2012-10-19, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Summoning är ju member skill? :P

Jag vet, skrev bara vad det stod
Citera
2012-10-19, 15:06
Medlem
Frejsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjebbosten
Gäller 2x xp hela veckan eller går det ner till 1.9xp efter 1 timme ?

Man kommer få 2x exp hela helgen på members världar, 1.2x på free.
Citera
2012-10-19, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejsan
Man kommer få 2x exp hela helgen på members världar, 1.2x på free.

Tackar !
Citera
2012-10-20, 21:59
Medlem
Hmm...tror jag att någon försöker hacka mig.

Började för någon dag sen då jag fick lite väl mycket frysningar, stod att jag hade frågat efter byte av pin. Idag så frös rs ihop och när jag loggade in tillbaka så kom security guard funderingen fram.

Vette fan men borda jag inte sitta väldigt säkert om jag har security guard på, bara min ip borda fungera att logga in från.
Citera
2012-10-20, 22:00
Medlem
Rs är tråkigt imo
Citera
2012-10-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ytaw
Rs är tråkigt imo
Detta är en tråd för att prata om spelet, om du inte är intresserad av spelet så behöver du inte komma hit och klaga.
ONT: Adda mig ing, Johannawww, börjat från scratch igen, skicka pm så addar jag!
Citera
2012-10-20, 23:37
Medlem
kattrumpas avatar
En kille attackerade mig i Wilderness. Jag hade ingen skull och lyckades döda honom när han försökte fly.
Hur kommer det sig att jag inte fick se hans saker? Efter ett tag så ploppade dom upp (jag tror det var hans) men då kunde ju alla se allting han hade.
Citera
2012-10-21, 00:02
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
En kille attackerade mig i Wilderness. Jag hade ingen skull och lyckades döda honom när han försökte fly.
Hur kommer det sig att jag inte fick se hans saker? Efter ett tag så ploppade dom upp (jag tror det var hans) men då kunde ju alla se allting han hade.

Spelar inte runescape och var aldrig insatt i pvp när jag spelade, men antar att det har något med den som gjort mest skada på killen? Så isåfall måste det varit någon som har slagits med honom tidigare men inte fått kål på honom.
Citera
2012-10-21, 00:38
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Spelar inte runescape och var aldrig insatt i pvp när jag spelade, men antar att det har något med den som gjort mest skada på killen? Så isåfall måste det varit någon som har slagits med honom tidigare men inte fått kål på honom.
Hmm, ja det verkar rimligt. Men då kan man ju fråga sig för hur lång tid det gäller. Jag menar, han käkade ju upp sitt hp X antal gånger.
Citera
2012-10-21, 09:39
Medlem
Citat:
Hmm, ja det verkar rimligt. Men då kan man ju fråga sig för hur lång tid det gäller. Jag menar, han käkade ju upp sitt hp X antal gånger.
Det gäller ända tills han har dött
Citera
2012-10-21, 13:05
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HunterOfGoo
Det gäller ända tills han har dött
Så han kan alltså ha en fight med en annan spelare; springa tillbaka till banken för att hämta mer mat; stå stilla i en kvart för att sedan fighta mig?
Citera
2012-10-21, 19:12
Medlem
Citat:
Så han kan alltså ha en fight med en annan spelare; springa tillbaka till banken för att hämta mer mat; stå stilla i en kvart för att sedan fighta mig?
Ja, men mest troligt har du då gjort mer skada
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in