2017-11-07, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocketcock2000
Jag tycker det är fel och demoraliserande, jag tror inte att samhället i stort mår bra av det. Vad som är lösningen vet jag inte, politiska förändringar.
Vilken typ av politiska förändringar? Hårda straff för sex utanför äktenskapet?
2017-11-07, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Vilken typ av politiska förändringar? Hårda straff för sex utanför äktenskapet?

Ja, kanske.
Medlem
Citat:
Men är du trög? Kan du sluta diskutera OM roidornot nu? Herregud du förstår verkligen inte hur trög du framstår eller?
Hur vore det om du lägger lite krut på diskussionen istället?
Bannlyst
Citat:
Precis som du kan välja att inte slänga skräp i naturen så kan du välja att inte ha sex, eget ansvar för egna handlingar fungerar utmärkt även vid sex.

Kvinnor som knullar runt gör det inte heller för att de måste, utan för att de kan. Så varför är det värre när de gör det än när Roidornot väljer att göra det?
Roid har ju fan sagt att det primärt inte är kvinnors fel. Vad fan är problemet?

Kvinnor har fått denna frihet av en rad faktorer samt att kvinnor av naturen gör det som media säger. Att hiphop blivit populärt har även gjort att många tonårstjejer anammat detta och inte har något emot att suga någon negers kuk efter att hon hört en låt med raden "suck it and swallow" (som faktiskt är en riktig rad i en låt)

Kvinnor gör det inte bara för att de kan, utan för att de känner att de måste följa samhällsnormen. Du hör väldigt sällan om kvinnor över tjugo år som är oskulder t.ex.
2017-11-07, 23:45
Bannlyst
Citat:
Hur vore det om du lägger lite krut på diskussionen istället?

är nästan omöjligt då dina inlägg dyker upp hela tiden men istället för att skriva något av värde är det ett ständigt snack om roidornot, är du kanske kåt på honom?
2017-11-07, 23:46
Bannlyst
Citat:
Att sitta på arslet och klaga löser inga problem. Så hur anser du att problemet ska lösas?
Nej det vet jag, men jag måste fortfarande jobba för pengar och betala mat som det är 25 % moms på.

Nu diskuterade inte vi om hur problemet ska lösas, utan att roid med samma resonemang har rätt att klaga på omständigheter trots att han är en del av den.

Jag är en del av att skattepengar kommer in. Men har alltså enligt dig inte rätt att klaga på att skattepengar går till invandring eftersom "jag sitter bara på arslet och klagar" och "har ingen lösning".
2017-11-07, 23:47
Medlem
Citat:
Du slutar verkligen aldrig. Är du av kvinnligt kön mån tro? Jag anar det med tanke på hur du tänker och diskuterar.

Hur många sidor ska du ta upp av tråden nu där du fastnar på en persons handlande?

Killen beskriver för fan för oss vad som händer när alla inte ser, han beskriver det utifrån egna erfarenheter. Han påpekar att dekadensen är stor i samhället och att han mår dåligt över det, han menar på att det inte finns några svenska kvinnor kvar värda att bilda familj med då en stor del är lösaktiga och lättfotade, vilket han själv upplevt.

Vad gör du? Men sluuuta liggga ruunt dåå assååå åååh!!!

Suck, du låter som en fjortonåring.
Om du tänker lite längre så kanske du inser att det är den typen av attityd som Roidornot representerar som jag diskuterar, alltså att tycka att det är fel att folk ligger runt men ändå själv välja att ligga runt. Att kasta sten i eget glashus är sällan smart...
2017-11-07, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Roid har ju fan sagt att det primärt inte är kvinnors fel. Vad fan är problemet?

