Citat:
Ursprungligen postat av
HampusTxD
Kratom är något som gått under min radar TOTALT, men efter det lilla jag hunnit läsa har det verkligen fått min uppmärksamhet. Vilken sort rekommenderar ni för någon med grov ångest, social fobi och allmänt pissigt självförtroende? Har sedan snart 1 år tillbaka lyckats utveckla ett alkoholberoende, samt att jag de senaste veckorna käkat klonazepam dagligen för att dämpa tjackavtändingen. Amfetamin tar jag för att orka med mitt jobb, och för att jag blir jävligt bra på det, men det håller inte i längden (inte 5-8 bärs dagligen heller). Såklart. Så... någon med liknande besvär som kan berätta om lite erfarenheter och skicka mig i rätt riktning?
Evigt tacksam.
Jag kunde sluta med cannabis,tramadol (höga doser) i flera år och subutex i 6 år med hjälp av kratom.
Brain zapps fanns där pga tramadol missbruket men nästan 80% av AT gick bort.
Mirakel medicin är kratom.
Ta det på tom mage vänta 1-2h sen ät mat för mat kickar på effekten lite grann har jag och flera personer på FB/Reddit märkt.
Ta det med Tevatten/varm dryck om du vill slippa mag knip eller mag problem som förstoppning/smärta så ska du dricka det med varmt vatten istället för toss n wash metoden / kall dryck. Man kan få ont i magen ifall man tar der med kall dryck eller pulver i munnen och svälja det med valfri dryck (toss n wash)
Koffein och kratom går ihop väldigr bra har jag läst på reddit och jag bruka inte använda koffein själv med det ska tydligen öka stimulant effekten av kratomet.
Bara några tips.
Må väl allihopa. Sitter med en riktig fin batch av bali från holland och njuter och vara piller fri