2010-11-12, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskanz
Han är en jättefin kille som värnar om djuren och han är intelligent också till skillnad från många av er.
Jävligt sympatisk människa. Snygg också.

Snygg? Nehej du. Att han värnar om djuren är visserligen helt klart positivt, men jag får jävligt dåliga vibbar av den mannen. Mot brudar är han säkert chevarelesk så det förslår men många här på flashback vittnar om annorlunda bemötande mot män.

När han sjunger låter det som om någon bankar skiten ur honom med upprepade hammarslag mot pallet alltmedan han bräker vidare.
Citera
2010-11-12, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Snygg? Nehej du. Att han värnar om djuren är visserligen helt klart positivt, men jag får jävligt dåliga vibbar av den mannen. Mot brudar är han säkert chevarelesk så det förslår men många här på flashback vittnar om annorlunda bemötande mot män.

När han sjunger låter det som om någon bankar skiten ur honom med upprepade hammarslag mot pallet alltmedan han bräker vidare.

hur fan får han pengar till en splitter ny koenigsegg ???? han har väl inte haft nån hitlåt sen 90talet???
Citera
2010-11-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xboxturken
hur fan får han pengar till en splitter ny koenigsegg ???? han har väl inte haft nån hitlåt sen 90talet???

Nu har jag ytterst dålig koll på honom, men han förstörde ju hela fotbollsEM med sin jävla Campione för 10 år sedan.
Citera
2010-11-12, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Nu har jag ytterst dålig koll på honom, men han förstörde ju hela fotbollsEM med sin jävla Campione för 10 år sedan.

den var ingen hit
Citera
2010-11-12, 23:24
Medlem
eastwoods avatar
Citat:
Jävla idiot kommentarer.
Bara för att han är långhårig o har knullat runt så betyder det ju inte att han har HIV.

Om han nu skulle ha HIV så är det sjukt synd om honom och då behöver inte folk sitta o frossa och fullständigt leta anledningar till att han har det.
ETT LIGG RÄCKER!!!

För helvete!!

Hoppas att han är frisk och mår bra.
Han är en jättefin kille som värnar om djuren och han är intelligent också till skillnad från många av er.
Jävligt sympatisk människa.
Snygg också.
Det här, det här är hans liv. Det här är hans liv som han vill leva, han genomgår förääändringar(kommer upp, kommer upp).
Citera
2010-12-03, 16:10
Medlem
QueerSchilvias avatar
Carl Robert Jansson Westerberg
som bor på samma adress som E-typen, vem är det då? Hushållerskan?
Citera
2010-12-03, 16:38
Medlem
E-Type...såg han DJ:a på 90's i mars, spelade princip bara sina egna låtar. Kaxigt ego verkar det som
Citera
2010-12-04, 13:10
Bannlyst
Enligt säkra källor så vet jag att han har en riktig jätteorm i brallan...
Citera
2010-12-04, 13:30
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerdragon
Enligt säkra källor så vet jag att han har en riktig jätteorm i brallan...

Så det är djuret som han värnar om?
Citera
2010-12-08, 17:08
Medlem
Så jävla avundsjuka!!
Var han får sin bil ifrån eller vad han gör med sina pengar ska väl ni skita i!!
Oavsett vad ni tycker så kommer han alltid vara en tjejmagnet!!
Jag har personligen träffat honom o han är skitsnygg, sjukt trevlig och en jäkligt varm person!!
Om ni nu tror att han ENDAST tjänar pengar på sina hits så är ni HELT fel ute..då kanske ni ska goodla honom.
Han har haft o har en massa projekt på G som inbringar en massa stålar så den snubben lär aldrig bli pank.

Jag älskar honom som person o han gör bra festmusik. =)
Citera
2010-12-09, 06:33
Medlem
borat_xs avatar
Citat:
Så jävla avundsjuka!!
Var han får sin bil ifrån eller vad han gör med sina pengar ska väl ni skita i!!
Oavsett vad ni tycker så kommer han alltid vara en tjejmagnet!!
Jag har personligen träffat honom o han är skitsnygg, sjukt trevlig och en jäkligt varm person!!
Om ni nu tror att han ENDAST tjänar pengar på sina hits så är ni HELT fel ute..då kanske ni ska goodla honom.
Han har haft o har en massa projekt på G som inbringar en massa stålar så den snubben lär aldrig bli pank.

Jag älskar honom som person o han gör bra festmusik. =)

Nån gammal groupie?
Citera
2010-12-27, 20:30
Medlem
Det kan du ta o skita i.
Han är en otroligt sympatisk människa o det gör mig ont att folk sitter o skriver skit om honom.
All heder till honom som gör så mycket för djuren!!! Tänk om fler kändisar hade kunnat lägga tid på det istället för att flasha runt o vara äckliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in