2011-12-06, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlisen
Fakta:
Martin Erikson hyr inte i andra hand.
Han bor heller inte i lägenhet.
Han äger en villa i Bromma.
Den "gamle" mannen som nämndes i ett tidigare inlägg vet jag inte vem det skulle vara..
MEN, på nuvarande adress OCH på förra adressen på Storgatan står/stod Två Män skrivna:
Carl Robert Jansson Westerberg född 1967
Bo Martin Erik Erikson född 1965
OM det skulle ha rört sig om en hyra i andra hand tidigare, varför följer den mannen med
till nya adressen då??

Jag har tidigare ställt frågan i forum om Vem denne Westerberg är.
Endast pga nyfikenhet på mannen i fråga. Man kan ta reda på att han har ett mediaföretag,
men det finns inga bilder eller dyligt. Varför?

Personligen bryr jag mig inte alls om sexuell läggning på någon av herrarna, men är fortfarande
lite nyfiken på mer information om CRJ Westerberg!

Citat:
Ursprungligen postat av Avgrundsvral
E-type kommenterar bögryktet i senaste tidningen Café. Han har visst en övernattningslägenhet i villan där det mer eller mindre bor en medelålders man. Mannen ska visst vara hundvakt åt E-types hundar när artisten reser land och rike runt.

Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Om det bara är en "övernattningslägenhet", varför är han då folkbokförd där? Bor han någon annanstans också? Det är klart att han kanske inte är hemma så mycket...
Vad sysslar den gode Martin med?

Detta med en jämnårig man som ska vara hundvakt åt E-Types jyckar ... låter tamefan suspekt. Martin undanröjer inte direkt bakladdningsryktet.

Precis – denne CRJ W: Vem fan är det egentligen? Har han familj (av något slag – för övrigt)?
Vad sysslar CRJ W med till vardags annars? Han är väl inte frisör eller inredare? ...
Citera
2011-12-06, 19:52
Medlem
http://vimmelprinsessan.svenskdam.se...is-in-the-air/

Här är Anna och Martin.

Nej, han är inte bög. Vet av egen erfarenhet detta
Citera
2011-12-06, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskanz
http://www.thepalace.se/?sid=article&pid=read&id=11985

Här står om Anna och Martin o deras hundar som dom adopterat. Kan folk ge sig nu o fatta att han inte är bög och aldrig kommer bli.

Citat:

Här är Anna och Martin.

Jag tror inte heller han är det (trots det vita flickskärpet han har på sig i senaste Så mycket bättre).

Du har alltså länkat två stycken artiklar/bilder inkluderade med denna Anna.
Till saken hör ju att dessa är 2 repektive 2 ½ år gamla ...
Citera
2011-12-06, 21:02
Medlem
kameramannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
Vad sysslar den gode Martin med?

Detta med en jämnårig man som ska vara hundvakt åt E-Types jyckar ... låter tamefan suspekt. Martin undanröjer inte direkt bakladdningsryktet.

Precis – denne CRJ W: Vem fan är det egentligen? Har han familj (av något slag – för övrigt)?
Vad sysslar CRJ W med till vardags annars? Han är väl inte frisör eller inredare? ...

Jag spenderade en natt med etype för ett tag sen och då talade han faktiskt om denna herre
som skulle vara hundvakt åt hans hundar. Så det stämmer nog att han har en hundvakt åt hans älskade hundar och att denna inte är hans älskare.
Jag är tjej trots mitt namn.
Citera
2011-12-06, 23:19
Citat:

Här står om Anna och Martin o deras hundar som dom adopterat. Kan folk ge sig nu o fatta att han inte är bög och aldrig kommer bli.

Citat:

Här är Anna och Martin.

Det var då inte samma tjej jag såg honom med i Sundsvall i augusti i år. Hon var rätt kort och smal, hade "Lisbet Salander"-frisyr fast hårfärgen var nästan platinablond.
Citera
2011-12-08, 06:23
Medlem
Precis. Han gillar tjejer och byter väl ut dom ganska ofta. Däremot har han slutat flasha sina brudar i media utan vill ha sitt sexliv o kärleksliv för sig själv. Av förståeliga skäl.
Detta innebär inte att man är bög.
Det innebär att man vill ha sitt privatliv just PRIVAT!
Citera
2011-12-09, 13:08
Medlem
Avgrundsvrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Vad har han för hundar?

Jag ska ringa och fråga.

