Flashback bygger pepparkakshus!
2021-10-02, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Southworth
3-4 ggr i veckan? Ny kvinna varje gång?
Det har jag jääävligt svårt att tro.
Hur pass insatt i hans se liv är du??
Troligtvis inte alls..

Han är väldigt populär bland unga kvinnor. Det som skrivs stämmer och jag håller med om att det är svårt att förstå, men tro oss. Han har inga problem att få en ny kvinna varje gång han går ut.

Det är säkert därför han har problem att committa i förhållanden, för han har alltid kunnat välja och vraka.
Citera
2021-10-03, 00:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18
Det stämmer. Han är inte bög men han vill inte vara offentlig med sina relationer.

Han har haft flickvänner och det är inte synd om honom om man säger så. Men han verkar ha stora problem att klara av att hålla i ett förhållande i längden trots att han vill det. Men festande, drickande, vara borta en hel del, udda krav, groupies som är svåra att motstå (han kanske har svårt att vara trogen också?) gör det svårt för hans flickvänner att stå ut. Han beter sig som du säger kanske inte riktigt som sin ålder. För att ha ett seriöst förhållande där någon vill skaffa barn tillsammans krävs en del mognad och förutsägbarhet i förhållandet.

Han har en speciell personlighet men han är snäll som person. Bara inte så mogen och genomtänkt alla gånger.

Han var väl med i Arga snickaren och visade upp fd hemmet ute i skärgården, han hade många planer men de var nog inte så genomtänkta.
Inomhus var huset mer eller mindre ett renoveringsobjekt, där köket var i dåligt skick med kablar som hängde, inte speciell barnvänlig miljö.
Hans tjej, eller rättare sagt fd tjej var med i programmet.
Martin är nog som ett stort barn själv, vilket tjejerna nog inser efter en tid att det inte är så kul i längden.. Han har möjligtvis ett stort behov att vara själv, att flytta ut till skärgården till ett relativt ensligt hus kan ju tyda på det, fast nu bor han mer tätbebyggd.

Tror att många av Martins tjejer har fått bli mamma åt Martin och att kärleksförhållandet har utvecklas till vänskapsförhållanden i slutänden. Ju äldre Martin blir, desto ocharmigare blir ett sådant beteende då som du skriver förutsägbarhet och mognad krävs i ett förhållande, speciellt om barn blir involverade.

Att Martin är charmig betvivlar jag inte, då han lyckades få omkull modellen Cathrine Hardenborg så pass att hon dumpade Marcus Schenkberger, då han var som hetast för att hänga med Martin i turnebussen, då Etype var som hetast..
Senast redigerad av cece123 2021-10-03 kl. 00:06.
Citera
2021-12-30, 21:03
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Det stämmer. Han är inte bög men han vill inte vara offentlig med sina relationer.

Han har haft flickvänner och det är inte synd om honom om man säger så. Men han verkar ha stora problem att klara av att hålla i ett förhållande i längden trots att han vill det. Men festande, drickande, vara borta en hel del, udda krav, groupies som är svåra att motstå (han kanske har svårt att vara trogen också?) gör det svårt för hans flickvänner att stå ut. Han beter sig som du säger kanske inte riktigt som sin ålder. För att ha ett seriöst förhållande där någon vill skaffa barn tillsammans krävs en del mognad och förutsägbarhet i förhållandet.

Han har en speciell personlighet men han är snäll som person. Bara inte så mogen och genomtänkt alla gånger.
Vad för udda krav ?
Citera
2021-12-31, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag håller med. Verkar genuint som en bra människa.
Dessutom vill han inte synas i slaskpressen. Bara det är ett stort plus i kanten.

Vad lever karln på idag? Är det dom gamla låtarna fortfarande? Hans andra projekt (resuranger t.ex) verkar ju inte vara någon vinstmaskin direkt.
Citera
2021-12-31, 07:14
Medlem
Jag känner han inte men mitt intryck av han verkar vara en snäll kille. Jag gillar hans intresse för vikingar och historia. Jag gillar hans gamla låtar men han har väl inte släppt något på 20 år. Jag hoppas det går bra för honom.
Citera
2021-12-31, 08:05
Medlem
Manjakiss avatar
Festade några gånger på 90 talet med honom, skön lirare
Såg honom i somras på Ålstens Marina/sjökrog
Han såg rätt härjad ut men på strålande humör
Citera
2021-12-31, 10:00
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Han såg rätt härjad ut

Då har han förfallit det senaste året för under de 25 åren han varit offentlig har han sett oförskämt slät ut i hyn, även senast jag såg honom förra året.
Citera
2021-12-31, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Han var väl med i Arga snickaren och visade upp fd hemmet ute i skärgården, han hade många planer men de var nog inte så genomtänkta.
Inomhus var huset mer eller mindre ett renoveringsobjekt, där köket var i dåligt skick med kablar som hängde, inte speciell barnvänlig miljö.
Hans tjej, eller rättare sagt fd tjej var med i programmet.
Martin är nog som ett stort barn själv, vilket tjejerna nog inser efter en tid att det inte är så kul i längden.. Han har möjligtvis ett stort behov att vara själv, att flytta ut till skärgården till ett relativt ensligt hus kan ju tyda på det, fast nu bor han mer tätbebyggd.

