2011-12-06, 19:48
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlisen
Fakta:
Martin Erikson hyr inte i andra hand.
Han bor heller inte i lägenhet.
Han äger en villa i Bromma.
Den "gamle" mannen som nämndes i ett tidigare inlägg vet jag inte vem det skulle vara..
MEN, på nuvarande adress OCH på förra adressen på Storgatan står/stod Två Män skrivna:
Carl Robert Jansson Westerberg född 1967
Bo Martin Erik Erikson född 1965
OM det skulle ha rört sig om en hyra i andra hand tidigare, varför följer den mannen med
till nya adressen då??
Jag har tidigare ställt frågan i forum om Vem denne Westerberg är.
Endast pga nyfikenhet på mannen i fråga. Man kan ta reda på att han har ett mediaföretag,
men det finns inga bilder eller dyligt. Varför?
Personligen bryr jag mig inte alls om sexuell läggning på någon av herrarna, men är fortfarande
lite nyfiken på mer information om CRJ Westerberg!
Martin Erikson hyr inte i andra hand.
Han bor heller inte i lägenhet.
Han äger en villa i Bromma.
Den "gamle" mannen som nämndes i ett tidigare inlägg vet jag inte vem det skulle vara..
MEN, på nuvarande adress OCH på förra adressen på Storgatan står/stod Två Män skrivna:
Carl Robert Jansson Westerberg född 1967
Bo Martin Erik Erikson född 1965
OM det skulle ha rört sig om en hyra i andra hand tidigare, varför följer den mannen med
till nya adressen då??
Jag har tidigare ställt frågan i forum om Vem denne Westerberg är.
Endast pga nyfikenhet på mannen i fråga. Man kan ta reda på att han har ett mediaföretag,
men det finns inga bilder eller dyligt. Varför?
Personligen bryr jag mig inte alls om sexuell läggning på någon av herrarna, men är fortfarande
lite nyfiken på mer information om CRJ Westerberg!

Citat:
Ursprungligen postat av Avgrundsvral
E-type kommenterar bögryktet i senaste tidningen Café. Han har visst en övernattningslägenhet i villan där det mer eller mindre bor en medelålders man. Mannen ska visst vara hundvakt åt E-types hundar när artisten reser land och rike runt.
Citat:
Vad sysslar den gode Martin med?
Ursprungligen postat av Oilkink
Om det bara är en "övernattningslägenhet", varför är han då folkbokförd där? Bor han någon annanstans också? Det är klart att han kanske inte är hemma så mycket...

Detta med en jämnårig man som ska vara hundvakt åt E-Types jyckar ... låter tamefan suspekt. Martin undanröjer inte direkt bakladdningsryktet.

Precis – denne CRJ W: Vem fan är det egentligen? Har han familj (av något slag – för övrigt)?
Vad sysslar CRJ W med till vardags annars? Han är väl inte frisör eller inredare? ...