2006-01-08, 07:55
Medlem
r det ngon annan som spelar runescape hr? Blev bara lite sugen p att veta, spelar sjlv som en liten dre med 114 combat och 1580 i total level
Citera
2006-01-08, 07:59
Bannlyst
Testade spelet for nagot ar sen, men tyckte inte att det kandes speciellt givande. Javligt mycket "noobs", censur och ett gameplay jag inte alls tyckte om. Men vad vet jag..
Bra att nagon lyckas njuta av spelet iaf..

Peace.
Citera
2006-01-08, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMM_W
Testade spelet for nagot ar sen, men tyckte inte att det kandes speciellt givande. Javligt mycket "noobs", censur och ett gameplay jag inte alls tyckte om. Men vad vet jag..
Bra att nagon lyckas njuta av spelet iaf..

Peace.

Mjo jag antar det, det r alldeles fr mycket folk som tigger om pengar och som beter sig p ett stt som r skrmmande imo men det fr man leva med, det finns ju "Public Chat : Friends" som innebr att man inte ser vad folk skriver om de inte r p din friendslist :P Angende censurerna hller jag med dig till 110% det r riktigt irriterande men alla de personer jag spelar med sitter mer eller mindre i Ventrilo (ett program dr man talar med varandra via mikrofon) s jag strs inte av censurerna direkt. Jag har spelat WoW ett tag nu men jag saknade gamla hederliga Runescape's PK-system s jag var bara tvungen att brja igen s nu sitter jag o nrdar igen
Citera
2006-01-08, 09:02
Medlem
Jag krde det som tusan fr 5 r sen.
Hade dock 56k modem p den tiden, men det hindrade inte mig.
Efter det har jag aldrig sett eller hrt talas om det liret fren nu.
Citera
2006-01-09, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trampzor
Jag krde det som tusan fr 5 r sen.
Hade dock 56k modem p den tiden, men det hindrade inte mig.
Efter det har jag aldrig sett eller hrt talas om det liret fren nu.

D har du inte sett att RS2 har kommit ut med ny grafik allts?
Citera
2006-01-09, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xerber
D har du inte sett att RS2 har kommit ut med ny grafik allts?
Nej, tror inte det.
Det jag krde var det skitful grafik p, dock rtt modemvnligt.
Citera
2006-01-09, 07:34
Medlem
Zleepings avatar
Lirade det fr ngot r sedan. hade en karaktr med lvl 74 i combat och 80 i mining men jag la ner. Sjlva spelet blev aldeless fr censurerat och blev s trkigt att jag la ner. Annars var det ett sdant spel som man ltt kunde fastna i.
Citera
2007-01-23, 07:26
Medlem
ChrillKriminells avatar
*swooooaa* Vcker gammal trd till liv

Jag lirar igen, level 100 combat Ngra andra som fortfarande spelar?
Citera
2007-01-23, 09:10
Medlem
Jans0ns avatar
Haha jag har ett gammalt account ... Har full rune plate och rune 2h tror jag ;p. r det vrt nt? Jag kommer ihg att jag var helt vrdels p att pka iochmed att jag inte hade storsatsat p str, utan frdelat statsen jmnt .
Citera
2007-01-23, 12:26
Medlem
roaders avatar
h fifan!

ven jag mste tyvrr erknna att jag fastnat i detta fr ett par r sedan. Tror det var runt -00. Hade runt level 80 i Comat och 90 i Mining
Citera
2007-01-23, 15:17
Medlem
Knarkads avatar
Lirade Runescape i flera mnader runt 2000. D var det underbart och fortfarande ganska oknt. Sen kom det massa ppls och d var det inte lika roligt lngre.

Sen mste jag sga att den klassiska grafiken slr den nya. Grafiken idag r skit.
Citera
2007-01-23, 15:26
Medlem
stRs avatar
Jag var med och lirade runescape 2000 d det var nytt och spnnande.
Provade att logga p igen fr ngot r sedan men det var inte mycket att hurra fr allts.. Men jag har haft jvligt kul frr med det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in