2017-11-07, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Källa på det?

Precis, det är såklart nonsens.

Det var män som skapade denna "sexuella revolution" påhejat av en viss grupp judar, tillsammans övertygade man fler och fler kvinnor att hoppa på tåget och kvinnor - som de naiva jäntor de är - följde snart med.

Kvinnor har aldrig någonsin skapat någon "revolution", det fungerar inte på det sättet. Kvinnor kan bara få så pass mycket makt i samhället som män ger dom.

Som tidigare sagt: Hur tror man en "revolution" skulle gått till bland saudi arabiska kvinnor? Afghanistan? Det går inte, kvinnorna hade blivit halshuggna/våldtagna/satt på plats direkt av de patriarkala männen.

Idag är den svenska kvinnan lurad av median som är styrd av kulturmarxister - att hon är stark och frigjord om hon knullar så många kukar som möjligt. I själva verket slutar hon bara upp som en söndertrasad spermahink med slyn-rykte, rutten självbild och en hel drös med anti depressiva kring sig. Samma kvinna hade på 50-talet åldrats med en stark härlig familj, flera barn och bra sammanhållning.

Tragiskt är det.
2017-11-07, 17:33
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Inget argument,

NEXT

Du har ju inga argument. Du bara fabulerar. Vi är många män som inte alls ser tillvaron som du gör, och som ser en massa bra lediga kvinnor därute. Jag skulle nog snarare vara mer frustrerad om jag var kvinna i dag. Det måste vara svårt för en högutbildad kvinna att hitta en man på hennes egen nivå.

Jag undrar verkligen vilka kretsar du rör dig i.
2017-11-07, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Du har ju inga argument. Du bara fabulerar. Vi är många män som inte alls ser tillvaron som du gör, och som ser en massa bra lediga kvinnor därute. Jag skulle nog snarare vara mer frustrerad om jag var kvinna i dag. Det måste vara svårt för en högutbildad kvinna att hitta en man på hennes egen nivå.

Jag undrar verkligen vilka kretsar du rör dig i.

Oh, mina raljeringar är proppfulla med argument som backar upp de åsikter jag har, blandat med emotionella utspel för att skapa dramatik och locka läsare.

Anledningen till att ni inte ser tillvaron - vad som pågår bakom kulisserna, otroheterna, slyneriet - är för att ni inte får ta del av det.

"Lediga kvinnor" betyder absolut ingenting, dessa lediga kvinnor knullar hejvilt ska du veta.

Ja, nog är det svårt för dom att hitta en PARTNER, då kvinnor rent biologiskt vill ha en relationsPARTNER som är av högre status än dem själva, detta gör att kraven ökar ytterligare.

När det kommer till ren sex dock, då blir de påknullade av långa muskelknuttar med skarpa käklinjer som mig själv. När de sedan letar partner vill de ha samma "hunkar" de blivit påsatta av i 20 år men samtidigt kräver de att hunken ska vara civilingenjör och ha en IQ på 150 också, annars får det vara!

Slutresultat: En hel drös med utslagna normala hederliga män ute i samhället som har väldigt lite sexuell erfarenhet, blandat med mängder och mängder av singelkvinnor som fortfarande är 32 utan barn, utseendet har nu börjat rasa samtidigt som kraven är högre än någonsin (efter alla dessa "craazy erfarenheter!!").

Inga barn blir gjorda, dekadensen är enorm, fler bittra arga ensamma män än någonsin, fler krävande bittra ensamma feministiska söndertrasade kvinnor än någonsin och ett samhälle i förfall.
2017-11-07, 17:43
Medlem
Citat:
Nej, de kräver inte att samhället "tilldelar dem en vacker oskuld", vad de vill är att kvinnor ska sluta fungera som smutsiga djur, sluta drivas av sina lustar till höger och vänster och bli äckligt sönderknullade av 50st män innan de är 33 och bestämmer sig för att leta "mannen i sitt liv".

Du saknar så klart fullständigt förmåga till att förstå något som detta, du lever bara i nuet och inget annat, som den primitiva varelse du är. Du har varken förmåga till reflektion eller analys om hur man på bästa sätt bygger upp ett samhälle som är så välmående som möjligt med nöjda landsmedlemmar.

Särskilt kvinnor är idag mer miserabla än någonsin i detta samhälle av dekadens, men vad gör de? Ställer de sig frågan: "vad gick fel?", nej, såklart inte, för sådant kräver ett tänk som en majoritet av er inte besitter.
Om inte horbockar som du låg runt så skulle det inte finnas några slampor. Så varför inte göra din del för att skapa den typ av samhälle du vill ha? Vad är anledningen till att du slampar runt och har sex innan du är gift, trots att du föraktar exakt samma beteende hos kvinnor? Att döma andra för något man själv inte kan eller vill leva upp till är rejält korkat...
2017-11-07, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Källa på det?

http://popularhistoria.se/artiklar/erotik-pa-1700-talet-sexuella-revolutionen

Citat:
På 1600-talet omskrevs sexualiteten i termer av äktenskapliga plikter alternativt syndiga begär. Kvinnans drift ansågs vara starkare än mannens, hon var närmare jorden och synden; fresterskan, Evas arvtagerska. En man måste ta sig i akt.

