2011-12-09, 22:15
Medlem
Som jag skrev: Har personliga erfarenheter o jag kan garantera att killen inte är bög iallafall. Det där med Charlotte P är ganska så känt Han fick väl till det mer än en gång? Hans bälte stör inte mig. Såg det inte ens, men smaken är som baken.
Citera
2011-12-09, 22:26
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskanz
Som jag skrev: Har personliga erfarenheter o jag kan garantera att killen inte är bög iallafall. Det där med Charlotte P är ganska så känt Han fick väl till det mer än en gång? Hans bälte stör inte mig. Såg det inte ens, men smaken är som baken.
Du svarade inte på frågan. Märkte du det?
Citera
2011-12-10, 11:05
Medlem
Men för helvete!!!! Jag skiter i om hans polare är 17, 24 eller 85!!!! Är du störd eller? Spelar åldern på honom någon roll för dig? Blir han mer bög om han är ung!? Eller gammal? Det skrevs först om en äldre man! Märkte du det??? Det var det jag svarade på. Om han sen inte är äldre utan just jämngammal, spelar det roll? Han får vara i vilken ålder han vill. Tror Martin skiter fett i det o för detta ryktet som sprids spelar det ingen roll. Inte för mig heller. Jag vet bara en sak o det är att Martin är en supergo kille på alla sätt. Hans engagemang för utsatta djur är helt fantastiskt. Om ni sen stör er på ett skärp, en kompis, hans håruppsättning eller annat det skiter jag i. Bögryktet tror jag inte ett skit på. Vad som sen stämmer vet ju bara han.
Citera
2011-12-10, 17:04
Medlem
Citat:
Men för HELVETE!!!

Så om en kille har långt hår o sätter det i knut så är man BÖG??
Idiotjävlar!
–––
Han är hårdrockare med långt hår och ...
–––
Sjukaste kommentarerna på länge.
Martin är inte alls att betrakta som hårdrockare.
Som bekant är han, i stort sett sedan 1991 (då han började ett samarbete med Johan Renck kallat Stakka B and E-type), en eurodance-snubbe. Och visst: det finns inget böganalogt med det, men det bör nämnas (att han inte varit någon hårdrockare sedan evigheter).

Citat:
Ursprungligen postat av Hemlisen
Den "gamle" mannen som nämndes i ett tidigare inlägg vet jag inte vem det skulle vara..
MEN, på nuvarande adress OCH på förra adressen på Storgatan står/stod Två Män skrivna:
Carl Robert Jansson Westerberg född 1967
Bo Martin Erik Erikson född 1965
OM det skulle ha rört sig om en hyra i andra hand tidigare, varför följer den mannen med
till nya adressen då??

Jag har tidigare ställt frågan i forum om Vem denne Westerberg är.
Endast pga nyfikenhet på mannen i fråga. Man kan ta reda på att han har ett mediaföretag,
men det finns inga bilder eller dyligt. Varför?

Personligen bryr jag mig inte alls om sexuell läggning på någon av herrarna, men är fortfarande
lite nyfiken på mer information om CRJ Westerberg!
Och låter inte detta namn - Carl Robert Jansson Westerberg - lite småbögigt någonstans?! Skämt åsido. Vad är detta för figur? ...

Citat:
Ursprungligen postat av Avgrundsvral
E-type kommenterar bögryktet i senaste tidningen Café. Han har visst en övernattningslägenheti villan där det mer eller mindre bor en medelålders man. Mannen ska visst vara hundvakt åt E-types hundar ...
Jojomän! En "medelåldersman" (jämngammal med Martin d.v.s.) tar hand om Erikssons lätt bögiga jyckar (sett till rasen – menar en hundkunnig bekant till mig). Heter CRJ W förresten »Carl Robert« som tilltalsnamn också?

Okej, jag har här insinuerat lite löjligt och smådrygt, men ändå ...

Citat:
Han har hittehundar från Irland. Jättefina.
Han hjälper hundar därifrån och arbetar för att hitta hem till hemlösa hundar.
Fantastiskt människa.
–––
Absolut ingenting av detta imponerar på mig.
Att tradera sig själv som hittehundar från Irland-omhändertagare, säga sig arbeta för att hitta hem till hemlösa hundar etc. - inte minst i en offentlig mening - är för mig inte alls fantastiskt (i någon mening), utan mest bara en beskäftig fjollpastej.
Om en medelålderskille som Martin (46 bast), som uppträder med vitt flickskärp och rosa klubbtröja, och som redan har ett tendentiöst lätt hängande smygbögsrykte över sig, dessutom börjar prioritera hemlösa hittehundar: bör man helt klart haja till ...
Citera
2011-12-10, 17:15
Medlem
Citat:
Men för helvete!!!! Jag skiter i om hans polare är 17, 24 eller 85!!!! Är du störd eller? Spelar åldern på honom någon roll för dig? Blir han mer bög om han är ung!? Eller gammal? Det skrevs först om en äldre man! Märkte du det??? Det var det jag svarade på. Om han sen inte är äldre utan just jämngammal, spelar det roll? Han får vara i vilken ålder han vill. Tror Martin skiter fett i det o för detta ryktet som sprids spelar det ingen roll. Inte för mig heller. Jag vet bara en sak o det är att Martin är en supergo kille på alla sätt. Hans engagemang för utsatta djur är helt fantastiskt. Om ni sen stör er på ett skärp, en kompis, hans håruppsättning eller annat det skiter jag i. Bögryktet tror jag inte ett skit på. Vad som sen stämmer vet ju bara han.
Jag vet inte hur stort engagemang Martin har för s.k. utsatta djur, men om det är :
tycker jag hans allmänna (intellektuella) trovärdighet naggas åtskilligt i kanten.
Att verka för utsatta djur (inklusive engagemang för hemlösa [utländska!] jyckar) är förvisso inte någon parallellism med homosexaktiviteter, men förutsättningarna att det tyder på dito ökar ju minst sagt.

