Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-31, 23:35
  #649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ctrlplusalt
Tror ni att jag kommer bli dålig? Har tidigare gått på sub varje dag i ca 5-6 månader och inte fått någon AT.


Det kan du glömma nu, första gångerna klarar man sig utan at men du kan glömma det nu, pundar ungar alltså....
Citera
2018-01-20, 21:42
  #650
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roligpojkejapp
tog en flaska på 2 dagar i 3 månader kanske, ingen märkvärdig avtändning. Försöker inte spela allan utan så var det bara...

Citat:
Ursprungligen postat av kefke
Till er som funderar på att köpa den drog:

Jag missbruka denna i ca 3 månader. Fick ta in på psykadelningen för att tänd av då jag inte klarade det själv. Avtändning var inhuman.

På pyskavdelningen fick jag subutex och mirtapazin. Dag 2 jag vakna upp fick jag en pyskos. Såg hallucinationer och minnesluckor. Snurrig konstant. Hade misstankar om alla. Att allt var ett prank. Kände inte att jag levde i nuet utan några sekunder efteråt. Som att allt gick baklänges. Kroppen vill inte röra sig som jag ville.

Dag 3 tappar jag helt talet. Kan alltså inte kommunicera överhuvudtaget då min motorik är totalt förstörd. Kan inte öppna min telefon. Kan inte ens öppna en påse godis eller öppna en flaska med skruvkork. Dräglade och var konstant orolig över min andning. Hade besvär att svälja min egen saliv och överhuvudtaget.

Dom röntgade mina hjärna för att se om jag har fått men för livet. Fick positiva resultat, inga men för livet alltså.

Tog ca 10 dagar innan jag var normal igen. Fast mitt huvud känns fortfarande väldigt konstigt. Ungefär som att "mitt jag" fattas. Ni vet, intuitionen man har, "jaget".

Dessutom fick jag jobbiga biverkningar under tiden. Hade noll sexlust tex. Det funkar inte så bra när man har en flickvän. Förstörde nästan relationen och riskerade även mitt jobb.

Håll er för fan borta från den här skitdrogen. På allvar. Testa något annat.

Körde denna i runt 8mån, en flaska om dagen i slutet. Varje dag,30-100 sprut.
Slutade med lite hjälpa av cannabis och benzo. Klarar av det fysiska men icke det psykiska därför benson.
Känner ändå, hur grå, tafatt,kort, plågsamt,långdraget, samma sak.
Livet. Kört näst intill CT efter varje fentasommar, sista flarran kunde vara halv vatten.

Men jag halusunera inte så som du,
Hellre detta än benzo gärna ska du ha supit i 3mån. Där har du spöken.
Citera
2018-02-10, 23:42
  #651
Medlem
Babaumfs avatar
Guten abend!

Är det denna som TT hade som vita tabletter med brytskåra innehållande 3mg? TT skriver ju inte vad som är vad i påsjävlarna.. (Vid den tiden)
Köpte på mig 15st innan klassning för att ha som stark smärtstillande, eftersom inga opiater har gett mig något välbefinnande eller direkt smärtlindring (förutom Krypton av allt), har använt Morfin Meda, Ketogan, Oxynorm, Tramadol och en till morfinbaserad med slow release, minns inte namnet. Det som hänt på samtliga är att jag blir folkilsken, illamående och svettig. Och har fortfarande lika ont..
Nu till frågan: Hur mycket kan man ta som i princip novis å krossa sen dra upp i snoken för att kanske känna nått mys, eller någon smärtlindring? Eller vad är bästa RoA med detta?
Detta ska testas med en tablett för å se om det är någon skillnad mot de andra jag listade.
Dessa är alltså bland de sista som skickades ut, kanske crapkvalitet desutom.
Citera
2018-02-15, 16:09
  #652
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Guten abend!

Är det denna som TT hade som vita tabletter med brytskåra innehållande 3mg? TT skriver ju inte vad som är vad i påsjävlarna.. (Vid den tiden)
Köpte på mig 15st innan klassning för att ha som stark smärtstillande, eftersom inga opiater har gett mig något välbefinnande eller direkt smärtlindring (förutom Krypton av allt), har använt Morfin Meda, Ketogan, Oxynorm, Tramadol och en till morfinbaserad med slow release, minns inte namnet. Det som hänt på samtliga är att jag blir folkilsken, illamående och svettig. Och har fortfarande lika ont..
Nu till frågan: Hur mycket kan man ta som i princip novis å krossa sen dra upp i snoken för att kanske känna nått mys, eller någon smärtlindring? Eller vad är bästa RoA med detta?
Detta ska testas med en tablett för å se om det är någon skillnad mot de andra jag listade.
Dessa är alltså bland de sista som skickades ut, kanske crapkvalitet desutom.

Kan du bryta den i fyra så är det förmodligen från TT. Den sista batchen var helt verkningslös och jag fick sitta tvärabsad igenom ett helt dop med allt vad det innebär. Fick spy på toaletten stup i kvarten och skit, jäklar är fortfarande förbannad på dem för den tabben... Men men, nog om det.

Ta 1/4 och smält den under tungan - smakar det kemiskt så har du verksam substans och du bör få effekt inom ca 30 min. Smakar det bara bindningsmedel så är det bara att slänga skiten.
Citera
2018-02-22, 13:50
  #653
Medlem
Babaumfs avatar
Japp, jävla verkningslösa.. Alvedon ger mer smärtlindring.. CrapblåsarhorTT!
Citera
2018-03-16, 11:03
  #654
Medlem
Går pillrena att röka? Isåfall slår det bättre än att snorta dom? Funderar på att testa röka på folie.
Citera
2018-03-16, 12:46
  #655
Medlem
Den här analogien var fan kärlek för mig. Saknar den jäkeln..
i know, but i’m just honest..
stab
Citera
2018-09-27, 17:56
  #656
Medlem
http://www.emcdda.europa.eu/system/f...001ENN_PDF.pdf

Har kommit en rapport om Cyklopropylfentanyl, eller 4-me-maf som den har kallats i den här tråden.

Egentligen borde man slå ihop trådarna om 2-me-maf och 4-me-maf eftersom de båda handlar om cyklopropylfentanyl. Läge att byta rubrik på den sammanslagna tråden till Cyklopropylfentanyl också.
Citera
2023-04-06, 12:23
  #657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekisshs
Gillar denna nya fentan riktigt mycket!

Potent, effekten sitter i ett ganska så bra tag lätt att nodda på märker dock att den har en riktigt jobbig at även efter kortare bruk typ 3-4 dagar.


Är det någon annans näsa som blir helt fkad, sårig och sen blir de skorpor hela näsan?? var så med acrylen och dom flesta andra med + så flagnar typ hela ansiktet efter någon dag.. vågar inte testa iv pga sist man peta i sig fenta så vaknade man upp på akuten som ett frågetecken haha.

Torkar ut kroppen somfan skulle jag tro!

Nädå rekommenderar denna faktist, TS snabba somfan med har VARENDA gång fått dagen !

Ta det lugnt nu med denna så allt för många inte trillar av pinn..

peace
Detta är min bror och han dog i en Fentanylöverdos i december samma år.
Citera
2023-05-31, 19:31
  #658
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Detta är min bror och han dog i en Fentanylöverdos i december samma år.
Beklagar verkligen. Var även jag som din bror under denna tiden och använde dessa fentanyl-analogerna mycket för att fly smärtan och verkligheten. Som tur är så överlevde jag, och har nu 5-6 år senare lyckats komma lite på rätt bana efter ett långt heroinmissbruk och efter att ha varit kliniskt död i ett par minuter. Har nu fått en chans på LARO och förhoppningsvis kan mitt liv bli detsamma igen om min läkare låter mig byta över till metadon snart.

Beklagar verkligen förlusten av din bror, men jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva här i tråden. Det här är nyttig historisk fakta, och din bror behöver hedras också. En skål och en tyst minut för din bror nu.

Jag undrar hur många "spöken" det finns i denna tråden och andra liknande egentligen. (Personer som skrivit här men numera är döda)
Citera
2023-06-04, 18:34
  #659
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisensompratar
Beklagar verkligen. Var även jag som din bror under denna tiden och använde dessa fentanyl-analogerna mycket för att fly smärtan och verkligheten. Som tur är så överlevde jag, och har nu 5-6 år senare lyckats komma lite på rätt bana efter ett långt heroinmissbruk och efter att ha varit kliniskt död i ett par minuter. Har nu fått en chans på LARO och förhoppningsvis kan mitt liv bli detsamma igen om min läkare låter mig byta över till metadon snart.

Beklagar verkligen förlusten av din bror, men jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva här i tråden. Det här är nyttig historisk fakta, och din bror behöver hedras också. En skål och en tyst minut för din bror nu.

Jag undrar hur många "spöken" det finns i denna tråden och andra liknande egentligen. (Personer som skrivit här men numera är döda)
Uppskattar omtanken och hedrande av honom, Sjukt bra grabb och min bästa vän, men Fentanylet styrde hans tankeförmåga..
Hoppas allt är bra med dig och bra att du kämpar dig bort från skiten! Det är stort och starkt gjort! 🥂
__________________
Senast redigerad av Ekronwo 2023-06-04 kl. 18:37.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback