• 8 032 online
  • 1 128 219 medlemmar
  • 58 542 572 inlägg
2006-01-08, 07:55
Medlem
Är det någon annan som spelar runescape här? Blev bara lite sugen på att veta, spelar själv som en liten dåre med 114 combat och 1580 i total level
Citera
2006-01-08, 07:59
Avstängd
TMM_Ws avatar
Testade spelet for nagot ar sen, men tyckte inte att det kandes speciellt givande. Javligt mycket "noobs", censur och ett gameplay jag inte alls tyckte om. Men vad vet jag..
Bra att nagon lyckas njuta av spelet iaf..

Peace.
Citera
2006-01-08, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMM_W
Testade spelet for nagot ar sen, men tyckte inte att det kandes speciellt givande. Javligt mycket "noobs", censur och ett gameplay jag inte alls tyckte om. Men vad vet jag..
Bra att nagon lyckas njuta av spelet iaf..

Peace.

Mjo jag antar det, det är alldeles för mycket folk som tigger om pengar och som beter sig på ett sätt som är skrämmande imo men det får man leva med, det finns ju "Public Chat : Friends" som innebär att man inte ser vad folk skriver om de inte är på din friendslist :P Angående censurerna håller jag med dig till 110% det är riktigt irriterande men alla de personer jag spelar med sitter mer eller mindre i Ventrilo (ett program där man talar med varandra via mikrofon) så jag störs inte av censurerna direkt. Jag har spelat WoW ett tag nu men jag saknade gamla hederliga Runescape's PK-system så jag var bara tvungen att börja igen så nu sitter jag o nördar igen
Citera
2006-01-08, 09:02
Medlem
Jag körde det som tusan för 5 år sen.
Hade dock 56k modem på den tiden, men det hindrade inte mig.
Efter det har jag aldrig sett eller hört talas om det liret fören nu.
Citera
2006-01-09, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trampzor
Jag körde det som tusan för 5 år sen.
Hade dock 56k modem på den tiden, men det hindrade inte mig.
Efter det har jag aldrig sett eller hört talas om det liret fören nu.

Då har du inte sett att RS2 har kommit ut med ny grafik alltså?
Citera
2006-01-09, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xerber
Då har du inte sett att RS2 har kommit ut med ny grafik alltså?
Nej, tror inte det.
Det jag körde var det skitful grafik på, dock rätt modemvänligt.
Citera
2006-01-09, 07:34
Medlem
Zleepings avatar
Lirade det för något år sedan. hade en karaktär med lvl 74 i combat och 80 i mining men jag la ner. Själva spelet blev aldeless för censurerat och blev så tråkigt att jag la ner. Annars var det ett sådant spel som man lätt kunde fastna i.
Citera
2007-01-23, 07:26
Medlem
ChrillKriminells avatar
*swooooaa* Väcker gammal tråd till liv

Jag lirar igen, level 100 combat Några andra som fortfarande spelar?
Citera
2007-01-23, 09:10
Medlem
Jans0ns avatar
Haha jag har ett gammalt account ... Har full rune plate och rune 2h tror jag ;p. Är det värt nåt? Jag kommer ihåg att jag var helt värdelös på att pka iochmed att jag inte hade storsatsat på str, utan fördelat statsen jämnt .
Citera
2007-01-23, 12:26
Medlem
roaders avatar
Åh fifan!

Även jag måste tyvärr erkänna att jag fastnat i detta för ett par år sedan. Tror det var runt -00. Hade runt level 80 i Comat och 90 i Mining
Citera
2007-01-23, 15:17
Medlem
Knarkads avatar
Lirade Runescape i flera månader runt 2000. Då var det underbart och fortfarande ganska okänt. Sen kom det massa ppls och då var det inte lika roligt längre.

Sen måste jag säga att den klassiska grafiken slår den nya. Grafiken idag är skit.
Citera
2007-01-23, 15:26
Medlem
stRs avatar
Jag var med och lirade runescape 2000 då det var nytt och spännande.
Provade att logga på igen för något år sedan men det var inte mycket att hurra för alltså.. Men jag har haft jävligt kul förr med det!
Citera