Citat:
lol idioter borde inte få lov att använda droger. Kratom är olagligt (att konsumera, göra extrakt av, göra beredning av), du är inte ren i pisset från en olaglig substans. Du har bara tur att dom inte testar för det.
Älskar kratom! Laglig och gör så att jag håller mig från knark som kan vara olagligt när polarna bjöd.. Så skönt att vara ren i pisset från olaglig substans då vi tyvärr har en ohälosam krig mot brukare. Folk dör av knarket mer när man sträffar dom som kriminella än ett hälsoproblem att visa medlidande och erbjuda hjälp är effektivare. Straffa sänker dem bara mer ändå ska vi vara ett trevligt land. men iaf back to kratom. Dricker endast 1 gång på helgen kanske 2 (fre-lör) det är ingen tung drug. Men den är skön! Den är i samma släkt som kaffe men ger en skön avslappnade känsla helt befriad från stress en stund och kan lättare reflektera utan metoder som meditation som också funkar! Fast kratom ger snäppet bättre effekt men då kostar det pengar 
Hoppas staten inte gör den olaglig bara... Inga har dött utav kratom och beroendet är svagt jämfört med lagliga substanser. Jag dricker 1-2 gånger på helgen och ja tänker inte på det om vardagarna.
Smakar bara illa men man får inte vara mesig. Btw jag tror det bäst att hålla till 1-2 gånger i veckan eller så toleransen är på plats och du behöver inta ta mer.
Jätte glad att jag hitta kratom om det blir olagligt så slutar jag med allt tills kanske cannabis bli lagligt kan man kanske ta en rökare då och då. Alkohol är alledes ställer till det obehagigt i min hjärna och är väldigt påfrestande fysisk och psykiskt (Då i större doser)

Hoppas staten inte gör den olaglig bara... Inga har dött utav kratom och beroendet är svagt jämfört med lagliga substanser. Jag dricker 1-2 gånger på helgen och ja tänker inte på det om vardagarna.
Smakar bara illa men man får inte vara mesig. Btw jag tror det bäst att hålla till 1-2 gånger i veckan eller så toleransen är på plats och du behöver inta ta mer.
Jätte glad att jag hitta kratom om det blir olagligt så slutar jag med allt tills kanske cannabis bli lagligt kan man kanske ta en rökare då och då. Alkohol är alledes ställer till det obehagigt i min hjärna och är väldigt påfrestande fysisk och psykiskt (Då i större doser)
sen är droger inte allt. Men jag älskar t.ex kratomet det en nice upplevelse, jämför lite att åka utomlands fast mildare. Lite omväxling som gör livet roligare
Och leder ibland till att personen dör