2020-09-11, 07:43
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Jag har inte plöjt igenom allt än. Är hyfsat ny lyssnare (har hört enstaka avsnitt förut). Nu var ju Martin Fredriksson med och pratade om den smutsiga slåss-nazismen, men har de någon gång tagit upp den """intellektuella""" alt(twitter)högern? Jag tycker de känns betydligt mer intressanta än vanliga skinnskallar som bara muckar gräl. Om inte, GÖR!
Typ Chris Dulny? Vore ju kanske spännande. De pulvriserade Luai totalt, tror att de skulle få det svårare med Dulny.
Citera
2020-09-11, 10:19
Medlem
Dålig koll på just Dulny, men jag tror det. Alla de nazis som är i finrummet, så att säga, och inte ute på stan och slåss. De känns betydligt farligare på det stora hela.
Citera
2020-09-12, 14:14
Medlem
Jag måste citera en oroad bekant om Henrik i poden:

"Vi är ju många som är oroliga för att han slår barnen och funderar på att anmäla vår oro. Vi förstår inte riktigt hur han på fullaste allvar kan sitta och prata så mycket om hur smisk är bra för barn i podden och att man vuxna människor som vågar ha "facistiska" åsikter som han inte håller med om de har fått för lite smisk som barn? Han dödshotar ju också människor han inte tycker om med AFA-liknande "hembesök" och samtal mitt i natten. Är det inte denna typ av hot så är det hot om uthägning och hånfull ryktesspridning på hans hatgrupper, eller i podden där han redan uthängt flera. I ett litet samhälle som där han bor kan sådana saker förstöra en annan människas hela liv, han har ju gjort sig ett namn på det sättet också. Alla granarna är rädda för Henrik och hans sadism som han även skrytit om i podden (strypsexet med sambon), och tyvärr är den uppenbart inte bara sexuell."

Båda dessa fullvuxna pojkar har en jävla sadistisk natur till kvinnor särskilt som de tidigare legat med. De känner att de måste riva ner dessa kvinnor för att hantera sin skam, det är ren projecering mao. Axel har ju tidigare betalat en ladyboy-sexarbetare som han utnyttjade i beroendeställning. De har sannorlikt också också fråga om BPD hos Henrik i varje fall då han bara kan älska svaga/sjuka ting som han helt kan kontrollera och bry sig om, som sjuka/skadade hästar eller hans sambo och hennes dotter. Det kanske går så med mobare i skolan om dem inte får tillräligt med smisk som barn?
Senast redigerad av henkoslickarfitta 2020-09-12 kl. 14:28.
Citera
2020-09-12, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
[...]postades publikt lååångt före dump där Myra berättar om hur hon knullade Henko.

Du duckar varje gång. Bevisen på att Henko söker oönskad kontakt med denna personen och andra, finns det prints på.

Han har själv medgett flera av dessa nattliga telefonsamtal till diverse människor han tycker bär skulden för sin otrohet och han har gjort dessa medgivanden i PODCASTEN HAVERISTERNA som tråden handlar om.

Jag har inte lyssnat på alla avsnitt av haveristerna, i vilket/vilka kommenterar Henko otroheten?
Citera
2020-09-13, 07:49
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkoslickarfitta
Jag måste citera en oroad bekant om Henrik i poden:

"Vi är ju många som är oroliga för att han slår barnen och funderar på att anmäla vår oro. Vi förstår inte riktigt hur han på fullaste allvar kan sitta och prata så mycket om hur smisk är bra för barn i podden och att man vuxna människor som vågar ha "facistiska" åsikter som han inte håller med om de har fått för lite smisk som barn? Han dödshotar ju också människor han inte tycker om med AFA-liknande "hembesök" och samtal mitt i natten. Är det inte denna typ av hot så är det hot om uthägning och hånfull ryktesspridning på hans hatgrupper, eller i podden där han redan uthängt flera. I ett litet samhälle som där han bor kan sådana saker förstöra en annan människas hela liv, han har ju gjort sig ett namn på det sättet också. Alla granarna är rädda för Henrik och hans sadism som han även skrytit om i podden (strypsexet med sambon), och tyvärr är den uppenbart inte bara sexuell."

