Citat:
Ursprungligen postat av
Oliveira
Du har ju inga argument. Du bara fabulerar. Vi är många män som inte alls ser tillvaron som du gör, och som ser en massa bra lediga kvinnor därute. Jag skulle nog snarare vara mer frustrerad om jag var kvinna i dag. Det måste vara svårt för en högutbildad kvinna att hitta en man på hennes egen nivå.
Jag undrar verkligen vilka kretsar du rör dig i.

Oh, mina raljeringar är proppfulla med argument som backar upp de åsikter jag har, blandat med emotionella utspel för att skapa dramatik och locka läsare.
Anledningen till att ni inte ser tillvaron - vad som pågår bakom kulisserna, otroheterna, slyneriet - är för att ni inte får ta del av det.
"Lediga kvinnor" betyder absolut ingenting, dessa lediga kvinnor knullar hejvilt ska du veta.
Ja, nog är det svårt för dom att hitta en PARTNER, då kvinnor rent biologiskt vill ha en relationsPARTNER som är av högre status än dem själva, detta gör att kraven ökar ytterligare.
När det kommer till ren sex dock, då blir de påknullade av långa muskelknuttar med skarpa käklinjer som mig själv. När de sedan letar partner vill de ha samma "hunkar" de blivit påsatta av i 20 år men samtidigt kräver de att hunken ska vara civilingenjör och ha en IQ på 150 också, annars får det vara!
Slutresultat: En hel drös med utslagna normala hederliga män ute i samhället som har väldigt lite sexuell erfarenhet, blandat med mängder och mängder av singelkvinnor som fortfarande är 32 utan barn, utseendet har nu börjat rasa samtidigt som kraven är högre än någonsin (efter alla dessa "craazy erfarenheter!!").
Inga barn blir gjorda, dekadensen är enorm, fler bittra arga ensamma män än någonsin, fler krävande bittra ensamma feministiska söndertrasade kvinnor än någonsin och ett samhälle i förfall.