Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Jag skrev bl.a att det är oseriöst att låtsas som om det skett en attack mot en ordningsvakt när alla direkt ser i videon att så inte är fallet. Det sänker trovärdigheten på allt de publicerar för man vet inte om allt är förvridet på det sättet.
Om man publicerar ett klipp där ”alla direkt ser i videon” vad som sker, så sänker det trovärdigheten? Jag skulle lita mindre på någon som inte släpper ett videoklipp där ”alla direkt ser” vad som faktiskt händer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Jag är säker på att det finns tillräckligt med saker man kan avslöja och gräva i runt Haveristerna för att man inte ska behöva tramsa bort alltihop. Löjlar de sig med en sån grej som "attacken mot vakten" så gissar jag de gör det i alla andra möjliga "scoop" och "gräv" också.
Det får stå för dig om du känner så. Det är nog inte så många som håller med dig, men vad vet jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Man kan bekämpa haveristerna på olika sätt men väljer man att göra det på Haveristernas vis så kan man inte slå sig för bröstet och låtsas vara seriösare än Haveristerna.
Mäter sig Exakt24 med Haveristerna? Trodde det bara var en snackis här i denna tråd, som saknar relevant betydelse, men om det är så så kan du ju länka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Tidningen Syre har jag ingen aning om vilka det är. Säkert inte ens en riktig tidskrift då hela nätet är full av "alternativmedia" idag. Men oavsett så blir inte Exakt24 mer seriösa för att det finns andra oseriösa på marknaden.
Du får ha dina åsikter om vad som är oseriöst och vad som inte är det. Släpper man ett videoklipp där alla kan se, med egna ögon, exakt vad som sker så är det ljusår mer seriöst är Haveristernas påhittade sagor som de aldrig presenterar något trovärdigt material som styrker vad de påstår.