Citat:
Ursprungligen postat av
lilali
Praktexempel på att vara för dum för att förstå att du är dum, du verkar ju inte förstå någonting du läser.
Du gnällde i din svagsinthet över att "horunge" tydligen ansågs ok av Haveristerna men inte "luder", eftersom du uppenbarligen inte förstår kontext och intention.
Du försökte lustigt nog få det till att jag har problem med ordet horunge av någon anledning.
Det var också det jag inledde diskussionen med. Du och några av fansen har lite knepigt förhållningssätt till verkligheten. Ni hittar helt enkelt på saker som inte är sanna.
Alternativet är att du varken förstår vad du läser eller skriver, vilket också säkert stämmer till viss del.
Citat:
Jag har aldrig påstått att du är emot kvinnohat, tvärtom; jag tror du är en opportunistisk kvinnohatare som pekar med smutsigt finger på Haveristerna och anklagar dem för att vara kvinnohatare.
Jag har mest pekat med finger på att de överkompenserade mansgrisar är två överkompenserande mansgrisar. Du har påstått att jag kämpar mot kvinnohat däremot. Det är ungefär som att den där profilerade feministkillen visar sig vara det största svinet av dem alla. Inget mer med det.
Citat:
Det oändliga lipandet, alltså. Så himla konstigt beteende att lägga så mycket tid på att skriva om en podd man inte gillar.
Jag har som hobby att skriva satiriskt om Henko och Axel, precis som de har som hobby att jävlas med Cissi. Svårare än så är det inte, och du verkar ha en liknande hobby.