2017-11-08, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Så jag som fortfarande är ofrivilligt oskuld har mer rätt att klaga på situationen än roidornot som faktiskt ligger?

Haha du ser ju fan allt svart och vitt.
Ja, det anser jag absolut att du har. För jag ser inget fel i att man inte gillar situationen som den är nu, däremot så gillar jag inte dubbelmoralen när någon klagar på något som den själv i allra högsta grad gör, och är delaktig i att upprätthålla.
2017-11-08, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RG1989
Nedmonteringen av kärnfamiljen, en långsam process som nu börjar visa resultat. Mamman är en hora och pappan har dragit. Dottern blir en hora utan värde och sonen spelar dator eller blir kriminell. Alla knullar alla, alla ljuger för alla, alla hugger varandra i ryggen, alla pratar skit om alla, alla sviker alla. Det finns ingen moral, integritet eller disciplin Att hitta en ren kvinna idag, en kvinna med passion i livet, en kvinna med ett mål i livet, en kvinna som värnar om sin kultur och sina barn. Det är som att leta efter en nål i en höstack. De är totalt sönderknullade och har inget värde. Det enda de duger till är att bli knullade.

Exakt. Samhället blir gradvis mer dekadent och trasigt för varje år som går. Andelen singelmorsor är så sjukt många idag, mängden ensamma män, mängden manshatande kvinnor, mängden kvinnohatande bittra män. Pojkar som växer upp utan en far, flickor likaså. Barn som växer upp i hem där de har 12 st olika plastfarsor och plastfarfar.

Det är rena rama idiotin det som pågår och en betydande faktor är just den fria kvinnliga sexualiteten.
2017-11-08, 01:01
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Alla kvinnor har det valet, majoriteten av killar har inte det valet.

Världen må vara överbefolkad men Sverige behöver höja sitt födelsetal betydligt. Dte är omöjligt om kvinnor ska knulla runt tills de är 35 år. Vilket är en skillnad mot män, då kvinnors fertilitet dör till skillnad från männens.

Men vad jag syftar på är att samhället behöver en balans mellan kvinnor och män. Majoriteten av männen måste känna sig uppskattade och ha något att leva för. Hela samhället är (var) uppbyggt på att man bidrog till samhället med skatten och fick något tillbaka genom närhet från kvinnor, barn och en familj. Då är det okej att betala höga skatter om ens barn går i dagis,skola och blir sjuka. Ett överskott av ensamma män är den perfekta grogrunden för våld,kriminalitet och samhällen om kollapsar.
Tror du att det är något endast män vill? Alla levande varelser vill väl ha det, inklusive kvinnor. Ska vi dalta med männen? Som med invandrarna - det är inte deras fel att de begår brott för det är ju sååå synd om dom. Är det dit du vill?
2017-11-08, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Alla kvinnor har det valet, majoriteten av killar har inte det valet.

Världen må vara överbefolkad men Sverige behöver höja sitt födelsetal betydligt. Dte är omöjligt om kvinnor ska knulla runt tills de är 35 år. Vilket är en skillnad mot män, då kvinnors fertilitet dör till skillnad från männens.

Men vad jag syftar på är att samhället behöver en balans mellan kvinnor och män. Majoriteten av männen måste känna sig uppskattade och ha något att leva för. Hela samhället är (var) uppbyggt på att man bidrog till samhället med skatten och fick något tillbaka genom närhet från kvinnor, barn och en familj. Då är det okej att betala höga skatter om ens barn går i dagis,skola och blir sjuka. Ett överskott av ensamma män är den perfekta grogrunden för våld,kriminalitet och samhällen om kollapsar.

Så är det.

Anlita en social ingenjör att skapa det mest destruktiva samhället han bara kan och dagens Sverige är inte en lång bit från detta.

Anlita en social ingenjör att skapa ett välmående framåtsträvande trevligt samhälle med god sammanhållning och ljus framtidstro och det skulle vara raka motsatsen till dagens land.
2017-11-08, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Tror du att det är något endast män vill? Alla levande varelser vill väl ha det, inklusive kvinnor. Ska vi dalta med männen? Som med invandrarna - det är inte deras fel att de begår brott för det är ju sååå synd om dom. Är det dit du vill?

Det handlar inte om ett daltande, kan du vänligen sluta resonera som en 13årig liten flicka?

Kvinnor säger sig vilja ha det, rent medvetet är det nog sant men erat undermedvetna driver er till att istället stödja en politik som resulterar i samhällskollaps. Ni är helt enkelt inte naturliga ledare och har således inte utvecklats med förmågan att se helhetsperspektiv och den stora bilden.
2017-11-08, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Ja, det anser jag absolut att du har. För jag ser inget fel i att man inte gillar situationen som den är nu, däremot så gillar jag inte dubbelmoralen när någon klagar på något som den själv i allra högsta grad gör, och är delaktig i att upprätthålla.
Men jag som är ofrivilligt oskuld hade ju knullat dig om jag fick chansen nu.

Är det fortfarande inte också hyckleri?

I så fall är ju hela världen hycklare om de väljer att klaga på liggarunt samhället trots att man inte idkar samlag ofrivilligt.

Du inser väl att det inte är hållbart att bara komma med hyckleristämpeln viftande hur som helst?
2017-11-08, 01:07
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Det handlar inte om ett daltande, kan du vänligen sluta resonera som en 13årig liten flicka?

