Citat:
Ursprungligen postat av
Neverhesitate
Exakt samma argument som du anser är en förklaring till varför det är ok för Roidornot att ligga runt (trots att han föraktar andra personer som knullar runt) kan de tjejer som ligger runt använda sig av. Så varför anser du att det är fel när tjejer gör det?
Återigen, det är skillnad på att ångra sitt handlande och att se ner på andra som gör samma sak som en själv samtidigt som man fortsätter att göra samma sak.
När har han föraktat kvinnor för sitt handlande?
Jag hatar väl inte negresser bara för att jag inte attraheras av dem?
Samma med roids resonemang, han hatar inte kvinnor, han hatar ordningen och situationen på samhällsnivå. Den enkla grundsatsen har du inte lärt dig i vår två timmars långa diskussion och du vägrar få in det i skallen. Vem har sagt att det är tjejers fel att de ligger runt? Vi har hela tiden försökt få dig att inse vad våra ståndpunkter är men du ska gång på gång negligera det.
Nu hänger jag inte med. Varför är just gubbfan ett undantag bara för att han inte ligger runt längre? Jag sa till dig att gubbfan var i samma situation som roid och knullade runt trots att han insåg att det var fel. Men du har så kass läsförståelse att du tänker att gubbfan har rätt att ångra eftersom han inte ligger runt längre, vilket är förståeligt när man är 70 år.