Tjena. Jag lyssnade igenom avsnittet där de hänger ut den här personen. Henko åkte hem till henne där hennes familj bor och höll på och ringa på nätterna och satt och skröt om det i det avsnittet. Och sen sa han i slutet av det där avsnittet Cissi Wallins BFF att han skulle lägga det framför betalvägg om hon inte höll käft.
Kan du berätta lite om hur du ser på den här konflikten idag? Hon har aldrig socanmält Fieldings som är en total främling för henne och ändå sitter Sanna och säger rent hiskeliga saker om henne trots att de aldrig haft kontakt. Socanmälningar är inte riktigt hennes stil kan jag ju påpeka.
Kan i förtroende för hela Flashback påpeka att domen du postade fick nyligen avslag i HD, överklagan är över 20 sidor. den ligger därför numera hos justitiekanslern eftersom formuleringarna i domen strider mot nutida svensk lag samt att det finns en del ordentliga problem med att BO var gift med en amerikansk miljonär som ville ha barn med transans sperma eller något sånt där knepigt HBT-tjafs och det helt utlämnas både i dom och förhör. Det är en dom som uttalat bygger på vem som är trovärdigast i en tid då transor inte ens var betrodda med en reproduktionsförmåga.
Det var inte så svårt att bli dömd för det mesta om man var transsexuell på den tiden och hur vårdnadstvisterna såg ut ska man inte prata om. Lagen tvingade faktiskt både åklagare och socialsekreterarna att arbeta mot deras föräldraskap. Vår nya socialdemokratiska skolminister kan berätta mer.
Man får ändå tacka Haveristerna för att det ens blev av att skicka in de pappren då både N*omis brottsoffer och hon har gått vidare i livet. Det var ingen som orkade grotta i det där innan det här gänget började tramsa. Det var fullt nog att ha levt igenom det där när samhället inte var sådär jättesnällt mot transor som det såklart är idag.
Å andra sidan, det finns inte en transa på 00-10-talet som inte känner hennes BO så hon bryr sig väl inte så jättemycket om sin bad standing i den communityn, utan hon njuter nog lite av sitt rykte som laglös knullare då hon påstår att hon aldrig har haft så mycket brudar efter sig som när det där kom ut. Å andra sidan är hon gift och har barn nu så det var kanske lite olämpligt att börja hota henne utanför sitt hem?
Vad jag vet så ringde hon snuten och bad om ett kontaktförbud mot Henko när han släppte det där avsnittet. Det beviljades inte pga de saknade tidigare relation Henko och hon. Jag vet att hon funderade ett tag på det där med att han tydligen stod utanför hemmet och skrev "lillklittan" till henne och omhon skulle ljuga för snuten och säga att jovisst, det hände en grej på fyllan mellan henne och Henko på Pride, men då hade hon varit ett svin på riktigt. Det är bra om man vet vilka argument som funkar med kontaktförbud, ett förbud som tillkommit och främst beviljas om man haft en relation tidigare eller om trakasserierna är sexuella. Två män som sitter och anmäler varandra bör nog vara homosexuella eller ordentligt våldsamma för att det ska vara riktigt tillämpbart.
Hon låter också hälsa att Nytorgsprinssessa som absolut inte kan hålla käften pga ADHD enl egen uppgift inte är den hon påstås vara i podden. Nytorgsprinssessa avslöjar sig genom sin posthistorik, KSMB och känner en hora som blivit uthängd på flashback
Sen är det massa felaktigheter här. Lägenheten på Gullmars var familjen B*rgs. dvs, det var Alice Johan och Andreas som ärvde en lägenhet av sin döde far och bytte mot den på Gullmarsvägen 11. Chang spelade in den berömda reklamfilmen i den lägenheten då Andreas och Jakob på Nyheter Idag är tajta.
Andreas och hon är vänner vad jag vet och han bad aldrig om någon hyra. Tvärtom vill jag minnas att Axel ville byta boende mot sex på fyllan vilket hon avvisade. Cyndie vars far äger O'learys och som är ihop med en berömd vandalist har berättat att detta stämmer, hon var ihop med transan och är Alice bästa vän så hon är rätt pålitlig. Förutom när hon är full för då slåss hon i muggkön på Carmen.
Både Andreas och Alice fick barn nyligen så de ville ha tillbaka sin lägenhet.
Det är så mycket felaktigheter i den här podden. Men framför allt så har jag förstått att det är en massa felaktigheter i den här tråden.
Jag undrar om du ser på den annorlunda idag och varför du blev så arg att du började deadnamea transpersoner och copypasta in FuPar?
Tror du Henko kommer göra allvar av sina hot? Han verkar konstig i huvudet faktiskt som åker hem till folk och hotar att hänga ut folk med skyddade personuppgifter i sin podd utan ordentliga belägg. Ganska konstigt och hänga ut folk med namn bild och kontaktförbud på twitter? Tycker du inte det idag? Dumt att dra in hennes barn i konflikten, det är lite olämpligt att dra upp sånt på Twitter om ungen arbetat sig vidare ur en ganska jobbig tvist tycker du inte?
Tänk att det kan gå från
https://twitter.com/mrhenko123/status/813523057713221633 till det här?
https://www.patreon.com/posts/42622250
Jag tycker alla ska lyssna på det här avsnittet.
Och den där anklagelsen med Myra alltså...

Myra är sexy men flatradarn går inte igång och hon är mer kul att reta tillbaka för att hon tror hon är smartare än Malcom K vilket inte är helt omöjligt men hon blir helt skör när man säger sånt till henne och N slutade med sånt när hon fattade att Myra tog åt sig på riktigt. Jag gillar Myra men så extremt jobbigt med osäkra tjejer som kommer till Stockholm och ska bli något därför att jag sett beteendet så många gånger. Men hon är en helt OK tjej nu när hon börjar fatta att politik handlar faktiskt inte om vem som snackar mest skit om motparten, det är stort för en människa som valde Stockholmsvänstern.
Till Henko kan jag säga att det har aldrig funnits några problem att sätta honom för förtal
https://twitter.com/mrhenko123/status/1315253369347420162 och ganska grovt sånt om man läser de där tweetsen och att han hänvisar. Men det skulle innebära att hon erkänner att han har någon roll i sitt liv, vilket han inte har. Han får snacka. Däremot vill hon inte ha honom utanför sitt hus messandes könsord. Brottet är pågående det är ingen brådis om N vill ändra sig i det. Men det är lite för lekskola med skattepengar och Henko kommer aldrig upp i nivå. Hon är van vid killar som kan knulla henne medvetslös liksom.
Hennes fru verkar lite sotis och nyfiken på det där med sexualsadism dock.
Jag tycker att Mange F är värd att Nomnom får lite Streisand på sig. Han har kämpat på bra. Jag skrattade så jag tjöt när jag läste Nilles numera bortmodererade inlägg. Ha en fin Pride eller vad ni sysslar med där i Sverige.
Heil Hitler.
(du har en frispark nu buddy, enjoy.)