Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-08, 00:28
  #169
Medlem
hallucination1s avatar
Jag ber hemskt mycket om dubbel post men det Ska vara 3ml och inte cl. Tack!
Citera
2017-08-08, 01:21
  #170
Medlem
Extrakts avatar
Var sjukt beroende av akrylfentanyl förra året

Provade denna nyligen. Kände liknande rus och gick på det ett tag och vart därefter sängliggandes (som spoiler fast mildare) i 2dagar. Därefter åt jag lite ksalol och gabapentin vilket gjorde att jag kunde bli frisk igen.
Denna kändes väldigt stark. Hunnit vara med om att ta hand om en person som blev medvetslös på sprayen 3ggr. Två av gångerna krävdes mun mot mun i ca 10-15min innan person i fråga började andas själv.
Detta efter, vad jag vet, 2 spray outspädd spray.
Personen i fråga mår bra idag, men har givit mig väldigt mycket obehagliga nätter då jag tagit hand om denne.

Ha respekt för denna, väldigt stark. Rekommenderar att spä ut den med vatten och istället ta fler spray ifall det behövs. Outspädd spray har jag sett varit på tok för stark för ovana personer.
Att spä ut flaskan mer och mer eftersom är också rekommenderat för att slippa hemsk AT.
Citera
2017-08-08, 04:36
  #171
Medlem
Nu när toleransen har stigit avsevärt mot i början så skulle jag vilja prova IV. Är det någon som har provat? Såg dock något som liknade damm i min flaska, skulle tippa på att det knappast är fråga om någon steril lösning. Men om man kokar samt filtrerar så lär det inte vara någon fara vad bakterier och annat beträffar. Den flaska jag har nu innehåller inga partiklar eller annat vad jag kan se. Undrar om den ger den där sköna opiatkänslan då man skjuter? Bästa vore om det liknade morfin något så när, väldigt skön kick, heroin kan man ju bara önsketänka om, samma med morfin skulle jag tro - rätt säker på att man bara blir illamående och kallsvettig eftersom det känns som den går så mycket på serotoninet.

Hör gärna från er som testat. Men en minimal dos kanske man vågar prova...
Citera
2017-08-08, 04:39
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrakt
Var sjukt beroende av akrylfentanyl förra året

Provade denna nyligen. Kände liknande rus och gick på det ett tag och vart därefter sängliggandes (som spoiler fast mildare) i 2dagar. Därefter åt jag lite ksalol och gabapentin vilket gjorde att jag kunde bli frisk igen.
Denna kändes väldigt stark. Hunnit vara med om att ta hand om en person som blev medvetslös på sprayen 3ggr. Två av gångerna krävdes mun mot mun i ca 10-15min innan person i fråga började andas själv.
Detta efter, vad jag vet, 2 spray outspädd spray.
Personen i fråga mår bra idag, men har givit mig väldigt mycket obehagliga nätter då jag tagit hand om denne.

Ha respekt för denna, väldigt stark. Rekommenderar att spä ut den med vatten och istället ta fler spray ifall det behövs. Outspädd spray har jag sett varit på tok för stark för ovana personer.
Att spä ut flaskan mer och mer eftersom är också rekommenderat för att slippa hemsk AT.

Ska tända av med samma. Blev du helt frisk? Eller i vart fall i så pass skick att du inte mådde dåligt?
Citera
2017-08-08, 09:25
  #173
Avstängd
Är folk så dumma så dom faktiskt inte tänker sig för när man tar den enda drogen som faktiskt är lika illa som Heroin?!

Fenta = Heroin!

Det jag vill säga är att det är MINST lika illa att ta fenta i nässpray-form som att skjuta Heroin!
Citera
2017-08-08, 11:24
  #174
Medlem
Phobiazis avatar
Ja denna testades mycket av mig i både spray och tabbar!
Jävligt stark så spädde alltid ut flaskan minst 20-30%.
Men nu gör jag nog det smartaste på länge och lägger ned, mest pga hur fort man kommer tömma alla jäkla konton annars. Sen påverkade den ju andning mycket märkbart för mig och jag fick jävla massa ångest!

Ni som fortsätter har jag inga dömande ord mot - bara en uppmaning till försiktighet!
Fridens
Citera
2017-08-08, 11:27
  #175
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Är folk så dumma så dom faktiskt inte tänker sig för när man tar den enda drogen som faktiskt är lika illa som Heroin?!

Fenta = Heroin!

Det jag vill säga är att det är MINST lika illa att ta fenta i nässpray-form som att skjuta Heroin!

