Har inte spelat Runescape på ca 6 år ungefär, har varit inne några gånger och tittat hur det ser ut. Men nu tänkte jag att jag kanske ska börja spela lite igen. Är combat lvl 63 och total lvl 720 nånting. Var aldrig member förut men funderar på att bli det nu när jag börjar igen. Men jag vet inte vart jag ska börja. Mitt bankkonto är i princip tomt då jag gav bort allt till polare innan jag slutade. Så nu gäller det att börja om från början, har ju glömt en hel del också.
Så har ni några tips?
Har också precis börjat spela igen efter några år, kan tipsa om www.runescape.wikia.com , där går det att hitta info om allt.
Började spela igen efter några års uppehåll men gjorde ett nytt acc då jag glömt bort username till mitt gamla, är just nu 60 attk 65 def och 65 str.
Några tips på member ställen man kan träna på där man kan tjäna lite pengar också?
Ghostly Warriors är suverän för ditt ändamål. Man kan skrapa ihop 20-30k XP/timmen med dina stats, men man måste ha klarat av ''Spirit of Summer'' questen för att nå de.
För er som behöver träna summoning så är det bekräftat att även summon kommer få 2x exp under bonus exp weekend. Kan vara idé att köpa på sig lite seconds antar jag.
För er som behöver träna summoning så är det bekräftat att även summon kommer få 2x exp under bonus exp weekend. Kan vara idé att köpa på sig lite seconds antar jag.
Fyfan vad härligt, känns dock lite surt för mig när jag precis tagit en paus. Menmen, tror jag hann dra 72 summoning innan, det kanske är lite för er men mycket för mig som knappt förstod hur man tränade det för 3 månader sedan typ
Någon som kan komma med tips hur man ska skaffa pengar på runescape? Varit frånvarande ett x antal år förr i tiden skulle man minia och tjäna på steel bars vad gör man idag? Obs är inte member så vill helst ha tips om saker som inte berör memeber världen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!