2020-05-22, 13:13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Har dom alltid supit eller har dom varit nyktra i något dom gjort? Andra droger?
Bra fråga men så vitt jag kan minnas så har du suttit och druckit i varje avsnitt som jag har lyssnat på. Henrik har somnat ett par gånger. Classy as fuck.
Citera
2020-05-22, 14:30
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IkeBroflowski
Henko såg en svag grupp att tigga patreon av och gör det ju fint. I ankdammen du antagligen tillhör är han säkerligen en stor debattör men utanför bubblan en högst medioker individ. För oss andra känd som en charlatan som postar tveksamma bilder på sig själv hånglandes med småtjejer. Kanske är han pedofil?
Helt missat bilderna med 14 åringar. Du kan ju posta dem här så ska jag - vid händelse av att det är sant - se över min bild av honom. Börja med att led din tes i bevis.
Citera
2020-05-22, 14:31
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
”Man känner sig själv genom andra” sug på den en stund titta dig i spegeln & inse vad du själv är för sorglig individ
Jag refererar till given fakta. Hur går det ihop med vad jag skrev?
Citera
2020-05-22, 14:32
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Bra fråga men så vitt jag kan minnas så har du suttit och druckit i varje avsnitt som jag har lyssnat på. Henrik har somnat ett par gånger. Classy as fuck.
Henko är en bonnläpp med komplex. Att han saknar klass är väl ingalunda något nytt?
Citera
2020-05-22, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Tycker dom senaste programmen har gått lite på sparlåga. Svårt att nya haverister efter att i 100 avsnitt vevat runt Lamotte, Carlqvist, Wallin, Claesson, Janousch och "porrfri barndom"?

Noterar för övrigt att Malcolm Kuyuene är nytt favorithatobjekt hos gänget.

Som sagt öppna mål. Malcolm har VÄL sagt något enstaka klokt, men annars är han ett öppet mål i och med hans domedagsprofetior som är väldigt överdrivna. Det är lätt att scrolla bland hans fb, twitter m.m. och hitta diverse korkade saker så det är inte direkt revolutionerande journalistik. Killen tror att vi lever samma tidevarv som frankrike 1789, cmon.

Dock cred till dem att dem har debatterat Henrik Jönsson och Aron Flam, dock mynnade det inte ut i något annat än att dem är två eller tre skriker mot en och alla diskussioner slutar i tolkningsfrågor "jo men om vi tänker oss den här obskyra infallsvinkeln med dessa vridna förutsättningarna, så har du FEL". Annars har dem bara bjudit in öppna mål ifrån höger, någon vilsen SD-invandrare, en förintelseförnekare m.m.

ÄNNU lustigare är att dem påpekar sin genuinitet som att "det jag säger här i podden skulle jag kunna säga face-to-face" Lysande exempel är Navid modiri, de kastar skit på honom dagligen ->deltar i hans podd och låtsas som att vinden blåser.
Citera
2020-05-22, 14:44
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Henko är en bonnläpp med komplex. Att han saknar klass är väl ingalunda något nytt?
Förvisso inte men det är ändå värt att påpeka för den som har missat det.
Citera
2020-05-22, 16:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karl20
ÄNNU lustigare är att dem påpekar sin genuinitet som att "det jag säger här i podden skulle jag kunna säga face-to-face" Lysande exempel är Navid modiri, de kastar skit på honom dagligen ->deltar i hans podd och låtsas som att vinden blåser.

Det ska vara så jävla dåligt säger de, men sen är de så glada att delta i hans events att de gör det utan ersättning. Fattar inte. Myra ska vara med igen, i nån onlineversion av "Hur kan vi?".

