Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Tror du att det är något endast män vill? Alla levande varelser vill väl ha det, inklusive kvinnor. Ska vi dalta med männen? Som med invandrarna - det är inte deras fel att de begår brott för det är ju sååå synd om dom. Är det dit du vill?
Det finns en anledning till att invandrare våldtar svenskor. Klart det inte är kvinnors fel som blir våldtagna men när vi går mot ett samhälle där män inte har något att leva för (läs närhet med andra könet) så blir män våldsammare och kan göra vilka sjuka saker som helst.
Napoleonkomplex är ett känt fenomen bland historiens diktatorer.
Ja ni kvinnor vill väl också ha närhet, men ni funkar inte likadant. Ni kan leva utan den närheten för ni har vetskapen om att ni kan få den när som helst.
Män är alltså benägna att skrida till verket om man inte får som man vill. Helt plötsligt står vi där med män som strejkar för de är less på att de inte får något tillbaka (närhet, familj) trots att de kämpar hårt och betalar in skatt.
Du ska veta att jag tackat nej till många jobbpass som servitör eftersom jag inte känner någon anledning till att ha pengar. Jag får knappast någon närhet eller social tillfredsställelse. Dessutom är jag bara glad i vetskapen om att jag indirekt bidrar till mindre skatt till samhället där 20 % av männen (läs hunkarna) kan leva gott på välfungerande trottoarlampor samtidigt som de går där med tjejen hårt hållandes på väg hem.
Jag är trött på att servera glada par som kommer knulla några timmar senare samtidigt som jag torkar bord och gör grovdisken.
FATTA, vi män är mer benägna att bli våldsamma om vi inte får som vi vill
Jag har t.o.m. tagit sönder busskurer i ren frustration och det har jag skrivit tidigare.
Fattar du nu att du inte kan jämföra dina småtjejer med mig?