2022-01-23, 17:39
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Om det stämmer, du har väldigt låg trovärdighet här (utlovade avslöjanden som uteblivit), så beter de sig som alla som drar in kvinnan som sägs ha fått en kuk i halsen i sina korståg mot dem. Då är det tydligen av vikt att man respekterar den kvinnans integritet.

Du kan ju ställa dig frågan varför Axel i tweet efter tweet ( ja,han har fortsatt) väljer att koppla ihop den här kvinnan med mig? Obegripligt också med tanke på att den beef, eller rättare sagt den inbillade beefen, som finns är mellan henne och Henrik. Är han Henriks husneger eller wingman?

Det är för övrigt svårt att göra avslöjanden här utan att bryta mot 1:06 men på Twitter ser det naturligtvis annorlunda ut som du säkert vet ;-)
Citera
2022-01-23, 18:37
Medlem
Verdun-avsnittet:

https://www.youtube.com/watch?v=P9NFV-1d6d4&t=22s

Så slipper ni göda trippel-sepena.
Citera
2022-01-23, 21:46
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Smickrande för mig kanske men också vidrigt att fortsätta att stalka den här kvinnan trots att hon bett dom att lämna henne ifred.

Det har hon inte alls gjort. Du som har så god kontakt med henne kan ju be henne ringa mig imorgon så kan vi reda ut det här.
Citera
2022-01-23, 23:12
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Det har hon inte alls gjort. Du som har så god kontakt med henne kan ju be henne ringa mig imorgon så kan vi reda ut det här.

Du är fan helt dum i huvudet. Inser du bristen på logik i det du skriver? Skriv vad fan du vill om mig men sluta agera lakej åt Henrik och lämna den här kvinnan ifred .
Citera
2022-01-24, 12:15
Medlem
BoHanssons avatar
Ser på Therese Verduns twitter att hon varit med i Haveristerna, och att hon lagt ut sin del av samtalet.

Kan tycka det fanns visst fog för kritiken mot henne, men den framfördes på ett mycket otrevligt sätt.
Citera
2022-01-24, 13:21
Medlem
BoHanssons avatar
Oj, glömde länka

https://twitter.com/thereseverdun/status/1485290604854530049

"Nu kan ni titta på podden med Haveristerna och mig här, så slipper ni göda dem med pengar.
Jag är absolut inte perfekt men jag tycker att det är trist att det inte blev ett mer givande samtal än såhär. Jag hade hoppats på nåt annat."
Citera
2022-01-24, 16:57
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin
Verdun-avsnittet:

https://www.youtube.com/watch?v=P9NFV-1d6d4&t=22s

Så slipper ni göda trippel-sepena.

Axel hade nog inte räknat med att Therese skulle hinna först. Undrar hur många presumtiva patroner som rök där?

Att han lyckades få Therese att lämna podden redan efter 45 minuter ser han uppenbarligen som en seger och ett bevis på vilken Heman han är. Normala personer skulle nog snarare se det som ännu ett exempel på hur jävla gränslös och osympatisk han är.

Att Therese står långt ut på högerkanten med ganska märkliga tankar om kvinnlig rösträtt och annat är en sak. En annan är att alla förtjänar någon slags respekt som inbjuden gäst i en podd.

Självklart kände han sig tvungen att agera wingman åt Henrik igen och totalt Off Topic gasta ut namnet på den kvinna han helt felaktigt kopplat till mitt konto här. Smickrande för mig kanske men också ett jävla övergrepp mot den här kvinnan som gång på gång bett Henrik att sluta trakassera henne.
Citera
2022-01-24, 17:03
Medlem
MonkMans avatar
Kul att någon som kallar sig efter ett av historiens längsta slag inte klarar av att sitta och käfta i mer än 45 min Patetiskt. Men det hade man ju på känn iof. Hon är väl inte van att göra det in person utan måste ha en skärm mellan sig och den riktiga världen.
Citera
2022-01-24, 18:21
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Självklart kände han sig tvungen att agera wingman åt Henrik igen och totalt Off Topic gasta ut namnet på den kvinna han helt felaktigt kopplat till mitt konto här.

Är det du eller jag som bestämmer vad som är OT i min podcast? Jag skulle nog säga att identiteten på horungar som glappar med käften bakom anonyma konton i allra högsta grad är on topic.
Citera
2022-01-24, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Oj, glömde länka

https://twitter.com/thereseverdun/status/1485290604854530049

Pinsamt vad dålig debattör hon var Therese "Verdun"

Är enklare att sitta på twitter och gosa med nazister och köra med oneliners och halmdockeretorik.
Citera
2022-01-25, 08:43
Medlem
tenebriss avatar
Jag kanske börjar bli sentimental, men det trainwreck-underhållningsvärde jag i viss mån uppskattat hos podden har börjat glida över i medlidande med att Axel uppenbarligen så desperat behöver få ligga.
Citera
2022-01-25, 09:00
Medlem
Chozos avatar
Citat:
Att Therese står långt ut på högerkanten med ganska märkliga tankar om kvinnlig rösträtt och annat är en sak. En annan är att alla förtjänar någon slags respekt som inbjuden gäst i en podd.
Han frågade ju bokstavligt talat om hur hon ville bli bemött och hon bad honom köra på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in