Citat:
Ursprungligen postat av
LeroyJenkinz
Inte det minsta förvånad över huvud taget. Den där personen är enligt mina källor en riktigt redig psykopat som hör hemma bakom lås och bom. Tycker verkligen synd om haveristerna (främst Myra) som har haft oturen att få en äkta galen lismande våldtäktsstalker på halsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
LeroyJenkinz
Gillar du inte att våldtäktsmän som samarbetar med Cissi ska komma fram i ljuset? Man kan ju undra varför. 🤔
Citat:
Ursprungligen postat av
LeroyJenkinz
Så du tycker alltså att det är ok att Cissi samarbetat med en våldtäktsman? Vet Cissi ens om hur mycket skit den där personen fortsätter med? Bryr sig Cissi om att den här personen fortfarande är en stalker?
Citat:
Ursprungligen postat av
LeroyJenkinz
Det är så extremt tydligt att den här våldtäktsmannen/stalkern vill att hon ska bli en del av ett avsnitt I haveristerna. Tror inte att det kommer att hända gumman.
Du (våldtäktsstalkern) är som bäst en finne i röven, kliar lite grann ibland när du sticker upp men är aldrig mer än ett litet kläm iväg från att krypa ner i den fisteln du kom ifrån.
Fakta: Alla i Haveristerna har samarbetat med den för 13 år sedan för våldtäkt dömda personen, med total insyn i ärendet. Primärt Axel som blev något av BF med personen.
Fakta: Du tycker det är världens grej att CW chattat med den här människan.
Det är din usla dubbelmoral och din grej, jag tänker inte lägga ut orden om vad jag tycker om det i den här tråden. Jag föraktar dig djupt, och nöjer mig med att stå för det.
Vad som inte är din ensak är det förtal du håller på med i den här tråden. På hörsägen, som du erkänner, slår du fast att en namngiven person är en psykopat och en stalker men varje gång någon frågar om bevis ignorerar du det.
Eller kan man få de där bevisen nån gång?
Haveristerna borde granska
dig i ett avsnitt.
Oh wait...