E-Type kanske vill snacka ut på det objektiva Flashback och berätta om sina goda sidor ...
Citera
2011-12-12, 20:26
Medlem
Du mår nog inte så bra psykiskt va???
Det sista du skrev är så befängt så det borde fan vara förbjudet att skriva så.

Att värna om djur så som Martin gör är något som alla borde göra men som få gör.

Jag arbetar själv ideellt med djur och vet vilket helvete vi utsätter dom för både i Sverige och (ännu mer) i andra länder.
Önskar att fler kunde bry sig och lägg aner så mycket tid som han faktiskt gör.

Hur kan detta på något sätt förknippas eller parallelliseras med homosexualitet??
Skulle han hjälpa djur för att rikta blickarna bort från hans sexliv???
Jo...det var ju smart.
Citera
2011-12-12, 20:53
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Du mår nog inte så bra psykiskt va???
Det sista du skrev är så befängt så det borde fan vara förbjudet att skriva så.

Att värna om djur så som Martin gör är något som alla borde göra men som få gör.

Jag arbetar själv ideellt med djur och vet vilket helvete vi utsätter dom för både i Sverige och (ännu mer) i andra länder.
Önskar att fler kunde bry sig och lägg aner så mycket tid som han faktiskt gör.

Hur kan detta på något sätt förknippas eller parallelliseras med homosexualitet??
Skulle han hjälpa djur för att rikta blickarna bort från hans sexliv???
Jo...det var ju smart.
Han är så snäll mot djur på Irland att han måste kompensera det med att plåga människor med Eurodance (eller hårdrock som du kallar det)?

...Och lite Wiehe-ska.
Citera
2011-12-13, 09:47
Medlem
weirdo_s avatar
Är det inte så att han lyssnar på hårdrock privat, men vet vilken smörja som säljer och valde då att göra dunkadunka för att dra in degen?

Har träffat han några gånger ute på "hundarnas ö" på drottningholm när jag varit där med min best, enda uppfattningen jag har är att han verkar vara som vem som helst, inga divafasoner eller bögigheter som denna tråden ger sken av. Riktigt trevlig att småprata med, väldigt engagerad hundägare.
Citera
2011-12-17, 23:37
Medlem
Danneuslingens avatar
Bög är han såklart inte men han ser däremot ut som en transvestit.
Citera
2011-12-18, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madsedeselgon
Har missat, någon snäll som kan leta upp länk?

Tro mig, jag har letat. Tur för Martin är att det inte verkar finnas kvar något om detta på nätet.
Det han sa om spelet var typ:
"-Asså jag spelar ju alltid som USA, bah för dom har ju så as-coola vapen liksom."
Citera
2011-12-22, 13:32
Medlem
På Aftonbladet finns det just nu en artikel ( http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyh....ab?start=1445 ) där E-type ska ha gjort bort sig.

inne på förstasidan på aftonbladet.se står det "Olidligt pinsamt när E-type gör bort sig". Kollar man på filmen så gör ju inte E-type alls utan hanterar situationen väldigt korrekt, vilket även idioterna i filmklippet håller med om.

E-type verkar vara väldigt proffessionell numera, vad har Aftonbladets rubriksättare emot honom? Tycker ni Martin gör bort sig?
Citera
2011-12-22, 14:39
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
På Aftonbladet finns det just nu en artikel ( http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyh....ab?start=1445 ) där E-type ska ha gjort bort sig.

inne på förstasidan på aftonbladet.se står det "Olidligt pinsamt när E-type gör bort sig". Kollar man på filmen så gör ju inte E-type alls utan hanterar situationen väldigt korrekt, vilket även idioterna i filmklippet håller med om.

E-type verkar vara väldigt proffessionell numera, vad har Aftonbladets rubriksättare emot honom? Tycker ni Martin gör bort sig?

De tycker nog inte det utan vill bara ha klick till filmen, och det funkade tydligen på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in