Tror att många av Martins tjejer har fått bli mamma åt Martin och att kärleksförhållandet har utvecklas till vänskapsförhållanden i slutänden. Ju äldre Martin blir, desto ocharmigare blir ett sådant beteende då som du skriver förutsägbarhet och mognad krävs i ett förhållande, speciellt om barn blir involverade.

Att Martin är charmig betvivlar jag inte, då han lyckades få omkull modellen Cathrine Hardenborg så pass att hon dumpade Marcus Schenkberger, då han var som hetast för att hänga med Martin i turnebussen, då Etype var som hetast..

Vad chockerande att Marcus Schenkenberg dumpades för en man. Har det funnits någon mer metrosexuellera svensk person än Schenkenberg? Jag kan som heterosexuell rakt av säga att han såg jävligt bra ut.
På bild.
Men oj vad han samtidigt utstrålade värdelös i sängen.
Jag har inga bevis för detta påstående och ingen inklination få det personligen bekräftat och vet fan inte varför jag ens lägger tid på kommentera detta. Men nu är det gjort.
Citera
2021-12-31, 11:46
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Vad lever karln på idag? Är det dom gamla låtarna fortfarande? Hans andra projekt (resuranger t.ex) verkar ju inte vara någon vinstmaskin direkt.
Min uppfattning var att Aifur i gamla stan gick extremt bra, iaf innan corona.
Citera
2021-12-31, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad för udda krav ?

Går inte in på detaljer men krav som nästan ingen skulle tycka var rimliga i ett förhållande. Han vill vara ihop men inte kompromissa om något i samlivet. Hans kändisskap kanske tidigt gjorde att han inte behövde kompromissa utan fick allt som han ville ha det. I ett gemensamt liv och hem måste man kompromissa o samarbeta.

Snäll men kanske ingen laglirare. Särbo är nog det närmsta han kommer komma och det är han inte nöjd med själv alla gånger. Men vill/kan man inte ändra sig får man stå sitt kast.
Citera
2021-12-31, 13:32
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettiga-babbar
Då har han förfallit det senaste året för under de 25 åren han varit offentlig har han sett oförskämt slät ut i hyn, även senast jag såg honom förra året.

Kan varit en hård sommarvecka bara🤷‍♂️
Citera
2021-12-31, 13:52
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Går inte in på detaljer men krav som nästan ingen skulle tycka var rimliga i ett förhållande. Han vill vara ihop men inte kompromissa om något i samlivet. Hans kändisskap kanske tidigt gjorde att han inte behövde kompromissa utan fick allt som han ville ha det. I ett gemensamt liv och hem måste man kompromissa o samarbeta.

Snäll men kanske ingen laglirare. Särbo är nog det närmsta han kommer komma och det är han inte nöjd med själv alla gånger. Men vill/kan man inte ändra sig får man stå sitt kast.

Jag tror att Martin är sådan från början dvs ingen teamplayer, han går sin egna väg.
Han ändrar sig inte, har ju sett likadan ut nu sedan sedan 80 talet. Samma sak med musiken.
Han har sin egna stil och sina specialintressen.
Specialintressen som nördar har, om man säger som så.
Martin har dock kontakter och har haft pengar för att kunna visualisera en del av sitt specialintresse.

Han är nog rätt envis och omogen, hänger med folk som är halva hans ålder och ter sig rätt barnsligt, fortsätter att ha barnet i sig.
Han skulle onekligen vara en kompispappa som älskar att leka med barnen och som sedan skulle möjligtvis vara mer omogen än sina egna barn.
Har nog inte så mycket konsekvenstänkande.

Men han är ju tydligen välhängd, vältränad, lång, är snäll, väluppfostrad, charmig, betecknas fortfarande som kändis och ser fortfarande tämligen ung ut, det lockar tjejer.
Har sett honom ute på krogen ofta.
Hans längd utmärker honom när han är ute med korta kompisar.
Han går inte obemärkt förbi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in