(Håller dock med om att det inte är särskilt bra)
Citera
2020-05-22, 19:31
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Nu ska vi inte klanka ner på Myra för mycket, Ok hon har gjort en jäkla resa. Ni måste tänka på att hon lyckats på 5 år knulla sig ur sina föräldrars källare där hon trollade gamers, Fortsatt att knulla sig vidare genom IRM, När det inte räckte så fortsatte hon att knulla sig ner till Sthlm & rakt in i boomer träsket på Södermalm, Men inte riktigt, det räckte bara till att få flytta in i sin brors bostadsrätt i Nacka (Visst ett å annat gästspel i Axels säng blev det också) Men det höll inte då hon upptäckte att Axel gillar yngre tjejer mycket yngre tjejer han kan förnedra & pissa på, Tror det va där å då Henko blev svartsjuk & började supa & knarka ordentligt. Så hon har verkligen kämpat sig fram till att komma dit hon är idag, Det om något är ju ändå en bedrift troligtvis den enda bedrift hon är stolt över

Waw med den resumén ser vi henne snart i brazzerssoffan.

Hon är allt hon säger dig kriga emot. Personlighetsklyvning? Damen är mer förvirrad än hon själv anar.
Citera
2020-05-22, 19:58
Medlem
postvagns avatar
Nu jävlar är det fart på munlädret på ljugarbänken! Mycket åsikter men klent med bevis, som vanligt på FB. Nåja, till de lite mer substantiella kommentarerna som jag kan tycka vara kul att kommentera...

Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Har dom alltid supit eller har dom varit nyktra i något dom gjort? Andra droger?

Finns massor med avsnitt där det inte sups. Men som nån skrev, att Henko somnat ifrån efter oklar mängd whiskey är väl kanske inte ett jättebra betyg...
Men seriöst, om du själv skulle va del av det här gänget och debattera alla dessa ämnen, skulle inte du också behöva supa ned dig då???

Citat:
Ursprungligen postat av SnoppHasse
Tidigare i tråden har det länkats till folk som sett iaf Henko påtänd i Almedalen, förmodligen på opiater/smärtstillande. Kvinnan han levt/lever med har tydligen en trasslig bakgrund med kriminella kopplingar så det är ganska otäckt att han enligt sina senare poster på Twitter "gosar" med barn.

Det kanske vore på sin plats med en orosanmälan då han verkar supa sig redlös för jämnan, han kan ju knappast vara en bra förebild.

ABSOLUT! SnoppHasse som reggade kontot för en månad sen och har 4 inlägg vet verkligen var skåpet ska stå. Ring BRIS, KRIS och valfritt 071-nummer på en gång hörrö!

Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Tycker dom senaste programmen har gått lite på sparlåga. Svårt att nya haverister efter att i 100 avsnitt vevat runt Lamotte, Carlqvist, Wallin, Claesson, Janousch och "porrfri barndom"?

Noterar för övrigt att Malcolm Kuyuene är nytt favorithatobjekt hos gänget.

Helt enig i detta! Nu står de verkligen och stampar. Men så är det väl med många poddar. De har ju en del avsnitt från nåt år sen som också var rätt loja. Men de har väl tömt CW och LC så mkt det går för tillfället (även om CW fortsätter veva och göra bort sig, så det finns säkert mer material där snart).

Citat:

Dock cred till dem att dem har debatterat Henrik Jönsson och Aron Flam, dock mynnade det inte ut i något annat än att dem är två eller tre skriker mot en och alla diskussioner slutar i tolkningsfrågor "jo men om vi tänker oss den här obskyra infallsvinkeln med dessa vridna förutsättningarna, så har du FEL". Annars har dem bara bjudit in öppna mål ifrån höger, någon vilsen SD-invandrare, en förintelseförnekare m.m.

Det var väl dock bara Henko och nån annan från IRM som debatterade med Aron Flam? Men jo, det var en bedrövlig debatt där det bara höjdes röster och ingen backade en millimeter oavsett vad den andra sidan sa. Tycker det är rätt kul att de i mångt och mycket, som du skriver, för nån slags "sparka in öppna dörrar" mot SD osv. De tar verkligen de lättaste idioterna och vevar mot!

