Citat:
Ursprungligen postat av nowei
jag har för mig den smarte Kent hade en lång lista på olika substanser i kroppen då han dog, ändå lyckas AB skriva:
"Rättsläkare konstaterade i april att han dött av den lagliga drogen krypton. Han hade inga andra droger, eller alkohol, i kroppen."
Ja det är spännande hur man kan få "4 receptbelagda sömnmedel" till att bli "ingenting".
Citat:
Ursprungligen postat av nowei
blir ju riktigt sur över hur svensk media hjärntvättar folk med sina egna påhittade idéer osv, dom flesta Svenssons tror ju att allt som skrivs på nyheterna är helt sant också..
Sverige skulle behöva fler attentat mot journalister. Det är dags för de vidriga fittorna att lära sig att om man ljuger för folket och snackar skit om individer så går man inte säker..
Tills vidare nöjer jag mig med att lägga en förbannelse över samtliga journalister som tagit i detta ärende, och säger följande till dem:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Härmed BEORDRAR jag Kosmos att se till att era barn kommer att dö av akut alkoholförgiftning på nyårsafton.
--------------------------------------------------------------------------------------------