......

Däremot skedde en omvärdering av själva sexualiteten under 1700-talet, som hade att göra med nya upptäckter kring fortplantning, anatomi och en allmän uppvärdering av naturen.

Folk blev så trötta på den kristna skitnödigheten kring sex, att de började forska i ämnet för att bevisa att gosseskändarna uppe i predikstolarna hade fel.

Mer om sexualmoralen i Skandinavien, från samma källa:

Citat:
I Sverige och andra länder hade det länge varit accepterat med sex före äktenskapet, under förutsättning att ett äktenskap verkligen stod för dörren. Den gamla, förkristna trolovningsseden var i praktiken en affärsuppgörelse mellan två släkter, där det första samlaget bekräftade att avtal ingåtts.

Hade mannen bara lovat bröllop, så var det ingen skam för en kvinna att bli gravid före äktenskapet. Nyare forskning visar också att förmoderna frieriseder tillät ett stort inslag av det vi i dag kallar petting, ”smeksex”.
2017-11-07, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Om inte horbockar som du låg runt så skulle det inte finnas några slampor. Så varför inte göra din del för att skapa den typ av samhälle du vill ha? Vad är anledningen till att du slampar runt och har sex innan du är gift, trots att du föraktar exakt samma beteende hos kvinnor? Att döma andra för något man själv inte kan eller vill leva upp till är rejält korkat...

Klassiker.

Detta är hur det fungerar på flashback:

1. Kille som legat mycket gnäller över att samhället är dekadent: "Men sluta ligg runt då din horbock, du är en del av problemet!!"

2. Kille som inte får någon fitta gnäller över att samhället är dekadent: "Så säger du bara för att du inte får ligga du din bittra ensamma värdelösa loser-man, tyst med dig och sätt dig i hörnet!!"

Systemet är bulletproof, det går inte att tränga sig igenom.

Som svar:

Jag hade gärna önskat att samhället inte var såhär idag, jag hade gjort allt för att få leva om mitt liv i ett bättre Sverige där man gifte sig när man var 19, fick en trogen lojal kvinnlig fru som inte var sönderknullad och som man kunde bilda familj med och bli vuxna och sedan åldras tillsammans.

Tyvärr ser samhället inte ut så idag, idag ska det knullas från ålder 13 till 30 och sedan letas reda på någon halvmesig programmerar-tönt som kan försörja hennes avkomma och som hon sedan kan vara otrogen mot bakom ryggen.

Varför ligger jag runt? För att det finns inte längre så mycket annat att göra, den dag jag hittar en kvinna som inte är förstörd så kommer jag att ingå ett förhållande och det snabbt, men i Sverige är detta osannolikt, tyvärr. Jag kommer de närmsta åren börja se mig om utomlands efter kvinnor som har sin feminitet kvar och i sådana fall gifta mig. Jag är utan den minsta tvekan en familjeman av naturen och dagens samhälle är inte skapt för någon som mig.

Jag vill knappt tänka mig hur lortigt Sverige kommer vara om 20-30 år.
2017-11-07, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage

Folk blev så trötta på den kristna skitnödigheten kring sex, att de började forska i ämnet för att bevisa att gosseskändarna uppe i predikstolarna hade fel.

Du är väldigt naiv hasseochtage. Reformer som dessa sker inte för att "folk blir trötta!!", det fungerar inte så. Det finns alltid ett större syfte när det kommer till förändringar i ett samhälle gällande sex och reproduktion.
2017-11-07, 18:02
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Precis, det är såklart nonsens.

Det var män som skapade denna "sexuella revolution" påhejat av en viss grupp judar, tillsammans övertygade man fler och fler kvinnor att hoppa på tåget och kvinnor - som de naiva jäntor de är - följde snart med.

Kvinnor har aldrig någonsin skapat någon "revolution", det fungerar inte på det sättet. Kvinnor kan bara få så pass mycket makt i samhället som män ger dom.

Som tidigare sagt: Hur tror man en "revolution" skulle gått till bland saudi arabiska kvinnor? Afghanistan? Det går inte, kvinnorna hade blivit halshuggna/våldtagna/satt på plats direkt av de patriarkala männen.

Idag är den svenska kvinnan lurad av median som är styrd av kulturmarxister - att hon är stark och frigjord om hon knullar så många kukar som möjligt. I själva verket slutar hon bara upp som en söndertrasad spermahink med slyn-rykte, rutten självbild och en hel drös med anti depressiva kring sig. Samma kvinna hade på 50-talet åldrats med en stark härlig familj, flera barn och bra sammanhållning.

Tragiskt är det.