Fast många av oss som tar/tagit denna är ju fd heroinister osv.
Klart det alltid finns några som inte tänker sig för och tar detta som första opie, men dumhet går ju inte att bota du vet? xD Skyll på skrämselpropaganda i skolan när man kunde fått utbildning och fakta om droger istället, för hör man att man går från weed till skjuta horse fattar nog inte många hur olik dem är styrka och tillhörande drog-familj.
Citera
2017-08-08, 12:35
  #176
Medlem
Är en kille på 185cm och väger 90 pannor. I början räckte det med 8 sprut för att jag skulle känna något (heroinmissbrukare innan) så hoppade över från heroinet till denna istället. Efter att man jobbat av en flarra beställde jag självklart mer och toleransen ökar markant med denna. Ligger uppe i 20sprut för att ens kunna känna något idag och då är den inte utspädd heller. Hursomhelst så är det skönt att ha lämnat sprutorna. Men frågan är hur jag ska hoppa av på denna, låter ju som rena helvettet. För en som inte alls har tolerans så skulle jag aldrig rekommendera mer än 1 sprut i början. Pröva er fram, jag tar inte denna för att känna mig skön, utan jag tar 20sprut för att känna mig normal. Därför rekommenderar jag folk att ta i ett par dar, paus i några dar osv för att inte toleransen ska öka så brutalt som det gjort för mig..
Citera
2017-08-08, 13:52
  #177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Claddis
Är en kille på 185cm och väger 90 pannor. I början räckte det med 8 sprut för att jag skulle känna något (heroinmissbrukare innan) så hoppade över från heroinet till denna istället. Efter att man jobbat av en flarra beställde jag självklart mer och toleransen ökar markant med denna. Ligger uppe i 20sprut för att ens kunna känna något idag och då är den inte utspädd heller. Hursomhelst så är det skönt att ha lämnat sprutorna. Men frågan är hur jag ska hoppa av på denna, låter ju som rena helvettet. För en som inte alls har tolerans så skulle jag aldrig rekommendera mer än 1 sprut i början. Pröva er fram, jag tar inte denna för att känna mig skön, utan jag tar 20sprut för att känna mig normal. Därför rekommenderar jag folk att ta i ett par dar, paus i några dar osv för att inte toleransen ska öka så brutalt som det gjort för mig..

Tycker den här är perfekt om man vill lägga ned heroin. Suget är i princip som borta även när jag bara tar för att bli frisk. Har du råkat ut för en AT på sprayen än? Vad gäller den biten så vet jag inte om man har gjort en upgrade, minst samma nivå elände. Låter jävligt mycket med att ens börja med 8, köper du av TS?

Hoppas för egen del, och för andras också att de klassar den inom kort, ska ändå sluta men vore skönt att veta att man ändå inte kan köpa. Det hjälper betydligt. Fast man kommer väl bli nyfiken på uppföljarna, vore surt om det kom en riktigt jävla bra.
Citera
2017-08-08, 17:18
  #178
Medlem
Diacetylmorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claddis
...

Hur mkt h tog du innan du bytte t denna?
Försöker själv lägga ner med det.
Men känns som en dålig idé att byta t denna? Iaf me tanke på hur ATn var på acrylen och THF
så känns en ren h avis lindrigare, om än längre
Citera
2017-08-08, 22:27
  #179
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powddder
Nu när toleransen har stigit avsevärt mot i början så skulle jag vilja prova IV. Är det någon som har provat? Såg dock något som liknade damm i min flaska, skulle tippa på att det knappast är fråga om någon steril lösning. Men om man kokar samt filtrerar så lär det inte vara någon fara vad bakterier och annat beträffar. Den flaska jag har nu innehåller inga partiklar eller annat vad jag kan se. Undrar om den ger den där sköna opiatkänslan då man skjuter? Bästa vore om det liknade morfin något så när, väldigt skön kick, heroin kan man ju bara önsketänka om, samma med morfin skulle jag tro - rätt säker på att man bara blir illamående och kallsvettig eftersom det känns som den går så mycket på serotoninet.

Hör gärna från er som testat. Men en minimal dos kanske man vågar prova...
Jag har provat då jag brukade göra det med original akrylen. Tog 2-3 streck på den här också. Första skottet kändes precis som akryl, andra skottet efter jag väntat lagom länge, OD. Känns som att alla avvikelser från sitt normala användande slutar med OD. En vän hade pyttelite xanor i kroppen, tog två spray som han brukade, OD. En annan vän tog två spray normalt och fick lagom rus av det så han drog på med tre, OD.
Den här går inte att jämföra med akrylfentanyl. AF kunde man ju gambla liiite med och oftast så slutade det bra. Den här kan man i princip räkna med OD så fort man provar något annat än sin lagom startdos/hälften av den som påfyllning.
Många kommer dö utav denna. Enda positiva med den förutom den underbara effekten är att naloxone åtminstone funkar finfint mot OD.
Citera
2017-08-08, 23:31
  #180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kefke
Vad är bästa sättet att dela upp på exempelvis två flaskor? Är ju lite svårt att hälla till en annan flask. Har ni något verktyg för att flytta vätskan?

Du tänkte alltså dela upp min flaska du precis blåste mig på? När jag var schysst som fan och köpte saker för mina sista pengar och skickade till dig. Så gör du så? Hoppas du sover gott om natten mannen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback