Citat:
Ursprungligen postat av
p1x3l
Jag har bett om att få slippa både Haveristerna och deras haverier, och om de vill låtsas respektera det är det väldigt konstigt beteende att sitta och skriva om hur värdelös jag är på allehanda ställen på nätet där jag uppmärksammas på det.
De som är hågade kan ju fundera på hur märkligt det är att 1/3 som av allt att döma har stenkoll på vad som sägs på flashback är den enda ur podden som inte har postat i tråden (under eget namn).
Märkligt, det där.
Att föra kampanjer för att tysta gamla medarbetare och anklaga dem för att underprestera när de slutat engagera sig pga dåligt mående, låter lite som något Anna Björklund eller CW skulle göra va?
Att skapa anonyma konton för att hetsa mot meningsmotståndare på flashback, låter lite som något N*omi skulle göra va?
Tänk, när man stirrar in i avgrunden för länge är det nästan som att den stirrar tillbaka.
Glöm inte att bli PatrEons.
Nu håller psykfallet och mansgrisen Henko och svinar i Rosa Apor och försöker peka ut den ena och andra för att stå bakom konton här. De flesta har nog också räknat ut att Henko tror att han är så slug att han kan skriva här utan att det märks vem han är. Ett sånt jävla äckel!
Jag kan inte kan länka nåt utan att det blir 1.06, men tonen är jävligt aggressiv kan jag lova. Men undrar om det ändå inte finns lite fog för att folk tycker att han är obehaglig?
Självklart har tokdåren och seriesnedknullaren från Avesta också totalfel om vem det är som ligger bakom det förhatliga kontot. Du vet, man kan lämna villospår också... Hahahahahahaha!