Citat:
Ursprungligen postat av
LeroyJenkinz
Förtal irl och falsk ryktesspridning enligt Flashbacks regler
Jag har bett dig vid åtskilliga tillfällen att posta tillstymmelse till bevis på dina påståenden som trådsanningen att Haveristerna har en stalker. Upprinnelsen är inte en konflikt gåtfull som "hönan eller ägget" utan se i tråden vad som kom först.
Domar som säg de Martin Fredriksson bolag där Axel satt i styrelsen och IRM var kund hos, så gamla att de inte finns på Lexbase, och rör någon med ny juridisk identitet som just originaluppsättningen av Haveristerna kände till innan podden startades, postades publikt lååångt före dump där Myra berättar om hur hon knullade Henko.
Du duckar varje gång. Bevisen på att Henko söker oönskad kontakt med denna personen och andra, finns det prints på.
Han har själv medgett flera av dessa nattliga telefonsamtal till diverse människor han tycker bär skulden för sin otrohet och han har gjort dessa medgivanden i PODCASTEN HAVERISTERNA som tråden handlar om.
Jag kunde skita i dig då du aktivt bara motarbetar det lilla lilla lilla case Henko kan ha (alla fattar man inte vill få sin otrohet publik när man inte vågar erkänna för sin sambo och förmodligen ångrar sig som satan) men jag har personligen aldrig haft en dispyt med någon från podden och tycker fan synd om dem, som är så blåsta att de inte bitit av den svans de har i folk som dig.
D. J. H.