2018-12-02, 16:58
Medlem
Finns kontona som hotar och hatar henne? Statlig media brukar skapa trollkonton för att styrka sina påståenden, i sann DDR anda.

Om Statlig media tycker om en person ska man vara Väldigt försiktig.

Att en eller några psyksjuka incels skulle skriva otrevliga saker till fina tjejer finner jag fick inte helt omöjligt. Det finns riktigt smuts där ute.

Men det märks att hon göder hatarna.
Samma dag hatet slutar dugga, och hon inte provocerar längre så hon bara en handbollstjej igen...
Citera
2018-12-02, 17:01
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Hon är en kvinna med skinn på näsan som en, del män inte kan hantera. Därför får hon stå ut med hot och påhopp. Det påvisar också att de män som skickar henne ditten och datten är svagare och måste hävda sig ÄNDÅ förlorar dem..

”De” heter det. Du har inget underlag för dina spekulationer.

Skinn på näsan: spekulation
Män inte kan hantera: spekulation
Hot och påhopp: spekulation
Anledningen till påstådda påhopp: spekulation
Att män skickar saker: spekulation
Anledningen till att de skickar saker: spekulation
Att de förlorar: spekulation

Precis som alla vänstervlivna människor har du inte många rätt i din analys och detta, pga av att du fruktar det som är sant.

Vakna.
Citera
2018-12-02, 17:06
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorioso

Precis som alla vänstervlivna människor har du inte många rätt i din analys och detta, pga av att du fruktar det som är sant.

Vakna.

Måste göra dig besviken, la min röst åt höger

Du är en av de som inte kan hantera henne så därför spyr du ut ditt hat. Frågan är om du hade vågat göra det öppet också med namn och bild? Visa hur tuff du är som vågar sitta bakom din skärm och vara en kvinnoföraktare.

Luktar lite som att det är DU som är den som tar alla beslut i ditt hem, kanske därför du är singel också.
Senast redigerad av Gorillabas 2018-12-02 kl. 17:09.
Citera
2018-12-02, 17:11
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voidworth
Många kvinnor mår bra av att såra män. Det lyfter fram deras egna positioner då skolan och media har lärt dagens kvinnor att män är deras fiende.

Problemet är att både män och kvinnor uppfostras till att tro att könen är jämlika.

Detta resulterar i att kvinnor tror att de får hög status av samma saker som män får status av, som att ha ett bra jobb, ligga runt eller bara ha många som vill ligga med en.
Sen blir de olyckliga när detta inte stämmer.

Liksom, vilken man med självrespekt skulle vilja gifta sig eller vara tillsammans med den här satmaran?
Citera
2018-12-02, 17:17
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Måste göra dig besviken, la min röst åt höger

Du är en av de som inte kan hantera henne så därför spyr du ut ditt hat. Frågan är om du hade vågat göra det öppet också med namn och bild? Visa hur tuff du är som vågar sitta bakom din skärm och vara en kvinnoföraktare.

Luktar lite som att det är DU som är den som tar alla beslut i ditt hem, kanske därför du är singel också.

Ojoj spekulationsfestivalen fortsätter!

Kan inte hantera henne: spekulation
Spyr ut hat: spekulation
Att jag är feg: spekulation
Att jag föraktar kvinnor: spekulation
Att jag tar beslut: spekulation
Att jag är singel: spekulation

Du har med andra ord ingen aning om det du säger...och det grundar jag på dina otaliga spekulationer.

Du är oseriös helt enkelt, en lajvare, en charlatan.
Citera
2018-12-02, 17:17
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Haha ja, och ironin är att dessa män som blir söndertriggade är just de som anser att dagens PK-samhälle är så jävla känsligt och att man inte ens får säga något längre osv osv, när de sedan blir satta på plats så reagerar de som denna rabiata Trumphatare https://assets.thepoliticalinsider.c...mingFemale.png

Det är bara du, som i din ensamhet är triggad. Ingen annan.
Citera
2018-12-02, 17:21
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenomen
När jag hotat med att göra slut med min kille för att jag inte fick analknulla honom med en strap on tyckte folk att jag var dum i huvudet. Tokigt det där. Jag måste väl få bli tillfredsställd precis som jag vill, det måste ju min kille fatta!
Du ljuger. Ingen har tyckt du vart dum i huvudent när du hotat att göra slut för att killen vägrade bli påsatt bakifrån.Hela historian är uppdiktad.
Citera
2018-12-02, 17:34
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Haha ja, och ironin är att dessa män som blir söndertriggade är just de som anser att dagens PK-samhälle är så jävla känsligt och att man inte ens får säga något längre osv osv, när de sedan blir satta på plats så reagerar de som denna rabiata Trumphatare https://assets.thepoliticalinsider.c...mingFemale.png
Berätta mer, hur har de blivit satta på plats och vad har hon sagt som är så enastående?
Citera
2018-12-02, 17:53
Medlem
knack1s avatar
Citat:

Vakna.

Haha, det är konton som ditt som gör att Flashback har så dåligt rykte. Troll på lägsta nivå, värre än 4Chan.

Skämt åsido, du visar själv tydligt hur otroligt svaga och larviga ni som svartmålar alla som inte gör som ni vill är.
Inga argument förutom "Du ljuger", "du är vänster" eller "du har inga bevis".

Mitt stora misstag här är såklart att jag matar er och ger er uppmärksamhet. Fan.
Citera
2018-12-02, 17:54
Medlem
CheeseHDs avatar
Är det denna kahpa med regnbågens alla färger eller
Citera
2018-12-02, 18:03
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Det är bara du, som i din ensamhet är triggad. Ingen annan.

Du är ju bevisligen lite efter. Om du inte tror att någon som skriver till henne "HOPPAS DU BLIR VÅLDTAGEN AV ETT GÄNG ARABER DIN JÄVLA SLYNA" är triggad så har ordet tappat all innebörd.
Citera
2018-12-02, 18:04
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knack1
Haha, det är konton som ditt som gör att Flashback har så dåligt rykte. Troll på lägsta nivå, värre än 4Chan.

Skämt åsido, du visar själv tydligt hur otroligt svaga och larviga ni som svartmålar alla som inte gör som ni vill är.
Inga argument förutom "Du ljuger", "du är vänster" eller "du har inga bevis".

Mitt stora misstag här är såklart att jag matar er och ger er uppmärksamhet. Fan.

...berätta för oss på vilket sätt ditt inlägg tillförde NÅGONTING öht. Det enda du är ute efter är ”idoler” som stärker din världsbild. Du bryr dig inte om fakta eller sanning. Du vill bara få igenom din ”dröm”. Andra har försökt...resultatet har varit katastrof.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in