2021-05-13, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck
Tog lite mer än 1 tesked red kapuas igårkväll, blev riktigt avslappnad. Aldrig känt sån avslappning innan på kratom. Tog iofs en dos green malay en timme innan med så det kan ha boostat på effekten kanske

Fick den som sample, den va riktigt bra. Tog en tesked när jag hade tjack at och den tog bort det obehagliga helt. Skitbra mot ångest men blev jävligt sömnig dock. Ska beställa den nästa gång, behöver något mot mina sömnproblem.
Någon som provat deras nya green sunda förresten? Hade tänkt beställa men de blev green malay istället då jag tycker att den är ett säkert val.
Senast redigerad av blancotramco 2021-05-13 kl. 15:38.
Citera
2021-05-13, 17:06
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gentlemahn
Så kan man ju säga om vilken substans som helst. Gäller ju att bruka i lagom mängder. 3 gram ca 2 ggr/veckan kör jag på att funkar hur bra som helst. Sen ska man ju komma ihåg att det är en opioid i slutändan, som sänker GH och testot vid överdrivet bruk.

Justja, kratom funkar galet bra för sex då man håller mycket längre!

Kratom och sex är verkligen ingen höjdare. Visst kan man hålla på längre men det tar bort 80% av känslan. Sjukt ovärt.
Citera
2021-05-13, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Fick den som sample, den va riktigt bra. Tog en tesked när jag hade tjack at och den tog bort det obehagliga helt. Skitbra mot ångest men blev jävligt sömnig dock. Ska beställa den nästa gång, behöver något mot mina sömnproblem.
Någon som provat deras nya green sunda förresten? Hade tänkt beställa men de blev green malay istället då jag tycker att den är ett säkert val.
Fick sample på Sunda men den var sämre än GMD!
G.Malay är helt säkert det bästa valet just nu!
Citera
2021-05-13, 19:46
Medlem
Citat:
Tog lite mer än 1 tesked red kapuas igårkväll, blev riktigt avslappnad. Aldrig känt sån avslappning innan på kratom. Tog iofs en dos green malay en timme innan med så det kan ha boostat på effekten kanske
Red Kapaus slår alla röda sorter jag testat, fick ett sample på det när jag beställde Yellow Vietnam. Slog till nu och beställde 100g av Kapaus. Hoppas bara att att det är lika potent som samplet
Citera
2021-05-13, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Borat92
Red Kapaus slår alla röda sorter jag testat, fick ett sample på det när jag beställde Yellow Vietnam. Slog till nu och beställde 100g av Kapaus. Hoppas bara att att det är lika potent som samplet

Härligt! Ska ta resten av mitt sample nu ikväll, se om jag får lila skön effekt idag. Isåfall blir det en större beställning på den
Citera
2021-05-13, 20:44
Medlem
Jaggermeisters avatar
Det är bara att glömma några eventuella effekter av Kratom om man går på 80mg Metadon per dag?
Citera
2021-05-13, 21:36
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Det är bara att glömma några eventuella effekter av Kratom om man går på 80mg Metadon per dag?
Ah tyvärr. Nu går jag inte på Metadon men vet ändå att det i princip är omöjligt att få effekt av Kratom om man går på tyngre opioider. Kan lindra abstinensen en aning på sin höjd.
Citera
2021-05-13, 21:37
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Ah tyvärr. Nu går jag inte på Metadon men vet ändå att det i princip är omöjligt att få effekt av Kratom om man går på tyngre opioider. Kan lindra abstinensen en aning på sin höjd.
Precis som jag misstänkte. Tack
Citera
2021-05-13, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
80mg metadon om dagen är en ganska stadig dos, du kommer förmodligen inte få något ’rus’ på kratom men den kommer hjälpa vid abstinens om du ska klippa metadonet. Jag kan dock snorta en mindre mängd (50-80mg) heroin en kväll och ändå känna av kratomet om jag tar det ett dygn efter, men det är självklart inte lika stark effekt.
Citera
2021-05-13, 23:01
Medlem
Citat:
Härligt! Ska ta resten av mitt sample nu ikväll, se om jag får lila skön effekt idag. Isåfall blir det en större beställning på den
Uppdatera gärna här sen om vad du tyckte om det, jag tog en tesked för en 30min sen och börjar känna mig riktigt jävla gosig i kroppen och skallen
Citera
2021-05-14, 09:02
Medlem
Sötisar kan ni vara av hjälp?

Har en period experimenterat med kratom.

Ofta med en veckas tid mellanrum för att få bättre koll på effekten. Provat några olika märken och vit, röd samt maeng da. 2-10 gram på tom mage. Provat kväll, provat morgon. Blandar i vatten eller kaffe och häller i mig.

Long story short: hur får man någon effekt överhuvudtaget?
Citera
2021-05-14, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Sötisar kan ni vara av hjälp?

Har en period experimenterat med kratom.

Ofta med en veckas tid mellanrum för att få bättre koll på effekten. Provat några olika märken och vit, röd samt maeng da. 2-10 gram på tom mage. Provat kväll, provat morgon. Blandar i vatten eller kaffe och häller i mig.

Long story short: hur får man någon effekt överhuvudtaget?

Brukar dra ner 3-10gram i en 50cl-flaska som är halvfull med vatten, skaka tills det blandat sig och sen hälla i mig. Effekt kommer väl efter 1-2 timmar.

Edit: Allt detta när jag är utrikes såklart, i Sverige använder jag bara Kratom i tvål
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in