2020-06-13, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Du är hemskt benägen att ta N i försvar. Undrar varför.

Därför att hon är värd att försvara. Undrar vad Henko ville när han ringde henne, det är ju lite mer intressant. Han kanske ska testa att ringa normala tider om han har nått på hjärtat.
Citera
2020-06-13, 15:14
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det var ingen som "förnekade" Skillts rätt att få vara med och håna folk. Du åkallade honom till en diskussion han inte hade något som helst att göra med. Förmodligen för att du är en patetisk nolla på så låg nivå att t.o.m. den mest efterblivne neonazisten som existerat i Sverige känns som ett nödvändigt uppköp för dig i en diskussion med Nordfront.

Och ja, jag vet att "skillten" inte är nazist längre. Vilket betyder att han är precis lika korkad som förr, bara att han inte ens har en låtsad förfining via nationalismen till räddning längre. Men jag inser att han är poppis bland aggromulatter med låg självkänsla.

Det är inte "coolt" att skriva inlägg på flashback. Men det är bra, och viktigt, om man skriver seriösa inlägg som jag gör. Att skojhata, leva ut alla de lägsta nihilistiska instinkterna för att skrika ut sin "ingentingighet", och göra sitt livsprojekt av det, däremot. Det är inte bara "inte svincoolt". Det är typ sjukligt och sorgligt. Du är verkligen en patetisk individ. Tillsammans med dina "medhatare" och alla hangarounds. För mig är det helt otroligt att ni ens tänkt tanken på att bygga en identitet på att skojhata... Vilken mental misär.
Bra och viktigt för vem? Vad tror du dig ha åstadkommit? Snacka självbedrägeri.
Citera
2020-06-13, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Vem fan är N? Vilka är AB och ES? Den här tråden känns numera som att glida in på en släktträff halvvägs in på kvällen när alla har börjat gräla om saker som hände för 15 år sen.

N är våldtäktsmannen som stalkar haveristerna. AB (Anna Book?) ES (Eric Saade?)
Citera
2020-06-13, 15:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeroyJenkinz
N är våldtäktsmannen som stalkar haveristerna. AB (Anna Book?) ES (Eric Saade?)

Snark.

Citat:
Ursprungligen postat av fittstimmare

Ni har ganska mycket att visa tycker jag, att det förekommit stalking och att det förekommit läckor om någons sexliv till Putilov.

Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Du måste ge en källa på det nu, hackande skiva som inte levererat ett enda bevis i en hel tråd.

Fråga Myra först. Har hört hon delar skärmdumpar.

Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
På vilket sätt har N stalkat någon eller alla i Haveristerna? Det framgår liksom inte i tråden på vilket sätt stalkning har skett.

Ska du ta och svara på det här nu? Det har ju bara gått ett halvår.
Senast redigerad av ALZ112 2020-06-13 kl. 15:46.
Citera
2020-06-13, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ALZ112
Snark.

Ska du ta och svara på det här nu? Det har ju bara gått ett halvår.

Verkligen. Man skulle rent filosofiskt kunna säga att det är två generationer som möts i den här tråden. En som har gjort tid och förstår tid och tids påverkan på sanning och sen en generation som har runkat sönder knullkuken till instant bronyporr och är helt värdelös.

Langa fram bevis på nån stalking eller håll käften så tråden kan återgå till hur dåliga Haveristerna är.
Citera
2020-06-13, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodninja
Verkligen. Man skulle rent filosofiskt kunna säga att det är två generationer som möts i den här tråden. En som har gjort tid och förstår tid och tids påverkan på sanning och sen en generation som har runkat sönder knullkuken till instant bronyporr och är helt värdelös.

Langa fram bevis på nån stalking eller håll käften så tråden kan återgå till hur dåliga Haveristerna är.

Knulla vänsterns Cancel Culture, tacka vet jag Duterte.

Det är tveksamt om N hade suttit en dag i något annat land än just Sverige för det där, precis som Axels skullfucking av nån självskadande ADHD-människa knappast hade lyft ett ögonbryn i några andra länder. Men det är bra att N har lärt sig reglerna för svensk sexualpraktik och vart gränserna går oavsett att hon opererat bort testiklarna. Hon får väl hålla sina tentakelknull till fjärran östern.

Men absolut som du säger, det måste vara jobbigt att inte kunna svara med en snabb meme eller shoppad nidbild eller nån ironisk slogan.

Frågan är vad detta har för relevans för podden Haveristerna. det känns lite som att poddens followers tar den på oerhört stort allvar och frågan är varför då och vilka är de och vad vill de? Varför är de här konflikterna så viktiga för dem? Rent sociologiskt så är det intressant.

Henko är inte direkt sen med att hota med snuten när horor blir obekväma så det är ganska lol hela grejen när man tänker på hur han behandlade Emma Von Linné:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2613354328990881&set=pcb.2613360292 323618&type=3&theater
"Sluta kontakta mig eller så ringer jag snuten" Kanske inte så konsekvent om man säger så.

gO fIgUrE.
Senast redigerad av ALZ112 2020-06-13 kl. 18:21.
Citera
2020-06-13, 23:10
Medlem
Citat:
Det är ingen överraskning att hans texter är förvirrande för dig eller den här poddtrion. Det var nog precis det jag skrev.

Dom är inte "förvirrande". Dom är ju direkt felaktiga bara. Malcom vet inte vad han pratar om.
Citera
2020-06-14, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Dom är inte "förvirrande". Dom är ju direkt felaktiga bara. Malcom vet inte vad han pratar om.

Nej de är inte förvirrande och det kan mycket väl vara så att Malcom inte vet vad han pratar om. Att däremot avfärda honom som Mattias Karlssons token-neger och en autistisk glasögonorm är en ganska konstig argumentation från en människa som präktigt suttit och gapat om sin antifascism, feminism och V-röstande i den här tråden, precis som det kanske är en direkt olämpligt argumentation från Haveristerna och deras fanbase då i alla fall två av dem har ett renommé att tänka på om man ska tro på vad som påstås. Inte för att det nödvändigtvis är fel att vara rasmedveten i och för sig, men det saknas i så fall konsekvens.

(Och tonalitet verkar ju trots allt ha betydelse om man vill behålla jobbet eller bli tagen på allvar, Alexander Bard)

Hur som helst, Malcoms brister kan vi ta i hans tråd kanske.
Senast redigerad av ALZ112 2020-06-14 kl. 11:31.
Citera
2020-06-14, 11:55
Avslutad

Kristallkulan säger: Bard marginaliserar sig ytterligare och gästar Haveristerna, trion sitter stjärnögt tysta medan Sempai talar, Henko och Myra kommer ut som liberaler och Axel som bisexuell. Nån som bettar mot?

Oavsett utfallet så var matchen Bianca vs Bard inte direkt nån högoddsare så det kan vara bra att tvätta käften med såpa ibland...

Men men, Kringlan gjorde ju en comeback in i värmen igen.
Citera
2020-06-14, 12:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodninja

Kristallkulan säger: Bard marginaliserar sig ytterligare och gästar Haveristerna, trion sitter stjärnögt tysta medan Sempai talar, Henko och Myra kommer ut som liberaler och Axel som bisexuell. Nån som bettar mot?

Oavsett utfallet så var matchen Bianca vs Bard inte direkt nån högoddsare så det kan vara bra att tvätta käften med såpa ibland...

Men men, Kringlan gjorde ju en comeback in i värmen igen.