Kvinnor säger sig vilja ha det, rent medvetet är det nog sant men erat undermedvetna driver er till att istället stödja en politik som resulterar i samhällskollaps. Ni är helt enkelt inte naturliga ledare och har således inte utvecklats med förmågan att se helhetsperspektiv och den stora bilden.
Du har ingen aning om vilken politik jag driver, sluta med att blanda in mig i dina dystopiska fantasier.
2017-11-08, 01:09
Bannlyst
Citat:
Du har ingen aning om vilken politik jag driver, sluta med att blanda in mig i dina dystopiska fantasier.

Jag kan genom att bara analysera dina resonemang fastställa att den politik du röstar för knappast är någon som kommer gynna varken Sverige, vita män eller dig i längden.
2017-11-08, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Allt kan inte genomföras praktiskt p.g.a. en enskild person. Man måste gå från teori till praktik men du vill hellre rikta om fokus på praktik till teori. Praktik härleder från teori.

Varför har jag inte rätt att förbanna över min skadebenägenhet trots att jag praktiserar det som utlöser skadorna? Ja ingenting blir bättre men då går jag lugnt och sansat upp i steget och början i teoristadiet. Jag anlitar en läkare som gör det teoretiska i det stadiet och opererar knäet för det är så vi botar problemet.

Sen spelar jag fotboll.

Samma här, man botar ligga runt samhället genom teoristadiet först. Att en person ligger runt och sen slutar kommer aldrig bota problemet. Samma sak som med otrohet, det kan vara hur förbannat som helst av samhället men otrohet kommer alltid finnas.
Alla bestämmer över sina egna handlingar. Tycker man det är fel att ligga runt så kan man välja att inte ligga runt. Rejäl dubbelmoral blir det däremot när man vill förbjuda andra från att göra sådant som man själv inte vill avstå från.

För mig som är lösningsfokuserad så låter det som slöseri med energi och tid att förbanna att du är skadebenägen. När du kontaktar läkaren däremot så är det en praktisk handling och när han opererar dig är det en praktisk handling. Praktiska handlingar är det som ger resultat.

Hur menar du att man ska kunna bota ligga runt samhället på teoristadiet? Sex är en praktisk handling, att avstå sex är en praktisk handling. Så din teori måste alltså leda fram till den praktiska handlingen att avstå sex. Hur?
2017-11-08, 01:12
Bannlyst
Citat:
Det finns en anledning till att invandrare våldtar svenskor. Klart det inte är kvinnors fel som blir våldtagna men när vi går mot ett samhälle där män inte har något att leva för (läs närhet med andra könet) så blir män våldsammare och kan göra vilka sjuka saker som helst.

Napoleonkomplex är ett känt fenomen bland historiens diktatorer.

Ja ni kvinnor vill väl också ha närhet, men ni funkar inte likadant. Ni kan leva utan den närheten för ni har vetskapen om att ni kan få den när som helst.

Män är alltså benägna att skrida till verket om man inte får som man vill. Helt plötsligt står vi där med män som strejkar för de är less på att de inte får något tillbaka (närhet, familj) trots att de kämpar hårt och betalar in skatt.

Du ska veta att jag tackat nej till många jobbpass som servitör eftersom jag inte känner någon anledning till att ha pengar. Jag får knappast någon närhet eller social tillfredsställelse. Dessutom är jag bara glad i vetskapen om att jag indirekt bidrar till mindre skatt till samhället där 20 % av männen (läs hunkarna) kan leva gott på välfungerande trottoarlampor samtidigt som de går där med tjejen hårt hållandes på väg hem.

Jag är trött på att servera glada par som kommer knulla några timmar senare samtidigt som jag torkar bord och gör grovdisken.

FATTA, vi män är mer benägna att bli våldsamma om vi inte får som vi vill

Jag har t.o.m. tagit sönder busskurer i ren frustration och det har jag skrivit tidigare.

Fattar du nu att du inte kan jämföra dina småtjejer med mig?
2017-11-08, 01:12
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Jag kan genom att bara analysera dina resonemang fastställa att den politik du röstar för knappast är någon som kommer gynna varken Sverige, vita män eller dig i längden.
Då måste jag säga att du inte är särskilt grym på det här med analyserandet. Men det såg ju direkt, så jag avfärdade dig i mitt första inlägg.
2017-11-08, 01:15
Bannlyst
Citat:
Då måste jag säga att du inte är särskilt grym på det här med analyserandet. Men det såg ju direkt, så jag avfärdade dig i mitt första inlägg.

Inget argument. "Du är inte grym" säger absolut ingenting. Du har intellektet av en tolvåring. KOM MED MOTARGUMENT, bevisa för oss VARFÖR det jag säger inte är sant. Exakt VAD för slags politik står du för som är BRA för Sverige som land?

Du kan knappt bygga upp korrekta meningar längre, "men det såg ju direkt" - Jag antar du menade: "Men det såg jag ju direkt".

Sen kan du lägga ned barnsligheterna med "jag avfärdade dig...", seriöst, INGEN tar dig på allvar, du framstår som en trotsig liten skolflicka som försöker låta häftig.

Kom med argument om du har några, annars kanske det är bäst för din egna del och hålla truten så du slutar skämma ut dig själv.

NEXT

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in