2021-03-01, 20:14
Medlem
Hur gör ni när ni drar på resor? Går/får det att få med sig kratom på planet om man t ex skall flyga utomlands i någon vecka eller skiter ni bara i det istället?:P
Sen kanske kratom finns att införskaffa i fler länder inom EU om man nu rest till någon semesterort på sommaren?
Citera
2021-03-02, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TATTI83
Hur gör ni när ni drar på resor? Går/får det att få med sig kratom på planet om man t ex skall flyga utomlands i någon vecka eller skiter ni bara i det istället?:P
Sen kanske kratom finns att införskaffa i fler länder inom EU om man nu rest till någon semesterort på sommaren?
Klart det går o få med dig. Fins inga hundar som kan hitta skiten. Sen brukar.typ ingen röntgen kunna se det heller så länge du har det vid kroppen. Så länge dom nu inte har nått som ser in till skelletet på dig. Har polare som haft med sig weed.hash.lyrica och mdma. Går det så funkar kratom
Citera
2021-03-02, 09:39
Medlem
Om man lägger beställning från SS på söndag, kan man då få den en tisdag?
Citera
2021-03-02, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak

Absolut.
Citera
2021-03-02, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Absolut.
fick den nu, imponerad. tog 2 dagar förra gången. ss ftw
Citera
2021-03-02, 14:00
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:

Ja, mitt kom idag och gjorde beställningen i söndagskväll
Citera
2021-03-02, 14:07
Medlem
Citat:
fick den nu, imponerad. tog 2 dagar förra gången. ss ftw

Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Ja, mitt kom idag och gjorde beställningen i söndagskväll

Ja ss är grymma! Vad beställde ni?
Citera
2021-03-02, 18:05
Medlem
HasseClass avatar

Undrar också över detta? Brukar i normala fall resa minst en gång per år till i huvudsak Kanarieöarna från Malmö alt Köpenhamn. Tänker i sådana fall packa ned en oöppnad förpackning kratompulver i min resväska. Ngn som har ngn erfarenhet av detta förfaringssätt eller andra tankar?
Citera
2021-03-02, 18:51
Bannlyst
Måste berömma både Ss och Ks. Alla beställningar jag gjort från dom har kommit på 24h Nån som har provat Green Bali från Ss och kan uttala sig om hur den är?
Citera
2021-03-02, 19:15
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck
Måste berömma både Ss och Ks. Alla beställningar jag gjort från dom har kommit på 24h Nån som har provat Green Bali från Ss och kan uttala sig om hur den är?
Vilken av dem har bäst röd i ditt tycke?
Citera
2021-03-02, 19:34
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseClas

Undrar också över detta? Brukar i normala fall resa minst en gång per år till i huvudsak Kanarieöarna från Malmö alt Köpenhamn. Tänker i sådana fall packa ned en oöppnad förpackning kratompulver i min resväska. Ngn som har ngn erfarenhet av detta förfaringssätt eller andra tankar?
Ej rest med Kratom själv men tycker det kan vara smart att kolla upp lagarna i det landet du ska till. Tror det borde vara väldigt chill i Spanien men har ingen koll direkt.
Citera
2021-03-02, 19:41
Medlem
gulmans avatar
Får man alltid ett sms från postnord närdet mottagits? Har fått det tidigare så det gått att spåra. Någon som varit med om att det uteblivit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in