Båda dessa fullvuxna pojkar har en jävla sadistisk natur till kvinnor särskilt som de tidigare legat med. De känner att de måste riva ner dessa kvinnor för att hantera sin skam, det är ren projecering mao. Axel har ju tidigare betalat en ladyboy-sexarbetare som han utnyttjade i beroendeställning. De har sannorlikt också också fråga om BPD hos Henrik i varje fall då han bara kan älska svaga/sjuka ting som han helt kan kontrollera och bry sig om, som sjuka/skadade hästar eller hans sambo och hennes dotter. Det kanske går så med mobare i skolan om dem inte får tillräligt med smisk som barn?
När talar han om detta? Och historien om ladyboy får ni ju lägga ut texten om så att vi andra förstår. Kom igen nu.
Viskningsleken är för barn
Citera
2020-09-14, 02:14
Medlem
Crapmagics avatar
jag gillar Sannas skratt, det består av ett "che"-ljud som Kristian Luuks

Men i övrigt känns deras rebelliska förolämpningar som ett väldigt konstlad grepp
Senast redigerad av Crapmagic 2020-09-14 kl. 02:16.
Citera
2020-09-15, 17:05
Medlem
Enydrions avatar
Börjat lyssna på några program av misstag, trodde det var från deras program Bard stövlade ut efter att ha sagt neger, men det var det inte...

De verkar upprörda över att Cissi hänger ut möjliga våldtäktsmän / pedofiler, det har jag faktiskt inga problem alls med, sedan alla som inte gillar Sveriges undergång (Är emot invandringen) hängs ut som rasister (etc) blir av med jobb osv, på ungefär samma sätt som Virtanen...

Kul att höra Sanna berätta om tankningsincidenten!

Är det Axel som är negern, och verkar tala mer än övriga typ?

Är även Axel bög möjligen (kan ha fattat fel)?
Citera
2020-09-15, 17:09
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Börjat lyssna på några program av misstag, trodde det var från deras program Bard stövlade ut efter att ha sagt neger, men det var det inte...

De verkar upprörda över att Cissi hänger ut möjliga våldtäktsmän / pedofiler, det har jag faktiskt inga problem alls med, sedan alla som inte gillar Sveriges undergång (Är emot invandringen) hängs ut som rasister (etc) blir av med jobb osv, på ungefär samma sätt som Virtanen...

Kul att höra Sanna berätta om tankningsincidenten!

Är det Axel som är negern, och verkar tala mer än övriga typ?

Är även Axel bög möjligen (kan ha fattat fel)?
Axel är negern.
Citera
2020-09-15, 17:21
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Axel är negern.
Rasifierade*

Citera
2020-09-15, 17:23
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Rasifierade*

Verkar det som att jag står på den sidan som använder såna ord?

Citera
2020-09-15, 17:24
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Axel är negern.

Ok, tack, tror jag frågat det tidigare i tråden...

De pratade även med Sanna om matte, vilket var intressant, hade själv 5:a i nian, och troligtvis 4 eller 5 i gymnasiet, på Chalmers blev det bara godkänt = 3... 1 och 2 var underkänt i ämnet.

Lyssnat vidare nu, och gångertabellen nämns, vi skulle lära oss den utantill och ha rätt tre gånger i rad på ett test, jag kan fortfarande inte gångertabellen.. och fröken var bekymrad över mina matte kunskaper till mina föräldrar...

Jag fattade aldrig att man kunde räkna ut svaret istället...

Det tog också väldigt länge innan jag fattade att om jag inte gick till matsalen, så blev jag inte tvingad att äta äcklig mat...

Nån som vet om Sanna gått någon högre utbildning, i så fall vilken? (Veterinär blev hon inte...)
Senast redigerad av Enydrion 2020-09-15 kl. 18:24.
Citera
2020-09-15, 19:37
Medlem
Ograsts avatar
Henkos nuvarande twitterbatalj med Johannes Nilsson är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in