att jag flertalet gånger köpt STORA mängder från Indonesien via Instagram vendors. Innehållsdeklarationen lyder "tea". Aldrig fått ett paket konfiskerat av tull, det slinker igenom varje gång, allt från 2 till 18 kg. Nemas problemas. Och ja, dom tjänar multum. Därför man aldrig köper sitt kratom från svenska vendors utan hittar en pålitlig första hands leverantör.. Lågt pris och betydligt färskare produkt har du då att vänta!

Hur hittar man en sån? Eller en bra mellan hand? Hade velat kunna köpa på mig nåt kilo med grejer som jag vet är bra o inte heller ruinerar mig🙄
Dyr jävla medicinering jag funnit!
Citera
2021-05-11, 23:13
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MelissaSweet
Hur hittar man en sån? Eller en bra mellan hand? Hade velat kunna köpa på mig nåt kilo med grejer som jag vet är bra o inte heller ruinerar mig🙄
Dyr jävla medicinering jag funnit!
Kolla runt på kratom relaterade sidor på facebook/instagram så kommer du hitta personer som reklamerar sina löv i sydöstra asien.
Citera
2021-05-11, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Kolla runt på kratom relaterade sidor på facebook/instagram så kommer du hitta personer som reklamerar sina löv i sydöstra asien.

Ja, korrekt, men du glömmer nämna att 80% av dom är scammers och blockar dig efter du betalat dom via western union.
Citera
2021-05-11, 23:57
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ja, korrekt, men du glömmer nämna att 80% av dom är scammers och blockar dig efter du betalat dom via western union.
Ja juste, mybad. Mer eller mindre samma regler som på gatan. Går inte ge stålar till vem som helst.
Citera
2021-05-12, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck

Den var bra! Blev jävligt sömnig dock, håller mig till gröna men soft att ss håller kvalité. Härliga nya priser också.
Senast redigerad av blancotramco 2021-05-12 kl. 05:09.
Citera
2021-05-12, 10:10
Medlem
Vart positivt överraskad av kratom. Smaka beskt och gräs och lite jobbigt att få i sig men skön avdomnande effekt i huvudet och mindre ryggont. Om man tar det på dagen runt tolv kan man ta en Stilnoct till kvällen när man ska sova? Trodde jag sov bra på Kratom men efter några dagar har jag känsla av att jag inte sov så bra, satt mest och gäspa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in