Citat:
Ursprungligen postat av
vitbmw
Roid har ju fan sagt att det primärt inte är kvinnors fel. Vad fan är problemet?
Kvinnor har fått denna frihet av en rad faktorer samt att kvinnor av naturen gör det som media säger. Att hiphop blivit populärt har även gjort att många tonårstjejer anammat detta och inte har något emot att suga någon negers kuk efter att hon hört en låt med raden "suck it and swallow" (som faktiskt är en riktig rad i en låt)
Kvinnor gör det inte bara för att de kan, utan för att de känner att de måste följa samhällsnormen. Du hör väldigt sällan om kvinnor över tjugo år som är oskulder t.ex.
Detta är också rätt uppseendeväckande. Jag studerar just nu och deltar rätt aktivt i studentlivet även fast jag snart är 30.
En sak jag lagt märke till är att även de mest gaphalsiga av "feministiska tjejer", som jämt och ständigt ska yra om patriarkat och förtryckande vita onda män, har en stark tendens till att lyssna på speciellt "hård" hip hop, neger rapp och grejer där det sjungs om bitches, whores, drugs, fuck whores, choke that bitch, suck my dick you whore etc etc. Detta alltså kvinnor som går på universitet och som på dagarna lägger på en yta av att vara proper och fina, "kämpandes för kvinnans rätt i samhället!" - Men vad händer när mörkret faller på och det blir dags för fest och parningsdans? Jo, snack om stora kukar, sjungandes till neger-rapp och på klubben klär man ut sig till i princip en porrstjärna som bara skriker om att bli tagen hårt.
Jag menar .. komigen, vad i helvete