Tyst nu innan de små fåglarna börjar viska i öronen på folk igen, självdistansen osv.
CW postade väl en läcka om att Myra var på Bards Elit? DQ, KS, i stort sett alla som låtsasbeefar i ankdammen är på den listan. Man blir lite trött dels på hur liten den är och dels på hur repetitivt manuset är, plus då alla 30+ som spelar highschoolkids. Kanske dags att Bard faktiskt gör allvar av den där grejen att öppna bordell i Tjeckien/Holland och abdikerar?

Jaja. Den som lever får se.
Senast redigerad av ALZ112 2020-06-14 kl. 12:15.
Citera
2020-06-14, 12:27
Avslutad
Citat:

Tyst nu innan de små fåglarna börjar viska i öronen på folk igen, självdistansen osv.
CW postade väl en läcka om att Myra var på Bards Elit? DQ, KS, i stort sett alla som låtsasbeefar i ankdammen är på den listan. Man blir lite trött dels på hur liten den är och dels på hur repetitivt manuset är, plus då alla 30+ som spelar highschoolkids. Kanske dags att Bard faktiskt gör allvar av den där grejen att öppna bordell i Tjeckien/Holland och abdikerar?

Jaja. Den som lever får se.

Jepp

https://imgur.com/a/vXUwQUi

"Säg en framgångsrik person i världen som inte tvingats se någon utnyttjat dem (sexuellt eller otherwise) lyckas i livet?" -Myra

Jag håller inte med CW i hennes crusades för hon är lite vrickad men fatta att ha det där drevet av folk som tycker det är OK att bli rövknullade för lajks efter sig 24/7.

Sån där aids orkar man inte med. Hu! Äh bättre att försöka vara lite wholesome av sig, hellre 14/88 än stjärten full med gubbsperma.

Det fattade till och med AH när han misslyckats med konstnärsbögskarriären.
https://archive.org/details/YouSaidIWasADreamer

Rise to glory istället för att suga gubbkuk för att ha råd till akvarellfärgerna, vilket jobbigt budskap.
Senast redigerad av Bloodninja 2020-06-14 kl. 12:51.
Citera
2020-06-14, 20:33
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Inte det minsta förvånad över huvud taget. Den där personen är enligt mina källor en riktigt redig psykopat som hör hemma bakom lås och bom. Tycker verkligen synd om haveristerna (främst Myra) som har haft oturen att få en äkta galen lismande våldtäktsstalker på halsen.

Citat:
Gillar du inte att våldtäktsmän som samarbetar med Cissi ska komma fram i ljuset? Man kan ju undra varför. 🤔

Citat:
Så du tycker alltså att det är ok att Cissi samarbetat med en våldtäktsman? Vet Cissi ens om hur mycket skit den där personen fortsätter med? Bryr sig Cissi om att den här personen fortfarande är en stalker?

Citat:
Det är så extremt tydligt att den här våldtäktsmannen/stalkern vill att hon ska bli en del av ett avsnitt I haveristerna. Tror inte att det kommer att hända gumman.

Du (våldtäktsstalkern) är som bäst en finne i röven, kliar lite grann ibland när du sticker upp men är aldrig mer än ett litet kläm iväg från att krypa ner i den fisteln du kom ifrån.

Fakta: Alla i Haveristerna har samarbetat med den för 13 år sedan för våldtäkt dömda personen, med total insyn i ärendet. Primärt Axel som blev något av BF med personen.

Fakta: Du tycker det är världens grej att CW chattat med den här människan.

Det är din usla dubbelmoral och din grej, jag tänker inte lägga ut orden om vad jag tycker om det i den här tråden. Jag föraktar dig djupt, och nöjer mig med att stå för det.

Vad som inte är din ensak är det förtal du håller på med i den här tråden. På hörsägen, som du erkänner, slår du fast att en namngiven person är en psykopat och en stalker men varje gång någon frågar om bevis ignorerar du det.

Eller kan man få de där bevisen nån gång?

Haveristerna borde granska dig i ett avsnitt.

Oh wait...
Senast redigerad av Spritnota 2020-06-14 kl. 20:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in