2022-01-11, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Henko har väl sprungit till polisen en 10 gånger redan, det enda det slutat med är att Henko gapar på polisen om att de och åklagaren är inkompetenta. Haveristerna har till och med släppt hans sjuka ilskeutbrott som patreonmatrial.

Jo tack, jag har hört inspelningen. Det är inget ”sjukt ilskeutbrott”, det är en fullt rimlig och normal reaktion på den här utredarens taffliga försök till att göra sitt jobb.

En gråsten hade blivit upprörd av utredarens totala avsaknad av… ja avsaknad av precis alla de kognitiva förmågor en polisiär utredare förväntas besitta.
Citera
2022-01-11, 18:39
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Jo tack, jag har hört inspelningen. Det är inget ”sjukt ilskeutbrott”, det är en fullt rimlig och normal reaktion på den här utredarens taffliga försök till att göra sitt jobb.

En gråsten hade blivit upprörd av utredarens totala avsaknad av… ja avsaknad av precis alla de kognitiva förmågor en polisiär utredare förväntas besitta.
Men inte alla spelar in det och laddar upp det? Men om vi är överens om att han är en rättshaverist med tendentiös hållning till saker och ting så är vi eniga. Det är ömsom hans styrka ömsom hans svaghet.
Citera
2022-01-11, 20:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
En av medlemmarna fick sin bil vandaliserad igen. Alldeles nyligen genomfördes en outning. När nazistbarnet fick in en bengal i samband med hembesöket ansåg många i denna tråd att Henko orkestrerat det hela. Appliceras samma tankegångar nu? Och vem är skyldig? Lågt, så jävla lågt.
Citera
2022-01-11, 20:37
Bannlyst
Rätt åt packet, ger man sig in i leken och sitter och mobbar folk så får man stå sitt kast.
Dom får samma skit som deras vänsterpack till lyssnare utsätter andra för.
Citera
2022-01-11, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Rätt åt packet, ger man sig in i leken och sitter och mobbar folk så får man stå sitt kast.
Dom får samma skit som deras vänsterpack till lyssnare utsätter andra för.

På vilket vis har deras lyssnare utsatt folk för krossade bilrutor? är du helt tappad?
Att nassebarnet fått påhälsning lär knappast ha med haveristerna, Med hans stil, och åsikter krävs de inte direkt någon ansträngning att skaffa sig fiender.

Dock tycker jag att utsätter du någon för hot, eller trakaserier så är man vidrig
Att bli garnskad får man ju stå ut med. Blir man kränt är en sak
Men att granska någon horunge eller bete sig som en fitta, anmäla till sos varannan vecka, åka på hembesök, dra gatusten igenom fönster, osv. De är inte jämförbart.
Jag hatar de flesta politker, inte fan beter jag mig som ett tappat hjon mot dem?
Citera
2022-01-11, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grefen
På vilket vis har deras lyssnare utsatt folk för krossade bilrutor? är du helt tappad?
Att nassebarnet fått påhälsning lär knappast ha med haveristerna, Med hans stil, och åsikter krävs de inte direkt någon ansträngning att skaffa sig fiender.

Dock tycker jag att utsätter du någon för hot, eller trakaserier så är man vidrig
Att bli garnskad får man ju stå ut med. Blir man kränt är en sak
Men att granska någon horunge eller bete sig som en fitta, anmäla till sos varannan vecka, åka på hembesök, dra gatusten igenom fönster, osv. De är inte jämförbart.
Jag hatar de flesta politker, inte fan beter jag mig som ett tappat hjon mot dem?

Titta på deras lyssnare, vänsterpack, AFA och sossar = idioter som förstört Sverige.
Dom kalla SD’s väljare för nazzar, klart folk blir förbannade, skit ska skit ha.
Dessutom är dom falska, deras lyssnare jublar när AFS får påhälsning i hemmen och blir utsatta för sabotage, men när det drabbar dom själva så är det fel att angripa sina politiska motståndare.
Senast redigerad av Peterw69 2022-01-11 kl. 20:54.
Citera
2022-01-11, 23:24
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
En av medlemmarna fick sin bil vandaliserad igen. Alldeles nyligen genomfördes en outning. När nazistbarnet fick in en bengal i samband med hembesöket ansåg många i denna tråd att Henko orkestrerat det hela. Appliceras samma tankegångar nu? Och vem är skyldig? Lågt, så jävla lågt.
Var det inte en vänstersnubbe för något år sedan som ristade in hakkors i sin bil för något år sedan? Den killen var ju också i kris och försökte vinna sympatier efter att allt fler började att tvivla på hans trovärdighet.
Citera
2022-01-12, 00:18
Bannlyst
Kul att gänget kring "dörris" nu skrämt upp en treåring genom att slå sönder mammas bil. Så fullkomligt normalt.

Man undrar ju vad som triggade igång dem? Var det Sannas dialekt? Var det faktumet att Sanna är en kvinna som tar sig ton? Eller var det helt enkelt att en kvinnor är enklare att ge sig på? Särskilt om man kan passa på att skrämma upp deras barn samtidigt.

Kollar man upp gänget kring dörris ser man både kontaktförbud och kvinnomisshandel så det är väl ingen högoddsare vilka alternativ det handlar om.
Citera
2022-01-12, 06:07
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsvensk
Var det inte en vänstersnubbe för något år sedan som ristade in hakkors i sin bil för något år sedan? Den killen var ju också i kris och försökte vinna sympatier efter att allt fler började att tvivla på hans trovärdighet.
Pratar du om David von Arnold, Sverigedemokratisk politiker? Han ristade in ett hakkors i pannan.
Citera
2022-01-12, 07:43
Medlem
Citat:
Men inte alla spelar in det och laddar upp det? Men om vi är överens om att han är en rättshaverist med tendentiös hållning till saker och ting så är vi eniga. Det är ömsom hans styrka ömsom hans svaghet.

Jag hoppas att alla har vett nog att spela in samtal med myndigheter. Om inte annat så skulle Henkos samtal fungera som exempel på varför det kan vara en god idé att spela in samtal.

Nu kan inte jag Henkos CV utantill, men han har väl drivit samma frågor, med samma iver, i hela sitt vuxna liv. Han är inte mer tendentiös än någon annan inom skrået.

Man blir inte rättshaverist bara för att man anmäler brott mer än två gånger.
Citera
2022-01-12, 09:28
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
Pratar du om David von Arnold, Sverigedemokratisk politiker? Han ristade in ett hakkors i pannan.
En panna är inte en bil och Sverigedemokrat är inte en vänstersnubbe, så naturligtvis menar jag inte honom. Jag vill inte hänga ut personen jag tänker på, men med tanke på övriga bedrägerier så är inte ett försäkringsbedrägeri oväntat. Speciellt inte där han kunde skapa sig sympatier.
Citera
2022-01-12, 09:43
Medlem
Vilka är "gänget kring dörris"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här