2021-10-28, 01:33
Medlem
Crapmagics avatar
Någon som vill prata om Wågs medverkan nej?
Citera
2021-10-28, 01:35
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Någon som vill prata om Wågs medverkan nej?

Vad vill du prata om?

Jag menar, jag måste sätta mig ned och lyssna och orka.
Citera
2021-10-28, 01:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Vad vill du prata om?

Jag menar, jag måste sätta mig ned och lyssna och orka.
Jag vill prata om hans läspning, som vi borde ha förutspått när man ser den där nunan en sämre Wille Crawford låter han som
Citera
2021-10-28, 01:45
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Jag vill prata om hans läspning, som vi borde ha förutspått när man ser den där nunan en sämre Wille Crawford låter han som

Har han bögläspet eller bara ett läsp?

Förlåt, ser på veckans Våra bästa år och vet inte om jag ska bry mig om att lyssna på eländet när Marlena är besatt av djävulen... IGEN!!!
Citera
2021-10-28, 01:54
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Har han bögläspet eller bara ett läsp?

Förlåt, ser på veckans Våra bästa år och vet inte om jag ska bry mig om att lyssna på eländet när Marlena är besatt av djävulen... IGEN!!!
Jag gissar på bögläsp

Sanna säger ingenting än så länge, politiska chefs-ideologen tiger...
Citera
2021-10-28, 02:00
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Jag gissar på bögläsp

Sanna säger ingenting än så länge, politiska chefs-ideologen tiger...

Fast Mattias stalkade ju sitt ex på ett väldigt läskigt sätt - kom ihåg när han hittade henne i "sina" databaser. Normalt beteende. Han tyckte inte hennes beteende stämde ihop med hans så skrev en debattartikel i Aftonbladet.

Så nej, bögläsparna vill inte erkänna honom som en av oss. Han har nog bara ett läsp.
Citera
2021-10-28, 03:11
Medlem
moralhoras avatar
OK lyssnar.

Detta är fantastiskt patetiskt. Varför har Mattias en sådan mjuk röst? Jag inser hur mycket jag ogillar Henrik och Axels röster. De är så äckliga.

"Folk har så mycket åsikter om dig!!"

OK guldfiske/Mathias Wåg idag.

Varför låter han som om han har smink i munnen? Och varför suger Henrik och Axel hans kuk?!

Det är så äckligt.
Citera
2021-10-28, 03:39
Medlem
moralhoras avatar
Men lol han sitter och ursäktar sig va

Detta är patetiskt. Vad hände med attituden dude?
Citera
2021-10-30, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Jag brukar också försöka förutsäga vad kommande avsnitt kommer att handla om, och flera gånger har jag haft rätt. Jag brukar försöka förutsäga och således förekomma exakt vilka lögner som Haveristerna planerar att ljuga ihop.

Den regisserade dramaturgin fortsätter. Den är enkel att syna genom att bara titta till Twitter då och då. Haveristerna insinuerar på Twitter att en bukett har skickats till någon. Loan skriver på Twitter att högerextremister gjort så mot henne:
https://twitter.com/LoanSundman/status/1453803511460810767

En metadiskussion uppstår med flera inblandade men det framgår ingenstans om det faktiskt har skickats nån bukett. Trams alltihopa med andra ord.

Haveristernas hela närvaro i sociala medier går ut på att hitta på lögner om folk, varenda inlägg är välplanerat. Det är därför så enkelt att förutsäga vad som är målsättningen.
Senast redigerad av LinusSarud 2021-10-30 kl. 10:10.
Citera
2021-10-30, 18:27
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Den regisserade dramaturgin fortsätter. Den är enkel att syna genom att bara titta till Twitter då och då. Haveristerna insinuerar på Twitter att en bukett har skickats till någon. Loan skriver på Twitter att högerextremister gjort så mot henne:
https://twitter.com/LoanSundman/status/1453803511460810767

En metadiskussion uppstår med flera inblandade men det framgår ingenstans om det faktiskt har skickats nån bukett. Trams alltihopa med andra ord.

Haveristernas hela närvaro i sociala medier går ut på att hitta på lögner om folk, varenda inlägg är välplanerat. Det är därför så enkelt att förutsäga vad som är målsättningen.

Eller så är "någon" rädd för att hängas ut i nästa avsnitt. Tokigt hur det kan bli så där...

Men om du nu tycker att det är lätt att förutsäga målsättningen, kan du inte dela med dig till oss då? Så slipper vi lyssna på avsnitten. Men förvarna med att markera *spoiler alert* först. Vill inte att det ska grinas i onödan...
Citera
2021-10-30, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Eller så är "någon" rädd för att hängas ut i nästa avsnitt. Tokigt hur det kan bli så där...

Men om du nu tycker att det är lätt att förutsäga målsättningen, kan du inte dela med dig till oss då? Så slipper vi lyssna på avsnitten. Men förvarna med att markera *spoiler alert* först. Vill inte att det ska grinas i onödan...

Stövelslickare.

LS har redan nämnt vem det är: (FB) Haveristerna

https://mrkoll.se/topplistor/kommuntoppen/?k=1441

Bara någon jeppe, och inte intressant för någon förutom de närmast inblandade om ens det.
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-10-30 kl. 18:39.
Citera
2021-10-30, 18:38
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Stövelslickare.

LS har redan nämnt vem det är: (FB) Haveristerna

Hahaha, ok "Extrapris12354", vars konto skapades för 1 år sen. Om du säger att LS (som är en helt anonym person på FB, btw) halvt hängt ut ett namn och samtidigt hävdat att LS inte är den personen...så tror jag på dig. GARENTERT!!!

This ain't my first rodeo, din lilla snorkråka! Men kul att du knackar tangenter...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in