2018-12-02, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glorioso
...ser jag dig på barrikaderna utanför Husby i protest mot islamiseringen nästa fredag? Härligt!

Nix. Är på jobbet.
Citera
2018-12-02, 18:07
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Du är ju bevisligen lite efter. Om du inte tror att någon som skriver till henne "HOPPAS DU BLIR VÅLDTAGEN AV ETT GÄNG ARABER DIN JÄVLA SLYNA" är triggad så har ordet tappat all innebörd.

Förklara på vilket sätt det är ett bevis för något öht. Vi vet inte vem som skrev, det, varför eller om det ens var en människa...än mindre om dess känslotillstånd. Du vet INGENTING.
Erkänn ist att du har en förutbestämd idé av hur världen bör vara och därför stöder de som du tror representerar den. Du bryr dig varken om sanning eller rättvisa och är därför en fara för en sann, rättvis värld.
Senast redigerad av Glorioso 2018-12-02 kl. 18:12.
Citera
2018-12-02, 18:14
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Förklara på vilket sätt det är ett bevis för något öht. Vi vet inte vem som skrev, det, varför eller om det ens var en människa. Du vet INGENTING.
Erkänn ist att du har en förutbestämd idé av hur världen bör vara och därför stöder de som du tror representerar den. Du bryr dig varken om sanning eller rättvisa och är därför en fara för en sann, rättvis värld.

Jag vet att de män hon triggat på Flashback finns då jag kan läsa deras posthistorik. Du har dock rätt, det kan vara så att staten planerat för detta i många, många år och startat massa konton, fört aktiva diskussioner på dessa konton där de gnällt på invandrare och feminism för att slutligen hamna i en Linnea Claeson-tråd och önska att hon blir mordhotad och våldtagen. Men det är antagligen inte så. Antagligen har Linnea lyckats trigga en massa män. Ockhams razor, du vet.

Med din logik kan allt vara falskt. Vi kanske befinner oss i the Matrix just nu och allt detta är en illusion. Innebär detta att vi ska ta dina illusioner och avsaknad av verklighetsförankring på allvar? Självklart inte. Inbilla dig inget annat.
Citera
2018-12-02, 18:19
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Jag vet att de män hon triggat på Flashback finns då jag kan läsa deras posthistorik. Du har dock rätt, det kan vara så att staten planerat för detta i många, många år och startat massa konton, fört aktiva diskussioner på dessa konton där de gnällt på invandrare och feminism för att slutligen hamna i en Linnea Claeson-tråd och önska att hon blir mordhotad och våldtagen. Men det är antagligen inte så. Antagligen har Linnea lyckats trigga en massa män. Ockhams razor, du vet.

Med din logik kan allt vara falskt. Vi kanske befinner oss i the Matrix just nu och allt detta är en illusion. Innebär detta att vi ska ta dina illusioner och avsaknad av verklighetsförankring på allvar? Självklart inte. Inbilla dig inget annat.

Overklighetskänslan när en konspirationsteoretiker tror sig sitta på en vetenskaplig sanning.

Jag föreslår en ännu bättre Ockhams rakkniv som det heter på vårt språk: vem tjänar sitt uppehälle på Dick-pics, mordhot, hot och hat? Linnéa eller ”vita män”?
Citera
2018-12-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Många utbildningar är inte juristlinjen.

Haha.. Nu var det givetvis juristutbildningar på olika universitet jag talade om. På många har man ex-jobb /uppsats kombinerat med praktik. Gjorde som sagt så själv.
Citera
2018-12-02, 18:24
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von-Utfall
Blivit utsedd till Årets Jurist men är hon ens färdigutbildad? För hon arbetar då inte som det.

Grrrrl power 1
Patriarkatet 0
Citera
2018-12-02, 18:26
Medlem
Tror det är bra att sånna som hon finns, men i slutändan är hon bara en fis i rymden,

Feminister har mark i sverige inte resten av världen, det är fakta,
Citera
2018-12-02, 18:29
Medlem
knack1s avatar
Citat:
...berätta för oss på vilket sätt ditt inlägg tillförde NÅGONTING öht. Det enda du är ute efter är ”idoler” som stärker din världsbild. Du bryr dig inte om fakta eller sanning. Du vill bara få igenom din ”dröm”. Andra har försökt...resultatet har varit katastrof.

Som Bikille på dejtingsiter har jag fått massor av oönskade meddeladen. Är övertygad om att tjejer och i ännu större utsträckning kända tjejer har det många gånger värre.

Ber om ursäkt för att jag "inte tillförde något" , hade ett par rader till om LC som inte kom med för jag postade innan jag var klar.

För att citera dig ytterligare: spekulationer.

Jag bemöter det du skriver, du skjuter bara allt ifrån dig och likt Trump bräker ur dig "Fake!"
Citera
2018-12-02, 18:31
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Overklighetskänslan när en konspirationsteoretiker tror sig sitta på en vetenskaplig sanning.

Jag föreslår en ännu bättre Ockhams rakkniv som det heter på vårt språk: vem tjänar sitt uppehälle på Dick-pics, mordhot, hot och hat? Linnéa eller ”vita män”?
Hahahahaha, nu har du verkligen fuckat upp konspirationdårarnas värld, dagens kommentar på denna sajt. Gör inte så, en del moderatorer kan ge din riktiga identitet/adress till typer som ej ryggar för våld. Speciellt om du avslöjar känsliga saker såsom när jag skrev Putilovs tillfälliga adress. Då får man plötsligt över 200 samtal från okända nummer under kvällen/natten.
Citera
2018-12-02, 18:37
Medlem
knack1s avatar
Citat:

Om patetiska "män" hade lämnat henne och andra tjejer ifred hade hon kunnat ägna sig åt handbollen, men nu finns ni och ni får leva med att det lyckligtvis finns de som biter tillbaka.
Citera
2018-12-02, 18:42
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knack1
Om patetiska "män" hade lämnat henne och andra tjejer ifred hade hon kunnat ägna sig åt handbollen, men nu finns ni och ni får leva med att det lyckligtvis finns de som biter tillbaka.

Är det så?
Citera
2018-12-02, 18:50
Medlem
anma0739s avatar
Citat:

Hahahahah! Konspirationsteorierna härinne går bananas! Nästan i klass med antivaccers och flat earth society.

~Staten har startat en massa instakonton för att hata på en handbollsfeminazi för att ha bevis om att män är bajs~

Åh nej, staten behöver inte göra något för att bevisa något sånt.

Sad truth - Män hotar kvinnor med sexuellt våld, män utsätter kvinnor för sexuellt våld.

Och innan något kukdjur brölar om INTE ALLA MÄN!!!!

Sluta ta åt dig. Du är säkert den där killen som står upp för tjejer, säger till dina kompisar att hålla käften när de nedvärderar kvinnor. Som diskar din kopp och tömmer diskmaskinen på jobbet, som fyller på kaffemaskinen, som gör hälften hemma utan att bli tillsagd. Som kan tala om känslor och utvecklas i relationer. Som aldrig blivit sur eller tjatat om sex. Som tar initiativ för matlagning och köper presenter till din partners morsa.

Som aldrig skrikit på sin partner eller tagit ut negativa känslor på henne. Du är ju världens bästa man.
Det vill säga, lika bra som en normal kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in