Men hörruduru pansarvagnen..jag tror att folk kanske blandar ihop frigjord med lösaktig. Att ha många sexpartners är väl inte ett kvitto att man är frigjord? Tvärtom känns det som..tjejen kanske t om blir en (sex)slav under "ansvaret" att leva upp till detta "frigjorda samhälle"? Jag har ju många gånger fått höra av dessa lobbyister att jag är uptight besvärlig frigid nunna osv men eftersom jag går på min instinkt och känsla har grupptrycket inte funkat på mig. Min kropp är mitt tempel.

Jag tänker såhär…jag släpper inte in en främling i min lägenhet så varför skall jag släppa in honom i min kropp?
2017-11-07, 18:23
Medlem
Citat:
Klassiker.

1. Kille som legat mycket gnäller över att samhället är dekadent: "Men sluta ligg runt då din horbock, du är en del av problemet!!"

2. Kille som inte får någon fitta gnäller över att samhället är dekadent: "Så säger du bara för att du inte får ligga du din bittra ensamma värdelösa loser-man, tyst med dig och sätt dig i hörnet!!"

Systemet är bulletproof, det går inte att tränga sig igenom.

Som svar:

Jag hade gärna önskat att samhället inte var såhär idag, jag hade gjort allt för att få leva om mitt liv i ett bättre Sverige där man gifte sig när man var 19, fick en trogen lojal kvinnlig fru som inte var sönderknullad och som man kunde bilda familj med och bli vuxna och sedan åldras tillsammans.

Tyvärr ser samhället inte ut så idag, idag ska det knullas från ålder 13 till 30 och sedan letas reda på någon halvmesig programmerar-tönt som kan försörja hennes avkomma och som hon sedan kan vara otrogen mot bakom ryggen.

Varför ligger jag runt? För att det finns inte längre så mycket annat att göra, den dag jag hittar en kvinna som inte är förstörd så kommer jag att ingå ett förhållande och det snabbt, men i Sverige är detta osannolikt, tyvärr. Jag kommer de närmsta åren börja se mig om utomlands efter kvinnor som har sin feminitet kvar och i sådana fall gifta mig. Jag är utan den minsta tvekan en familjeman av naturen och dagens samhälle är inte skapt för någon som mig.

Jag vill knappt tänka mig hur lortigt Sverige kommer vara om 20-30 år.
Just det, du är en del av problemet. Men du klarar inte av att vara en del av lösningen, för det skulle kräva att du själv avstod något. Du som horbock vill alltså inte avstå att ligga runt, så varför skulle en slampa välja att avstå det?

En kvinna som legat runt har ju oerhört mycket lättare att sedan bli tillsammans med en bra man än vad en sån som du kommer ha att bli tillsammans med en bra kvinna. Finns ingen anledning för en eftertraktad kvinna att välja en horbock med taskiga värderingar till man, det är lång kö på bra kvinnor.

Genom ditt horbocksbeteende så är du fullt delaktig i att skapa den typ av samhälle som du påstår dig inte vilja vara del av. Att som du gör nu sitta och gnälla över att andra människor beter sig exakt som du gör, när du själv inte gör något åt ditt eget beteende, det är korkat.
2017-11-07, 18:27
Medlem
Citat:
Du är väldigt naiv hasseochtage. Reformer som dessa sker inte för att "folk blir trötta!!", det fungerar inte så. Det finns alltid ett större syfte när det kommer till förändringar i ett samhälle gällande sex och reproduktion.

Jag har citerat en källa, det har inte du. Således är mitt påstående mer trovärdigt än ditt, än så länge.
2017-11-07, 19:07
Medlem
Citat:
Klassiker.

På vilket sätt är de två åsikterna motsägelsefulla? Om man inte vill ha ett dekadent samhälle ska man inte vara dekadent själv. Om man är arg för att andra hittar sexpartners när man själv inte hittar någon, så beror ilskan mot sexuellt aktiva människor på att man själv inte har någon att ligga med.
2017-11-07, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Just det, du är en del av problemet. Men du klarar inte av att vara en del av lösningen, för det skulle kräva att du själv avstod något. Du som horbock vill alltså inte avstå att ligga runt, så varför skulle en slampa välja att avstå det?

En kvinna som legat runt har ju oerhört mycket lättare att sedan bli tillsammans med en bra man än vad en sån som du kommer ha att bli tillsammans med en bra kvinna. Finns ingen anledning för en eftertraktad kvinna att välja en horbock med taskiga värderingar till man, det är lång kö på bra kvinnor.

Genom ditt horbocksbeteende så är du fullt delaktig i att skapa den typ av samhälle som du påstår dig inte vilja vara del av. Att som du gör nu sitta och gnälla över att andra människor beter sig exakt som du gör, när du själv inte gör något åt ditt eget beteende, det är korkat.
Hahhaha tror nog de "bra" tjejerna väljer någon som är erfaren som roidornot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in