4 st finska mårdhundar sa han, E-typen.
Citera
2011-12-09, 14:51
Medlem
Citat:

4 st finska mårdhundar
sa han, E-typen.
Därmed tänker jag för all framtid avhålla mig ifrån, och närmast bojkotta E-Types musik.
Citera
2011-12-09, 17:02
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Citat:
Men för HELVETE!!!
Så om en kille har långt hår o sätter det i knut så är man BÖG??
Idiotjävlar!
HAN BOR INTE MED EN MAN!! Han har en flickvän som heter ANNA.
Mannen som lgh står på är en äldre man.
Det betyder inte att han bor där!! Han har inte bott där på länge.
Och dom 2 har inte bott ihop. (E-type o mannen)

Jag har träffat honom felra ggr o han är INTE bög. Tro mig!
Hahahaha.

Skrattretande.

Han är hårdrockare med långt hår och precis som alla andra långhåriga killar o tjejer så slafsar man upp håret i en knut ibland när man inte orkar trixa med det.
Sitter med benen i kors?? Men hjääälp! Ja, då MÅÅÅÅSTE man ju bara bög???
Sjukaste kommentarerna på länge.
Sambogubben ett antal inlägg syftar på är född november 1967.

I övrigt håller jag med om att en del inlägg ger uttryck för tramsig homofobi. Dags för Martin att göra en Rob Halford?
Citat:
Du missade att personen det syftas på är född 1967. Alltså i relation till Martin inte nån "äldre man". När du blir påmind om detta fortsätter du ändå ignorera det. Det viktiga för dig verkar vara att Martin ska vara straight. Jag skiter i vilket, men din emfas får mig att tro att han är flexibel. Länge leve honom.

Citat:
Jag ska ringa och fråga.

4 st finska mårdhundar sa han, E-typen.
Det är väl irländska hemlösa hundar han tagit genom tullen till sig själv och sina bekanta? Varför man nu ska göra det, det finns ju svenska hundar utan hem. (I Ukraina avlivades 10.000 hundar förra månaden för att sanera garubilden inför några fotbollsmatcher nästa sommar...)
Citera
2011-12-09, 19:58
Medlem
Han har bla. Greyhounds och någon annan blandras.
Finns på bild här.

http://nicklasthegerstrom.com/blog/?p=2300

Och nej,jag skiter HELT i hans läggning. Men bög är han inte. Vill han vara både och är det upp till honom, men detta jävla dravvel om att han har håret i tofs o sitter med korsade ben.
Och mannen som är i hans ålder passar hans hundar.

Tänk om det är så? Att han faktiskt aldrig någonsin blivit påsatt av E-type??? Tänk om man kan passa någon annans hundar?
Tänk så konstigt om ens vän är skriven på ens adress? HOW ODD??
Ehhh..inte ett dugg.

Så jävla löjligt med denna diskussionen.
Tro vad ni vill om Martin. Tro att han är bög!
Han skiter nog fullständigt i idiotiska antaganden och han fortsätter kamma hem fett med stålar, rädda hundar, driva restaurang och må bra.
Jobbigt eller?
Citera
2011-12-09, 20:10
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Och nej,jag skiter HELT i hans läggning. Men bög är han inte. Vill han vara både och är det upp till honom, men detta jävla dravvel om att han har håret i tofs o sitter med korsade ben.

Tänk om det är så? Att han faktiskt aldrig någonsin blivit påsatt av E-type??? Tänk om man kan passa någon annans hundar?
Ehhh..inte ett dugg.

Varför kallar du en person två år yngre än Martin för "en äldre man"?

För övrigt bryr du dig jättemycket om Martins sexualitet, försök inte.

Till övriga tråden (inte svenskanz):
Det är fortfarande oklart varför en kille "flyttar med" när Martin byter bostad.

Enligt denna tråd har han haft ett antal relationer med väldigt unga tonårsflickor. Enligt annan tråd har han varit högljutt intim med Charlotte Nilsson väldigt nära inpå hennes bröllop med Ingrosso/Perelli.
Citera
2011-12-09, 20:15
Medlem
Citat:
Han har bla. Greyhounds och någon annan blandras.
Finns på bild här.

http://nicklasthegerstrom.com/blog/?p=2300

Ehhh..inte ett dugg.

Han skiter nog fullständigt i idiotiska antaganden och han fortsätter kamma hem fett med stålar, rädda hundar, driva restaurang och må bra.
Jobbigt eller?
För mig är det inte så jobbigt egentligen, och visst: han får syssla med vilka relationer han vill.

Dock stör hans neonvita mellanstadieflickskärp han hade på sig i senaste Så mycket bättre mig aningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in