2021-06-23, 22:54
Medlem
GormDenGamles avatar
Lagade mat med Markus ikväll.
https://youtu.be/9zynbrfvVK8
Citera
2021-09-11, 03:35
Medlem
Southworths avatar
Var kom bögryktena ifrån?
Känns ju totalt off!

Snubben känns ALLT annat än homo. Tvärtom.

Dessutom jävligt socialt intelligent, trevlig och sjukt beläst.

Har nog aldrig hört ett ont ord om Martin.
Citera
2021-09-11, 11:23
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Southworth
Känns ju totalt off!

Jag håller med. Verkar genuint som en bra människa.
Dessutom vill han inte synas i slaskpressen. Bara det är ett stort plus i kanten.
Citera
2021-09-11, 14:20
Medlem
Bennermanns avatar
Citat:
Känns ju totalt off!

Jag tror inte han är bög. Lustigt nog har jag under årens lopp dejtat två brudar (helt oberoende av varann) som tidigare dejtat Martin. Båda gångerna fick jag dra ut all info från tjejen ifråga och bägge uppgav att det bara höll i sig några veckor. Förmodligen drog han när han fått sitt. Ska tilläggas att jag ratade båda brudarna. Vem vill ha dumma groupies-brudar?
Citera
2021-09-11, 14:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Känns ju totalt off!

Det beror väl på att han ligger relativt lågt med sina tjejer och att han aldrig riktigt får till det i det långa loppet.
Han har ju tjatat om att han vill bli pappa i något deciennium nu, tror däremot att han har någon diagnos som gör att han har ett stort behov av att vara själv, har svårt att committa långvarigt och att han är lite egen men på ett acceptabelt sätt.
Har sett honom hänga på uteställen med betydligt yngre kompisar, känns som att hans mognad inte riktigt hinner ifatt honom.
Citera
2021-09-13, 17:22
Medlem
Kan han ens sjunga?
Högst tveksamt…
Citera
2021-09-13, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highway-patrol
För många år sedan jobbade jag i en butik i Bromma där E-type dök förbi då och då. Han var enligt mig och många kollegor den absolut trevligaste och mest jordnära stammisen vi hade där. Alltid trevlig och respektfull och lite småtjenis med alla. Övrigt klientel var mycket "vanligt folk" men också allt från B kändisar och näringslivshöjdare till kungligheter. En såndär butik alla i samhället besöker ibland, och där man snabbt lärde sig vilka kända människor som inte alls levde upp till sin goa glada fasad utan rentav var otrevliga...Men Martin stack ut åt andra hållet och är en av få kunder som än idag får mig att sakna det yrket lite, och det är väl ett gott betyg på hans personlighet?

Nä, inget smaskigt skvaller men bara en välförtjänt klapp på axeln till en hygglig kille som gjort ett bestående intryck
Sjukt nyfiken på vilken butik? Akvarielagret?
Citera
2021-09-13, 21:35
Medlem
Citat:
Känns ju totalt off!

Är ju i så fall om han skulle ha tröttnat på att doppa ny kvinna 3-4 gånger per vecka, de senaste 30 åren.
Citera
2021-09-13, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RLKing
Kan han ens sjunga?
Högst tveksamt…

Kan Håkan Hällström sjunga? Nä knappast men han har en stark scenenutstråling precis som
E-type har. Därför är han populär och hans låtar fastnar i hjärnan som ett tuggummi
Citera
2021-09-16, 04:40
Medlem
Southworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Är ju i så fall om han skulle ha tröttnat på att doppa ny kvinna 3-4 gånger per vecka, de senaste 30 åren.

3-4 ggr i veckan? Ny kvinna varje gång?
Det har jag jääävligt svårt att tro.
Hur pass insatt i hans se liv är du??
Troligtvis inte alls..
Citera
2021-09-17, 01:00
Medlem
Citat:
3-4 ggr i veckan? Ny kvinna varje gång?
Det har jag jääävligt svårt att tro.
Hur pass insatt i hans se liv är du??
Troligtvis inte alls..

Har haft kontakt med en kvinna som "hängde med" honom lite då och då på 90-talet. Enligt henne var han väldigt, väldigt populär bland damerna just då. Man får ju ha lite i åtanke att på den tiden fanns inte tinder och övriga dejtingsidor, så man kan ju anta att han hade det "enklare" än vad en kändis skulle ha på denna tiden. Dessutom var han ju först med sin musikgenre och åker runt än idag och har spelningar.
Citera
2021-10-02, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det beror väl på att han ligger relativt lågt med sina tjejer och att han aldrig riktigt får till det i det långa loppet.
Han har ju tjatat om att han vill bli pappa i något deciennium nu, tror däremot att han har någon diagnos som gör att han har ett stort behov av att vara själv, har svårt att committa långvarigt och att han är lite egen men på ett acceptabelt sätt.
Har sett honom hänga på uteställen med betydligt yngre kompisar, känns som att hans mognad inte riktigt hinner ifatt honom.

Det stämmer. Han är inte bög men han vill inte vara offentlig med sina relationer.

Han har haft flickvänner och det är inte synd om honom om man säger så. Men han verkar ha stora problem att klara av att hålla i ett förhållande i längden trots att han vill det. Men festande, drickande, vara borta en hel del, udda krav, groupies som är svåra att motstå (han kanske har svårt att vara trogen också?) gör det svårt för hans flickvänner att stå ut. Han beter sig som du säger kanske inte riktigt som sin ålder. För att ha ett seriöst förhållande där någon vill skaffa barn tillsammans krävs en del mognad och förutsägbarhet i förhållandet.

Han har en speciell personlighet men han är snäll som person. Bara inte så mogen och genomtänkt alla gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in