Angående Navid Modiri tycker jag att det är fantastiskt underhållande att de kräks sååå mkt på honom i sin podd men inte "problematiserar" ett enda jävla någe, när Myra ändå får chansen. Känns som med hela vänsternarrativet om öppna gränser och asylkramande. De hetsar och vevar mot alla som kritiserar problem med den moderna invandringen, men
1. Henko bor i skogen utan nån som helst förankring i den verkligheten.
2. Myra har på Twitter sagt att hon inte kan skriva nåt om t.ex. feminism kontra hederskultur, eftersom hon inte kan nåt om det (var nyligen medförfattare till en "antologi om feminism").
3. Axel är ju vitare än både de andra i sina åsikter.
Citera
2020-05-23, 05:00
Avslutad
Citat:

ABSOLUT! SnoppHasse som reggade kontot för en månad sen och har 4 inlägg vet verkligen var skåpet ska stå. Ring BRIS, KRIS och valfritt 071-nummer på en gång hörrö!

Liksom soc vid orosanmälan så är avsändaren inte viktig, bara informationen. Hur skulle annars den halsknullande alkoholisten och husnegern Axel Luo Öhman, den barnknullande föredettingen Henrik Johansson och diagnosknippet och spermahinken Myra Åhbeck Öhrman kunna sitta och ha så mycket åsikter om allt och alla med trovärdigheten i behåll? De tre är ju sanningssägare försök inte tonpolisa!
Citera
2020-05-23, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn

Det var väl dock bara Henko och nån annan från IRM som debatterade med Aron Flam? Men jo, det var en bedrövlig debatt där det bara höjdes röster och ingen backade en millimeter oavsett vad den andra sidan sa. Tycker det är rätt kul att de i mångt och mycket, som du skriver, för nån slags "sparka in öppna dörrar" mot SD osv. De tar verkligen de lättaste idioterna och vevar mot!

Angående Navid Modiri tycker jag att det är fantastiskt underhållande att de kräks sååå mkt på honom i sin podd men inte "problematiserar" ett enda jävla någe, när Myra ändå får chansen. Känns som med hela vänsternarrativet om öppna gränser och asylkramande. De hetsar och vevar mot alla som kritiserar problem med den moderna invandringen, men
1. Henko bor i skogen utan nån som helst förankring i den verkligheten.
2. Myra har på Twitter sagt att hon inte kan skriva nåt om t.ex. feminism kontra hederskultur, eftersom hon inte kan nåt om det (var nyligen medförfattare till en "antologi om feminism").
3. Axel är ju vitare än både de andra i sina åsikter.

Nu ska det inte förta att det är en rätt okej podcast, men för egen del är det lite samma sak som paradise hotel, det är ett guilty pleasure, man älskar intriger och tjafs. Dock störs man ut under långa stunder för de fortfarande är lite PK-skadade och när hyckleriet skjuter i taket. Som du skriver, de hävdar givetvis att de kan inget om ämnen som de vet att utfallet innebär skoskav för deras ideologi.
Citera
2020-05-23, 11:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Nu ska det inte förta att det är en rätt okej podcast, men för egen del är det lite samma sak som paradise hotel, det är ett guilty pleasure, man älskar intriger och tjafs. Dock störs man ut under långa stunder för de fortfarande är lite PK-skadade och när hyckleriet skjuter i taket. Som du skriver, de hävdar givetvis att de kan inget om ämnen som de vet att utfallet innebär skoskav för deras ideologi.
Där säger du något. Ibland gör dom ju goda journalistiska gärningar, som med Linnea (även om vi på FB har påpekat samma saker nästan sedan dag 1, men hey, det är ju bra att folk som inte läser här får veta såna saker) men för det mesta så känns mest som en slags dramapod. Och precis som andra dramaqueens så missar dom, eller skiter i, att alla deras handlingar är långt ifrån vare sig rena eller goda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in