Kvinnor har fått denna frihet av en rad faktorer samt att kvinnor av naturen gör det som media säger. Att hiphop blivit populärt har även gjort att många tonårstjejer anammat detta och inte har något emot att suga någon negers kuk efter att hon hört en låt med raden "suck it and swallow" (som faktiskt är en riktig rad i en låt)

Kvinnor gör det inte bara för att de kan, utan för att de känner att de måste följa samhällsnormen. Du hör väldigt sällan om kvinnor över tjugo år som är oskulder t.ex.

Detta är också rätt uppseendeväckande. Jag studerar just nu och deltar rätt aktivt i studentlivet även fast jag snart är 30.

En sak jag lagt märke till är att även de mest gaphalsiga av "feministiska tjejer", som jämt och ständigt ska yra om patriarkat och förtryckande vita onda män, har en stark tendens till att lyssna på speciellt "hård" hip hop, neger rapp och grejer där det sjungs om bitches, whores, drugs, fuck whores, choke that bitch, suck my dick you whore etc etc. Detta alltså kvinnor som går på universitet och som på dagarna lägger på en yta av att vara proper och fina, "kämpandes för kvinnans rätt i samhället!" - Men vad händer när mörkret faller på och det blir dags för fest och parningsdans? Jo, snack om stora kukar, sjungandes till neger-rapp och på klubben klär man ut sig till i princip en porrstjärna som bara skriker om att bli tagen hårt.

Jag menar .. komigen, vad i helvete
2017-11-07, 23:50
Bannlyst
Citat:
Om du tänker lite längre så kanske du inser att det är den typen av attityd som Roidornot representerar som jag diskuterar, alltså att tycka att det är fel att folk ligger runt men ändå själv välja att ligga runt. Att kasta sten i eget glashus är sällan smart...

Ja ja ja vi har hört ditt snack tusen gånger nu, kom med något nytt för fasiken
2017-11-07, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ja ja ja vi har hört ditt snack tusen gånger nu, kom med något nytt för fasiken
När trycket blir för hårt så klarar kvinnor aldrig av att utveckla sina argument för att försvara sina teser hahaha.

Därför låter man som en upprepningsskiva för man inser innerst inne att man har slut på argument och förlorat men försöker behålla sin värdighet genom att upprepa samma mantra, men man är inte medveten om att sånt inte går hem hos folk. Hade den där nevertheless blivit politiker så hade hon fan inte fått förtroende av vare sig folket eller partiet.
2017-11-07, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Det du säger är hyckleri är som att säga till någon "1+1 blir 2"

Du ser det väldigt ensidigt och enkelt. Du tar inte hänsyn till yttre faktorer utan stirrar dig blint på begreppet hycklare och definitionen av den och stämplar det i ansiktet på honom bara för att han i ditt tycke lever upp till rekvisiten för hyckleri. Du kan istället besvara mitt argument om varför jag tycker hans handlande är rättfärdigat? Istället fortsätter du att tjata att han lever upp till rekvisiten för hyckleri istället för att komma med motargument. Du låter bara som en upprepad skiva nu.

Ja människor kan ångra saker, det erkänner du själv, vad bra.

Den här gubben som är 70 år har alltså rätt att ångra det han gjort enligt dig trots att han var medveten om situationen i sina yngre dar år 2017 som han klagar 40 år senare? Du säger ju bara emot dig själv nu.
Exakt samma argument som du anser är en förklaring till varför det är ok för Roidornot att ligga runt (trots att han föraktar andra personer som knullar runt) kan de tjejer som ligger runt använda sig av. Så varför anser du att det är fel när tjejer gör det?

Återigen, det är skillnad på att ångra sitt handlande och att se ner på andra som gör samma sak som en själv samtidigt som man fortsätter att göra samma sak.
2017-11-08, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Irrelevant för tråden, jag rapporterar nu för OT.
Nu tramsar du fegt igen. Med andra ord så kan du inte svara på varför du anser att kvinnor ska leva på ett sätt som du själv inte vill leva på. Det är högst relevant gällande trådens ämne, så ta gärna mod till dig och svara ärligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in