Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-07, 23:53
  #49
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corn90
Ta det lugnt nu, på 4 tabletter MAF fick jag hjärtstopp och var nära att dö.

På Acrylfentanyl tog jag 4 sprut och fick även då hjärtstopp och nära att dö.

Jag hade trappat upp från 1 upp till 4 på några dagar.

Och jag hade stor tolerans efter 9 år av Opiat/Opioid missbruk nästan dagligen.

Så ta det lugnt nu med dem här Fentanyl anlogerna!!

På denna eller förra maf? Du har korspostat om detta i subutextråden och det inlägget var lite rörigt.
Citera
2017-07-08, 00:23
  #50
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellekorv
MAF blev ju många vingliga av hur är det med denna?

Inte det minsta. Alla såna bulla ej opioidliknande bieffekter, som får en att oroa sig över vad fan det man drar i sig, dom är borta.

Angående att jämföra med andra opioider (håller med han som tyckte att det är totalt idiotiskt att jämföra med MAF som var värdelös, det säger dock ingenting oavsett vad man jämför med då alla reagerar olika på allt men ändå jämför jag) så tycker jag så här;

Startade med två sprut, det kändes ungefär jämnlikt som att starta med något av följande:
- Tramadol 600mg
- Oxy 30-40mg oralt
- Dolcontin 50-60mg IV (minus rush)
- Akrylfentanyl 1 sprut
Sen när man fyller på är det ännu svårare då alla rusen utvecklas på olika sätt.
Men jag började med fentanylanaloger precis när acetylfentanyl var på gång att klassas och jag blev positivt överraskad av denna. Lätt den bästa sedan akryl. Rekommenderas!
Citera
2017-07-08, 00:36
  #51
Medlem
drflipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellekorv
MAF blev ju många vingliga av hur är det med denna?
Blir inte direkt vinglig av den. Men jag spyr lätt efter jag tagit en cigg samma med vanliga mafen.... Jag har iofs alltid haft lätt för att spy...
Citera
2017-07-08, 00:43
  #52
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drflipp
Blir inte direkt vinglig av den. Men jag spyr lätt efter jag tagit en cigg samma med vanliga mafen.... Jag har iofs alltid haft lätt för att spy...

Det är extremt vanligt! Man bör egentligen inte röka på opiater då det förstärker ev. illamående.
Men det är så ju så jäkla gott så vem kan låta bli förutom icke-rökare?! xD

Btw - Någon som varit i kontakt med TS och fått ngt svar om när tabbarna väntas komma?
Citera
2017-07-09, 10:31
  #53
Medlem
Phobiazis avatar
Var inte så mkt skrivande i denna tråden som jag trodde det skulle bli nu när de TS tydligen hittat rätt, har alla kidsen hunnit dö på denna redan? xD
Anyways... hur stark är denna jämfört med sub, jag har inte alltid lätt att få tag på det så fungerar denna som värdig ersättare för att slippa AT när man står utan tycker ni?

Synd att dem skippade horse-analog och gick direkt på fenta istället
Citera
2017-07-09, 10:42
  #54
Medlem
drflipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Var inte så mkt skrivande i denna tråden som jag trodde det skulle bli nu när de TS tydligen hittat rätt, har alla kidsen hunnit dö på denna redan? xD
Anyways... hur stark är denna jämfört med sub, jag har inte alltid lätt att få tag på det så fungerar denna som värdig ersättare för att slippa AT när man står utan tycker ni?

Synd att dem skippade horse-analog och gick direkt på fenta istället

Jag har ju hoppat över subben sedan i torsdags och bara kört 4me maf... Den är grymt potent. 16 mg sub blir jag frisk av. 4 sprut av 4me maf blir jag mer än frisk utav....
Citera
2017-07-09, 11:41
  #55
Medlem
HentaiMannens avatar
Jag körde lite med den här. Den är sjukt potent. Trots att jag spär ut 10ml till 20ml så är den fortfarande väldigt stark. 25ml känns perfekt typ. Och detta kommer från mig som är van.

Den funkar väldigt bra, men vet inte om den är bättre än vanliga MAF. Den vanliga har ett lite mer normalt rus, men denna har längre effekt, I think.

Jag ska testa den vidare nästa vecka, men ja den är bra men VAR FÖRSIKTIGA.
Citera
2017-07-09, 11:43
  #56
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drflipp
Jag har ju hoppat över subben sedan i torsdags och bara kört 4me maf... Den är grymt potent. 16 mg sub blir jag frisk av. 4 sprut av 4me maf blir jag mer än frisk utav....

Tack precis det svaret jag letat efter, då känns det mer än värt att beställa!
Citera
2017-07-11, 14:10
  #57
Medlem
Findmucks avatar
Testat denna ett par gånger nu och kan bara stämma in med er andra, denna är riktigt potent och fin och är nog den bästa sen Acrylfentanylen! Väldigt prisvärd.
Citera
2017-07-11, 18:47
  #58
Medlem
paralisants avatar
Angående Tabletterna från TS:

Jag köpte 4-me-MAF tabbarna som TS säljer och skulle vilja hylla dessa, dem är ganska hårt pressade så att dela dem är lite knepigt men detta löser man lätt med lite råstyrka, så inget problem i sig.

Jag snortade en tabbe (jag är opiat/opiodvan) och efter 10-15 minuter så träffades jag av en riktigt härligt måttligt till stark eufori, lite svettningar men det får man räkna med alla opioder.

Muskelavslppningen var total och den var kraftigt smärtstillande i rygg (Jag har kronisk ländrygssmärta) Jag kan verkligen rekommendera tabbarna.

Men om du är nybörjare så starta med en 1/2, vänta minst 20 minuter och lyssna till din kropp. När du är nöjd så behöver du inte återdosera förrens om 2 timmar, dem håller i sig rätt bra.

Slutsats är att tabbarna är minst lika bra som sprayen om inte bättre, men TS borde sänka priset på dem med en femma iaf. I övrigt ett stort tack till TS med sina snabba leveranser och snabba svar på mejl.

Angående sprayen från TS:

Jag har tidigare gjort en recension angående denna analog där jag bl.a skrev att jag inte rekommenderade den PGA dyseufori, illamående, svårt att andas osv. Men efter vidare tester så kan jag slå fast att detta endast uppstår då man tagit för många sprut av sprayen. Så jag skulle helt klart rekommendera den här sprayen nu, men håll doseringarna låga, max 2 sprut i början om du är opioidvan. Är du opiodnaiv så högst ett sprut, vänta 20-30 minuter. Återdosera försiktigt.
Citera
2017-07-12, 19:55
  #59
Medlem
Min bror ligger på bårhuset nu, obduktionen blev klar idag. Jag hittade en nässpray liknande den som säljs på TS där hans kropp hittats. Så jag vill varna er alla att vara försiktiga och ta vara på er.
Citera
2017-07-12, 20:54
  #60
Medlem
Vilka är mest prisvärda? Tabbar eller spray?
Ni som testat båda
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback