Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Och om jag t.ex, som ser ut som ett träsktroll, hade svarat så hade du blivit förnärmad. Hur vågar hon närma sig en kille som är snyggare än henne??!
Jag känner mig väldigt utanför i dessa debatter, jag antar att det är för att jag är äldre och de människor jag umgås med inte ser kvinnor (eller män) som objekt. De flesta har också lyckliga samboförhållanden, eller är gifta, och de flesta har barn. Detta med personer som är "helt normala". Dvs de är inte alla supermodeller - det är vanliga människor med fel och brister.
Det roliga är ju att träsktrollen svarar inte heller. Så jag vet inte riktigt hur jag ska besvara den frågan då jag sällan hamnar i ett sådant scenario.
Om något är det väl ändå talande att träsktrollen inte svarar på en kille som kanske ser bättre ut. Det visar ju ändå att fördelningen och situationen är jävligt skev. Så det omvända går inte att diskutera.
Ja, jag vill inte ha en tjockis när jag själv är vältränad och kör hårt på gymmet. Men tydligen kan jag inte attrahera en enda fit tjej eftersom jag inte har de där nödvändiga ansiktsdragen. Fördelningen är till kvinnors fördel, det är kvinnan som har makten och det är där vi måste utgå ifrån. Förneka inte att kvinnor har sexuell makt.
Ja det är väl förfan klart att dina gelikar redan stadgat sig. Kvinnans biologiska klocka tickar och mannen nappar helt enkelt. Knappast så att den mannen fick ligga runt i sina glada 20 år.