2014-04-13, 03:57
Medlem
Jag r fast p questet "the shield of arrav. Mste hitta ngon annan som har andra delen av sklden. Ni kan grna pma mig om ni gjort black arms gang delen d jag gjort phoenix gang.
Citera
2014-04-13, 11:58
Medlem
Incipios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontebajen
Jag r fast p questet "the shield of arrav. Mste hitta ngon annan som har andra delen av sklden. Ni kan grna pma mig om ni gjort black arms gang delen d jag gjort phoenix gang.

http://services.runescape.com/m=foru...2,100,64303155

Tog mig typ 5 min att hitta ngon dr nr jag skulle gra bda questen.
Citera
2014-04-13, 18:25
Medlem
MrsObviouss avatar
Hej!
Nu har jag och ett par vnner gjort en ny klan. I RS3, d vi inte riktigt knde oss hemma i vra gamla klaner.
Tanken r att utforma klanen till en PvM/Slayer/social klan, d de r ont om socialt och trevligt folk numera..
Tanken r att samla ngot ldre spelare som kanske varit med fr 5-10 r sen, men ven nya r vlkommna.
Skicka ett meddelande hr p flashback vid intresse!
Citera
2014-04-15, 11:08
Medlem
Olegskis avatar
Hej alla, jag r player moderator i RuneScape och kommer under dagen samt imorgon besvara frgor om vad det kan innebra.

Det r allts RuneScape jag talar om och inte flashback s misstolka inte. Jag r inte moderator p flashback.
Senast redigerad av Olegski 2014-04-15 kl. 11:20.
Citera
2014-04-15, 16:38
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
Hej alla, jag r player moderator i RuneScape och kommer under dagen samt imorgon besvara frgor om vad det kan innebra.

Det r allts RuneScape jag talar om och inte flashback s misstolka inte. Jag r inte moderator p flashback.
Frsta frgorna: Hur blev du player mod? Hur sg mail-kontakten ut? Fr du ngon speciell info? Vad kan du gra som vi "ddliga" inte kan?

Snackar vi frresten om osrs eller eoc?
Citera
2014-04-15, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski

Har ocks varit mod, r inget speciellt alls.
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Frsta frgorna: Hur blev du player mod? Hur sg mail-kontakten ut? Fr du ngon speciell info? Vad kan du gra som vi "ddliga" inte kan?

Snackar vi frresten om osrs eller eoc?
Genom att rapportera mnniskor. Mods fr ingen speciell info, och det enda dom kan gra som vanliga inte kan r att muta i 48h Max.
Citera
2014-04-15, 17:01
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosx
Genom att rapportera mnniskor. Mods fr ingen speciell info, och det enda dom kan gra som vanliga inte kan r att muta i 48h Max.
Den dagen man slutar ska man ltt g p mute-spree i Grand exchange en lrdagkvll
Citera
2014-04-15, 22:29
Medlem
Olegskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Den dagen man slutar ska man ltt g p mute-spree i Grand exchange en lrdagkvll

Jag var vldigt engagerad p den tiden d man fortfarande sysslade med pvp, runt 2006. Idag handlar det inte om hur mnga man reportar utan hur mycket du deltar p olika events och hur du uppfr dig, hjlper du andra och visar du inga tendenser p att vilja bli mod kan du f riktig tur.

Inbjudan kom helt random i min RS inkorg.

Precis som den den andre hr skrev kan man muta i 48h men det bsta r att du fr tillgng till en helt ny community. Det r helt fantastiskt.

Vi pratar bde om OSRS och EOC d de r sammanlnkade, r ven moderator i RuneScape Classic. Dessutom r jag mod i Funorb som dock r helt dtt idag (Det r ocks sammanlnkat med RS).
Citera
2014-04-18, 08:37
Medlem
Hur jobbar ni som pmods mot att stta dit bottar? Bryr ni er eller lgger ni det ansvaret p andra?

Brukar du eller andra playermods g runt p vanliga botstllen & kolla om de bottar och isfall rapportera de? Eller hur gr ni?

Hur gr ni tillvga fr att "avgra" om de bottar eller inte?
Citera
2014-04-18, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flankert
Hur jobbar ni som pmods mot att stta dit bottar? Bryr ni er eller lgger ni det ansvaret p andra?

Brukar du eller andra playermods g runt p vanliga botstllen & kolla om de bottar och isfall rapportera de? Eller hur gr ni?

Hur gr ni tillvga fr att "avgra" om de bottar eller inte?
Bara lgg ner
Citera
2014-04-19, 01:08
Medlem
Finns det fungerande bots till oldschool runescape? Jag anvnde rsbot.net frut som fungerade jvligt bra men dom verkar inte finnas kvar...
Citera
2014-04-19, 01:49
Medlem
Phrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrStan
Finns det fungerande bots till oldschool runescape? Jag anvnde rsbot.net frut som fungerade jvligt bra men dom verkar inte finnas kvar...
Ja det gr det, varnar dock, min 122 blev bannad frra veckan, lyckades dra i princip 80-99 alla melee stats innan jag blev bannad, var frsiktig efter din s.k. "frsta tv dagars ban", fick nmligen det och blev bannad kort drefter. Anvnd osbot.org, finns gratis script som fungerar utan problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in