2021-03-02, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gonzorocker
Vilken av dem har bäst röd i ditt tycke?

Bara provat red maeng da från ks och ss. Tycker ss maeng da va snäppet bättre
Citera
2021-03-02, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gulman
Får man alltid ett sms från postnord närdet mottagits? Har fått det tidigare så det gått att spåra. Någon som varit med om att det uteblivit?

När jag har beställt från ss så har jag enbart fått ett sms att det har skickats. Men inte kunnat spåra
Citera
2021-03-03, 01:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HasseClas
Hur gör ni när ni drar på resor? Går/får det att få med sig kratom på planet om man t ex skall flyga utomlands i någon vecka eller skiter ni bara i det istället?:P
Sen kanske kratom finns att införskaffa i fler länder inom EU om man nu rest till någon semesterort på sommaren?

Undrar också över detta? Brukar i normala fall resa minst en gång per år till i huvudsak Kanarieöarna från Malmö alt Köpenhamn. Tänker i sådana fall packa ned en oöppnad förpackning kratompulver i min resväska. Ngn som har ngn erfarenhet av detta förfaringssätt eller andra tankar?

Kratom som inte är till för att förtäras är ju lagligt i Sverige. Vad kan polisen göra egentligen om de stoppar dig med kratompulver som du tänkt att göra lite härlig tvål med? Värsta som kan hända är väl att de tar in dig på pissprov om det finns skäl att misstänka att du förtär det och sen släpper dig.

Så att få med det på planet ska väl inte vara några som helst bekymmer. Problemet är ju vad ditt destinationsland har för lagar. Exempelvis så skulle jag nog lämna kratomet hemma om du tänkt resa till Saudiarabien om du vill se ljuset igen.

Låt kratomet ligga kvar i originalförpackningen, tar du ut pulvret ur förpackningen och kör ner i en plastpåse eller något så kommer du att se ut som en drogsmugglare, inte värt besväret. Sen hur du förvarar originalförpackningen spelar väl ingen roll.
Citera
2021-03-03, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck
När jag har beställt från ss så har jag enbart fått ett sms att det har skickats. Men inte kunnat spåra
Man kan alltid spåra om du går in på deras hemsida. Sen trycker mina beställningar och så står de uppe på varje spåra min beställning alltså även klass1brev
Citera
2021-03-03, 10:43
Medlem
Vart så jävla sugen på opiater den senaste tiden (varit ren i över 1 år) så jag beställde lite red maeng da från ss igår och fick hem det nyss. Tog ca 3 rågade teskedar och herregud va det slog på! Fort också, redan efter 10 min började jag känna av det. Har nu gått 25 min och effekten ökar minut för minut. Är väldigt nöjd! Fick även ett sample av red borneo som jag ska prova senare.

Tycker kratom är underskattat. Visst, det går inte riktigt o jämföra med heroin eller oxy men tycker välmåendet är minst lika bra som på tram. Dessutom känns det inte särskilt pundigt, vilket är ett stort plus!
Citera
2021-03-03, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck
Bara provat red maeng da från ks och ss. Tycker ss maeng da va snäppet bättre

Har inte provat ks red maeng da men kan intyga om att ss red maeng da är bra! Tog 3 teskedar för 45 min sen och känner mig jävligt skön. Typ som en medel stark dos tram. Men fyfan vad kratom smakar äckligt! Nästa gång blir det o fylla upp en massa kapslar o svälja istället. Blandade med powerade men det hjälpte inte alls.
Citera
2021-03-03, 12:44
Medlem
NioLivs avatar
Nån som har erfarenhet av kratom för att lindra Subutex AT?
Tänkte sluta med suben snart när sista mg av båten är slut men har gått igenom alldeles för många sub at:s och orkar nog inte ct.

Mvh
Citera
2021-03-03, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Samma här, känns som less is more när det gäller kratom. En tesked på morgonen funkar som en härlig humörboost.Sen tror jag att vissa förväntar sig lite för mycket av kratom. Man får inte värsta ruset. Nån tidigare här i tråden skrev att om heroin är 40% sprit så är kratom 3,5.

För övrigt, någon som har tips på en bra strain just nu? Provade green borneo från ss. Ger ett härligt humörboost, funkar mycket bra.

Tycker kvalitén från TT är överlägsen mot de jag fått av SS, avtändningen är inte alls lika besvärlig heller som SS kratom sorter vid högre doser (vilket får mig att undra om de är nått mixat med ss grejer) och det ger ett bättre välbefinnande över lag. Nu har ja inte handlat från SS sen tidig höst 2020 och slutade handla där för att ja inte tyckte de höll måttet
Citera
2021-03-03, 18:49
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Tycker kvalitén från TT är överlägsen mot de jag fått av SS, avtändningen är inte alls lika besvärlig heller som SS kratom sorter vid högre doser (vilket får mig att undra om de är nått mixat med ss grejer) och det ger ett bättre välbefinnande över lag. Nu har ja inte handlat från SS sen tidig höst 2020 och slutade handla där för att ja inte tyckte de höll måttet
Vart stammis hos TT men tycker inte deras red adha var så tung, känns mer som en grön i effekten. Annars föredrar jag TT, snabba och trevliga. Deras Green malay är grym!
Citera
2021-03-03, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten

Intressant ska absolut testa TT. Vad rekommenderar du därifrån?
Att de skulle va nogåt mixat i SS kratom låter konstigt. Vad skulle de vara mixat med då tror du?
Senast redigerad av blancotramco 2021-03-03 kl. 23:03.
Citera
2021-03-04, 02:22
Medlem
Överraskande trevlig substans känner jag. Avsevärt bättre än jag förväntade mig, enda nackdelen är smaken av det. Verkligen vidrig.

Något tips på hur man förtär det med mindre smak? Nu senast körde jag med apelsinjuice vilket fungerade halvdant. Försökte mig på toss and wash men misslyckas bara och får svälja kratom i några minuter. Gelatinkapslar tål jg tyvärr inte, så det är inget alternativ. Någon som har tips? Eller får jag enbart lära mig att leva med smaken?
Citera
2021-03-04, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mot.pride
Överraskande trevlig substans känner jag. Avsevärt bättre än jag förväntade mig, enda nackdelen är smaken av det. Verkligen vidrig.

Något tips på hur man förtär det med mindre smak? Nu senast körde jag med apelsinjuice vilket fungerade halvdant. Försökte mig på toss and wash men misslyckas bara och får svälja kratom i några minuter. Gelatinkapslar tål jg tyvärr inte, så det är inget alternativ. Någon som har tips? Eller får jag enbart lära mig att leva med smaken?
I början spyr man av smaken. Men med tiden känner du inte ens av det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in